Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så et par på resturant her om dagen. Vi satt rett ved så hørte jo at det her var en date og de ikke kjente hverandre så godt. Han sparte ikke på noe så det ut som. Kom med gaver og bestilte masse mat. Hun satt veldig etikette aktig og kledd uten å vise frem noe hud eller former.  Så de gikk hver til sitt etterpå. Jeg ble så fascinert av dette samspillet, sikkert derfor jeg fikk med meg så mye. Hun takket høflig for en fin kveld . Mulig vi ikke har vært så mye ute sånn for sambo er ikke så glad i sånne restauranter, men jeg har ikke opplevd å bli såpass spandert på i min dating periode ? Er dette normalt ? Ble litt misunnelig kan du si, for da jeg og samboeren flyttet sammen var først da han begynte å spandere litt. 

Anonymkode: cc98e...eb1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var han norsk? 

Anonymkode: 144fd...971

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på mange 1. dater før jeg møtte kjæresten jeg har nå. Ble vel 10-15 stk. Samtlige menn ville spandere middag…

Anonymkode: 44525...3f8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg var på mange 1. dater før jeg møtte kjæresten jeg har nå. Ble vel 10-15 stk. Samtlige menn ville spandere middag…

Nei! Det var én som spurte hvordan vil skulle gjøre det med regningen, da sa jeg at jeg kunne ta det. Da ble han sur og ville dele.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det samme, men skal sies at han var kriminell😂 tok meg med på dyr restaurant, kjøpte dyr vin etc etc. Dro frem en bunke med 1000-lapper når det var tid for å betale🙃

Anonymkode: e55c7...006

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har opplevd det samme, men skal sies at han var kriminell😂 tok meg med på dyr restaurant, kjøpte dyr vin etc etc. Dro frem en bunke med 1000-lapper når det var tid for å betale🙃

🤣🤣🤣

Anonymkode: eada6...ccb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Var han norsk? 

Anonymkode: 144fd...971

Det var litt vanskelig å se for å være ærlig. Lyst hår ihvertfall. Hørte ikke noe aksent av noe slag. Jeg er selv amerikansk, så det er litt vanskelig å høre perfekt norsk vs utenlandsk aksent.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Samtlige, betyr det alle ? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du var på date med ekte menn. Good for you

Anonymkode: 8a8f5...c98

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

😂 Ble det flere dates etter den ?

Skrevet

Jeg ble spandert på hver eneste første date av ca 10. Prøvde å foreslå at vi kunne dele regningen, men alle avslå tilbudet. En fyr jeg datet litt lengre ble sur når jeg tok regningen en gang, fordi jeg hadde dårlig samvittighet siden han spanderte 4 ganger. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har vært standard opplevelse på dates med briter, australere, New Zealandere. 

Nordmenn derimot... 😅

Anonymkode: 2d5ba...e72

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var litt vanskelig å se for å være ærlig. Lyst hår ihvertfall. Hørte ikke noe aksent av noe slag. Jeg er selv amerikansk, så det er litt vanskelig å høre perfekt norsk vs utenlandsk aksent.

Samtlige, betyr det alle ? 

Ja, utenom 1. Glemte han, se innlegget under det forrige.

AnonymBruker
Skrevet

De kan ha tilhørt en religion også, som ikke er synlig men som oppfører seg annerledes på dates enn ikke-religiøse. 

Anonymkode: e96c8...460

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

De kan ha tilhørt en religion også, som ikke er synlig men som oppfører seg annerledes på dates enn ikke-religiøse. 

Anonymkode: e96c8...460

Nei. De bare vet hvordan man skal oppvarte på en date. Hvis folk slutta å date for å date som rask løpebånd jag kunne alle datet sånn.  Men neida videre kjapt for å lete etter noe bedre hehe

Anonymkode: 8a8f5...c98

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sugar daddy?

Anonymkode: 5bb77...c77

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ihvertfall ikke vanlig å forvente at menn skal spandere.

Jeg hadde blitt skeptisk til en mann om han brukte mye penger på meg. Liker ikke sånne som sløser med penger.

Anonymkode: 3dd15...18f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste jeg har vært på dejt med gjennom alle år har spandert. Noen har kjøpt blomster, en eller to har hatt gave med. Men, så har dejten vært etter hvor mye de ønsker å betale. Et par har invitert på middag, noen på kaffe, noen picnic, hjemmedejt med middag etc etc. Jeg forventer faktisk at mannen skal betale, men jeg er alltid forberedt hvis han ikke gjør det.

Hvis han ønsker å splitte regningen så blir jeg skuffet men hvis det var en god dejt ellers så har det ikke noe å si for videre dejting. Når jeg dejtet mannen min var det jeg som betalte alt fordi han hadde ikke penger. 

Jeg tipper at de ikke har så mye erfaring med dejting eller at han har veldig god råd eller at de kommer fra en annen kultur. 😅

Anonymkode: d923f...aaa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min spanderte på våre dater.

alt fra restaurant til utflukter

Anonymkode: 9751f...e6f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid blitt påspandert av kjæresten min som nå er min mann. Også når jeg har vært ut og spise sammen med mannlige venner så er det ofte at de tar regningen uoppfordret. Litt kjip samboer du har da. 

Anonymkode: a9a7d...5a0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"etikette aktig uten å. Vise former". Mener du at hun satt pent oppreist og ikke var utfordrende kledd? 

Jeg har alltid fått tilbudet, men aldri latt noen spandere. Har også alltid takket for møtet etterpå. Går kledd slik jeg vanligvis gjør.. 

Anonymkode: f1ff9...e55

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...