Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trodde aldri jeg skulle opprette en tråd her i denne seksjonen av forumet, men her er jeg. 

Elias Omberg er en influenser som studerer psykologi (ikke profesjonsstudiet), han holder foredrag om psykisk helse for unge og han elsker Jordan Peterson. Han har vært en del i vinden i det siste da han nekter å kalle en transkvinne for "hun", og har et behov for å påpeke at vedkommende faktisk er en mann (det er snakk om lederen i Rød Ungdom som kom med kontroversielle uttalelser i en podcast, som Elias da naturligvis er veldig opptatt av, men det han var mest opptatt av her, var å kalle henne for en mann). Han er mest aktiv på tik tok, er der jeg har sett han og skal vel ærlig innrømme at jeg har fulgt med litt på han. Han stilte nylig til debatt på NRK mot Jørgen Riis Gjertsen, kanskje noen har sett han der også. 

Lurer på om noen her inne har fulgt med på han her? Kanskje det er mødre her med tenåringsgutter? Hva hadde dere tenkt om guttene deres så opp til en som Elias? Hva tenker dere om en mini Jordan Peterson? Det er ikke lenge siden noen på tik tok la ut en video/klipp hvor de viste til gjentatte ganger hvor Elias hadde sagt nøyaktig de samme tingene som Jordan Peterson har sagt. En tro kopi, med andre ord, ikke bare inspirasjon. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidenes vits, det er hva den klovnen er! En flause for samfunnet!

• Nyttig 5
Skrevet (endret)

Feil tråd.

Endret av norovirus
feil tråd.
Skrevet

Opplever han som en gutt med stort mindreverdighetskompleks som resirkulerer andres stil, synspunkter og måter å legge frem meningene sine på. Hovedsakelig kristne, mannlige influensere på høyresiden i USA.  Tror han kommer til å være veldig flau om noen år stakkars hvis han utvikler seg nok til å skjønne at han driter seg ut. Ekstremt lite intelligent og genuin, han er ikke den han tror han er selv. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Heia Jørgen Riis Gjertsen! 👏🏻 

• Nyttig 1
Skrevet

Så og si alt han sier har han kopiert av andre big brains. 
Såg en video av han på tiktok for 2 år siden, og preika hans var ordrett stjelt av en annen kar jeg hadde sett lenge før Elias. Han presenterte det hele som om det var hans egne ord, selvølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...