AnonymBruker Skrevet 7. mai #21 Skrevet 7. mai Før solgte de en liten boks med fiskeboller i hvit saus med dill. Det var godt. Ellers er karri et must for meg og gjerne brokkoli eller amerikansk blanding. Evt raspet gulrot Anonymkode: 9a5f8...01c 1
Brunhilde Skrevet 8. mai #22 Skrevet 8. mai Polly Ester skrev (19 timer siden): ... Kan blåskjell være godt ved siden av, tro? Garantert! Jeg liker best fiskeboller/fiskepudding servert i terteskjell. Vi pleier å lage det med amerikansk blanding i sausen, reker, blåskjell og asparges som garnityr ved servering. Gammeldags, javisst, men duverden så godt. 1 2
Polly Ester Skrevet 8. mai #23 Skrevet 8. mai Brunhilde skrev (13 minutter siden): Garantert! Jeg liker best fiskeboller/fiskepudding servert i terteskjell. Vi pleier å lage det med amerikansk blanding i sausen, reker, blåskjell og asparges som garnityr ved servering. Gammeldags, javisst, men duverden så godt. Husker vi laget terteskjell med fiskepudding for mange år siden. Da var det med reker, men husker ikke hva ellers. Men, ja, terteskjell med fiskeboller/-pudding med reker, blåskjell, bacon etc... da blir det litt mer enn det jeg vokste opp med da de laget fiskeboller i hvit saus med poteter og raspet gulrot.
AnonymBruker Skrevet 8. mai #24 Skrevet 8. mai Vi har brukt potetmos (hjemmelaget såklart), masse karri i sausen, og revet gulrot og eple. Anonymkode: 6598d...034
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå