AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai Hvem synes du personlig er penest i Norge? Anonymkode: 058f8...5f2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai Jeg syns Ida Elise Broch er helt utrolig pen. Anonymkode: c825d...ca3 8
AnonymBruker Skrevet 5. mai #4 Skrevet 5. mai Åja.. Dette ligger under seksualitet gitt. Jeg syns dama er vakker og kunne gjerne tenkt å se ut som henne. Handler ikke om hvem jeg tenner på (jeg som postet over her). Beklager Ida, for at jeg puttet deg her! 😛 Anonymkode: c825d...ca3 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai #5 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvem synes du personlig er penest i Norge? Anonymkode: 058f8...5f2 Det er jo noen av de med klassisk pent utseende. Typ Tone Damli, Amalie Snøløs eller unge versjoner av Vendela Kirsebom, Pia Tjelta, Agnes Kittelsen eller Anne Rimmen. Men....siden det er plassert på sexforumet, tenker jeg pen som i sexy....så finnes det bare to dronninger: Anonymkode: dfdbc...4fc 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #6 Skrevet 6. mai Går en litt opp i alder (rundt 50), så heier jeg på Kine Vistnes. Rødt hår, usminket, naturlig, ujålete og ser fremdeles ut som en ung dame. Anonymkode: 7651d...c8c 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai #8 Skrevet 6. mai Synne Vo, Astrid S, Elpida ett-eller-annet fra Lis, Vivild Falk Berg, Thea Loch Næss. Litt eldre: Janne Formoe, Agnes Kittelsen, Pernille Sørensen , Charlotte Frogner, Desta Beeder. Anonymkode: f8326...448 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai #9 Skrevet 6. mai Emma Ellingsen og Thea Loch Næss er flotte Anonymkode: 0ccdb...946 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai #10 Skrevet 6. mai Renate Reinsve og Thea Loch Næss. Anonymkode: 24a33...6d8
AnonymBruker Skrevet 6. mai #11 Skrevet 6. mai Mye eldre damer her. De flommer over av attraktive jenter dog. Kan man ganske enkelt se her; https://reddit.com/r/Norwegianbeauties Men om det må være en kjendis hmm den blir værre. Emma Gunnarsen er bra for tiden Anonymkode: 84c61...965
AnonymBruker Skrevet 6. mai #15 Skrevet 6. mai Katrine Moholt. Uten tvil Norges flotteste dame sammenhengende de siste 30 år. Anonymkode: c539a...c63 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #17 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Katrine Moholt. Uten tvil Norges flotteste dame sammenhengende de siste 30 år. Anonymkode: c539a...c63 Uenig. Liker henne ikke som person heller, veldig opptatt av å fremstå "ung og sprek" Anonymkode: 7651d...c8c 7 6
AnonymBruker Skrevet 6. mai #18 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Uenig. Liker henne ikke som person heller, veldig opptatt av å fremstå "ung og sprek" Anonymkode: 7651d...c8c Det funker for henne. Anonymkode: 058f8...5f2 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai #19 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det funker for henne. Anonymkode: 058f8...5f2 Funker i forhold til hva da? Anonymkode: 0a969...bfe 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #20 Skrevet 6. mai Octopus skrev (8 timer siden): Ine Jansen Ine Jansen er utrolig flott og eldes utrolig godt! Hun kommer til å være pen gjennom hele livet. Anonymkode: ee418...21b 10 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå