Gunstein123 Skrevet 5. juni #21 Skrevet 5. juni Kollontaj skrev (På 10.5.2026 den 14.56): Heia Jørgen Riis Gjertsen! 👏🏻 – Jeg kommer ikke til å fortsette med den metoden, nei. Det er ikke verdt det, på ingen måte, Spesielt ikke når familien min og kjæresten min blir dratt inn i det, sier Riis-Gjertsen, som i sosiale medier kaller seg «Ikke stresse». Er de blitt hengt ut? «Ikke stresse» stresset - gir seg
mommyaka Skrevet 29. juni #22 Skrevet 29. juni Jeg begynner å bli lei denne typen nå..fulgt han en stund og nå føler jeg at han ikke vet hva han snakker om Siste tiden er alt han snakker om er barn uten biologiske foreldre..uten far..og måten han sier det er hvor dårlig foreldre er om de skiller seg .de må ikke tenkte på seg selv..men barna Alle barn som vokser opp uten fedre..blir kriminelle...og alle trenger en far. Eller hvor barn må ha sine biologiske foreldre...de får ikke "det samme" med sine andre liksom foreldre Og en ting som irriterte meg sykt...er at han sletter alle mine kommentarer. Jeg er ikke sint eller skriver noe dårlig..jeg spør om hva han tanker er om (ting rundt tema han snakker om) og hvorfor han eks mener at foreldre bare skal bli sammen pga barna etc Dette sletter han etter 5 min....og jeg ser jo på kommentarene feltet at det er kanskje 1-4 kommentarer som står der..og ingen sier noe negativt om dette eller setter spørsmål med det han sier Han begynner nå å tro han er noe stort og har svar på alt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå