Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før solgte de en liten boks med fiskeboller i hvit saus med dill. Det var godt.  Ellers er karri et must for meg og gjerne brokkoli eller amerikansk blanding. Evt raspet gulrot

Anonymkode: 9a5f8...01c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Polly Ester skrev (19 timer siden):

...

Kan blåskjell være godt ved siden av, tro?

Garantert!

Jeg liker best fiskeboller/fiskepudding servert i terteskjell. Vi pleier å lage det med amerikansk blanding i sausen, reker, blåskjell og asparges som garnityr ved servering. Gammeldags, javisst, men duverden så godt. :D

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Brunhilde skrev (13 minutter siden):

Garantert!

Jeg liker best fiskeboller/fiskepudding servert i terteskjell. Vi pleier å lage det med amerikansk blanding i sausen, reker, blåskjell og asparges som garnityr ved servering. Gammeldags, javisst, men duverden så godt. :D

Husker vi laget terteskjell med fiskepudding for mange år siden. Da var det med reker, men husker ikke hva ellers. 

Men, ja, terteskjell med fiskeboller/-pudding med reker, blåskjell, bacon etc... da blir det litt mer enn det jeg vokste opp med da de laget fiskeboller i hvit saus med poteter og raspet gulrot. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har brukt potetmos (hjemmelaget såklart), masse karri i sausen, og revet gulrot og eple. 

Anonymkode: 6598d...034

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...