Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken av disse liker du best og hvorfor? Selv er jeg en bodygirl fra back in those days. Parfymeoljene, såpene og de søte dusjene ❤️ 

Anonymkode: 36d26...288

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns Body Shop produkta luktar best. Min favoritt er Satsuma (mandarin) dusjsåpa

• Liker 1
Skrevet

Uten tvil Bodyshop. Har til dags dato ikke klart å finne noe fra Lush som min nese liker lukten av og å gå få forbi butikkene på utsiden er jo nesten helsefarlig til tider. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lush er OTT. Bodyshop er delikat. Ikke så grønt som imaget deres tilsier, men det får være som det er med den saken. 

Anonymkode: 9f14a...a8b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Body shop. De kom først og var STORT for ei som vokste opp i en by uten egen Body Shop. Det er ikke like stas nå lenger, men elsker shower gel-en deres.

Liker Lush også, men det blir i mange tilfeller for mye og for intens lukt. Reagerte med migrene pga lukta en gang jeg var innom en av butikkene. 

Anonymkode: 03f3a...93c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg et en som elsker luktene til Lush, har enda en krem av de som jeg liker å borre nesen min nedi og blir overbegeistret glad av lukten :rodmer: Elsker produktene deres (men jeg liker mye lukt også). Og jeg var estetisk begeistret når de hadde butikk i nærheten av der jeg bodde for at det finnes kroppsprodukter for de av oss som liker mye lukt.

BodyShop slik bodyShop var engang i tiden, ville desidert vært første valget mitt dog, men de har mistet mye. Kropp skrubber som var fantastisk før, er bånn i bøtta nå. Så back in the days: absolutt body shop.

Nå bestiller jeg mest fra Lush, bortsett fra barbersåpen til Bodyshop som jeg har brukt så lenge jeg kan huske, den har holdt kvalit hele veien, (heldigvis)

Anonymkode: aea4d...895

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner parfymeoljene til Body shop da. De var virkelig gode. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har testa Squeeze The Day- dusjkrem fra Lush og den er god. Jeg følte jeg bada i en sitronpai på en god måte ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

Når det kommer til Lush så syns jeg at dusjsåpene enten lukter helt fantastisk godt eller så stinker de. Så jeg ville aldri funnet på å "blindkjøpe" fra nettet, de må luktes på i butikk. Er veldig glad i Sleepy dusjsåpen, og Sticky Dates dusjsåpen lukter bare HELT utrolig... Men, jeg vil ikke si at det er den beste kvaliteten jeg har prøvd. Det er ikke dusjsåpen jeg bruker om jeg for eksempel har gått på fjellet og svettet mye, samt smurt meg med solkrem og generelt føler meg veldig skitten. Men det er en ok hverdags dusjsåpe ellers. Er ikke det at jeg tenker jeg ikke blir ren, men den er så parfymert at jeg føler kroppen trenger en "deep clean" med ordentlig dusjsåpe innimellom, om det gir mening. 

Anonymkode: 43de9...8c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...