Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

"etikette aktig uten å. Vise former". Mener du at hun satt pent oppreist og ikke var utfordrende kledd? 

Jeg har alltid fått tilbudet, men aldri latt noen spandere. Har også alltid takket for møtet etterpå. Går kledd slik jeg vanligvis gjør.. 

Anonymkode: f1ff9...e55

Jeg lurer også, hva betyr " Hun satt veldig etikette aktig og kledd uten å vise frem noe hud eller former." ?

Anonymkode: f3c76...806

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn med penger ønsket gjerne å vise fram at de har god råd på date. Så dette er vanlig om man dater noen med penger. Selv unngår jeg menn som vil brife med pengene sine.

Anonymkode: c01f8...a26

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle første eller andre dater som har vært middags dater har jeg blitt spandert på , har aldri forventet det , men alltid skjedd . 

Anonymkode: c48ca...cb4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ganske vanlig blant mange, utenom nordmenn. I Norge skal alt være delt likt mellom mann og kvinne..

Anonymkode: b137f...20b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle var de? 
jeg er tilbake i dating gamet i slutten av 40 årene . Er jo vant til at menn spanderer, men har innsett at det ikke er vanlig lenger. Jeg liker at menn varter meg opp jeg da. Det er sånn det blir ny date. Tror jeg er etikette aktig på date, og viser ikke så mye hud ennå heller. Blir mer hud mot sommeren. Mulig det var meg du så. 

Anonymkode: b41c7...05e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trodde sånne type dates bare var på film jeg

Anonymkode: b5d82...203

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2026 den 21.06):

Samtlige, betyr det alle ? 

Anonymkode: cc98e...eb1

Ja. https://naob.no/ordbok/samtlige

Anonymkode: 07367...a8e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.5.2026 den 18.43):

Menn med penger ønsket gjerne å vise fram at de har god råd på date. Så dette er vanlig om man dater noen med penger. Selv unngår jeg menn som vil brife med pengene sine.

Anonymkode: c01f8...a26

Hjelpes... Du trenger ikke akkurat være rik for å kunne spandere en middag til 500-1000 kroner...

Anonymkode: bd894...fbb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.5.2026 den 19.42):

Alle første eller andre dater som har vært middags dater har jeg blitt spandert på , har aldri forventet det , men alltid skjedd . 

Anonymkode: c48ca...cb4

Hvorfor lar du det skje?

Anonymkode: d6404...6f7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor lar du det skje?

Ja, tenk om en kar skulle dristet seg til å betale noen hundrelapper for en middag på daten sin.

Verden går jo under!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, tenk om en kar skulle dristet seg til å betale noen hundrelapper for en middag på daten sin.

Verden går jo under!

Hvor har du fått dette fra?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor har du fått dette fra?

Du stiller spørsmålet "Hvorfor lar du dette skje" til en som skriver at hun har blitt spandert på.

Jeg påpeker at det virkelig ikke er noen "big deal" at et mannfolk spanderer en middag til noen hundrelapper på en dame.

Så får hun spandere neste gang, da... sånn at alle gjerrigknarker kan puste lettet ut.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Du stiller spørsmålet "Hvorfor lar du dette skje" til en som skriver at hun har blitt spandert på.

Jeg påpeker at det virkelig ikke er noen "big deal" at et mannfolk spanderer en middag til noen hundrelapper på en dame.

Så får hun spandere neste gang, da... sånn at alle gjerrigknarker kan puste lettet ut.

Dette gir ingen mening overhodet.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er vant til at menn vil spandere på meg. 

Anonymkode: f0636...943

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2026 den 20.53):

Ble litt misunnelig kan du si, for da jeg og samboeren flyttet sammen var først da han begynte å spandere litt. 

Interessant kriterium.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg er for lite attraktiv til at menn ville spandere på meg da jeg var singel og datet aktivt. Har hørt at enkelte blir påspandert hele tiden, men jeg har bare opplevd å bli påspandert en alkoholfri drink - og det var en gang. Det samme i forhold, selv om jeg vet at eksen min (som jeg har barn med) har spandert mye på de to damene han har hatt i ettertid. Litt flaut for meg, egentlig...

Anonymkode: cc479...a11

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2026 den 21.06):

Du var på date med ekte menn. Good for you

Anonymkode: 8a8f5...c98

Ekte tømmerhugger rett fra skogen med lommene fulle av svarte 1000 lapper?  Langt mellom dem gitt,bare suge seg fast og stalke med en gang. 

Anonymkode: f5a1f...618

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.5.2026 den 5.42):

Hjelpes... Du trenger ikke akkurat være rik for å kunne spandere en middag til 500-1000 kroner...

Går hardt ut over tryda det gitt. Ikke minst av lommepengene fra mamma.

Anonymkode: f5a1f...618

Skrevet

Tror jeg bare har vært på èn date med en mann,  hvor jeg ikke har blitt påspandert.

På dates med kvinner har vi alltid delt regningen, eller betalt separat.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.5.2026 den 6.10):

Hvorfor lar du det skje?

Jeg lar det alltid skje. Jeg spanderer gjerne i retur senere, men spanderer han ikke på første date, blir det ingen ny date. 

Anonymkode: b41c7...05e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...