Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
PM75 skrev (14 timer siden):

Jeg skjønner ikke problemet. Han pekt på en eks, hun smilte og hilste. Og så? 

Skønner heller ikke dette. Verden er blitt gal.

Anonymkode: 3f89e...9e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

I helgen var samboer og jeg ute for å gjøre et par ærend. Vi sitter i bilen, og har en helt vanlig samtale. Brått peker han etter eksen og sier «der er hun…». Vi kjører såpass rolig forbi hverandre at hun kan se det. Hun rister på hodet og smiler litt. JEG BLE SÅ FLAU!!!! 
Hvorfor i all verden skal han peke på eksen sin og fortelle meg at hun kjører forbi? 
Jeg har prøvd å ta det opp med han i ettertid, men får helt vage svar. Dette er vel ingen normal oppførsel?
kort info: Jeg vet at det er hun som dumpet han. Jeg ba han også om å blokkere henne da vi ble sammen. Han har også fortalt meg at han har ringt henne én gang etter vi ble sammen, men hun tok ikke tlf. 

Anonymkode: 96d64...552

Veldig spesielt, og urovekkende,  å kontrollere hvem en person man er i lag med på den måten du gjør. 

Anonymkode: 309a8...bf0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

I helgen var samboer og jeg ute for å gjøre et par ærend. Vi sitter i bilen, og har en helt vanlig samtale. Brått peker han etter eksen og sier «der er hun…». Vi kjører såpass rolig forbi hverandre at hun kan se det. Hun rister på hodet og smiler litt. JEG BLE SÅ FLAU!!!! 
Hvorfor i all verden skal han peke på eksen sin og fortelle meg at hun kjører forbi? 
Jeg har prøvd å ta det opp med han i ettertid, men får helt vage svar. Dette er vel ingen normal oppførsel?
kort info: Jeg vet at det er hun som dumpet han. Jeg ba han også om å blokkere henne da vi ble sammen. Han har også fortalt meg at han har ringt henne én gang etter vi ble sammen, men hun tok ikke tlf. 

He is not over her....

Klassisk eksempel. Meget ivrig når han man ser en eks betyr at du ikke er over vedkommende.

Bare at du måtte be han blokkere henne....

Hun dumpet han, han er tydeligvis ikke ferdig med damen.

Du bør vurdere gå.

Jeg og kjæresten min gikk forbi en eks av han,  hun så oss ikke. Jeg...var det ikke? Han jepp. Det var det.  Hadde han stått og pekt, herregud🙈 Barn peker og måper ikke voksne...

Anonymkode: 81d62...84f

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres normalt ut, spør du meg. 

Anonymkode: 309e8...80c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Brått peker han etter eksen og sier «der er hun…». 

Hadde dere nettopp snakket om henne? "Der er hun..." minner litt om "Når man snakker om sola, ..."

Anonymkode: b745c...fe9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.5.2026 den 19.11):

Hun dumpet han og likevel måtte han blokkere henne?

Anonymkode: 3e6bb...55c

AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart det er så mange her som blir sjokkerte når kjæresten er utro. Ingen har sosiale antenner nok til å forstå at denne fyren er dødsforelska i eksen sin fremdeles. Hvorfor ellers skulle han bli helt satt ut og peke etter henne som om hjernen stoppet? En oppegående person som ikke var opphengt i eksen lenger hadde aldri oppført seg slik. 

Han elsker eksen fremdeles. Han tenker på henne hele tiden. Å se henne på gata får hjertet hans til å stoppe. Han er ikke ferdig med eksen. Samboer kommer aldri til å erstatte eksen eller bli viktigere enn henne. 

Er noe dritt å ha så mye livserfaring. Hadde aldri akseptert det der. Han hadde vært historie for meg.

Anonymkode: 4410d...9d9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hun dumpet han og likevel måtte han blokkere henne?

Anonymkode: 3e6bb...55c

Er fordi han fremdeles lengter etter henne og dette vet magefølelsen til samboer. 

Eneste riktige for samboer er å gå videre med livet sitt og finne en som elsker henne.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg ser virkelig ikke problemet, det er vel deg han er sammen med nå og han får ikke endret på fortiden sin. Høres ut som du er litt sjalu?

Anonymkode: dea97...843

Du vet ingen ting om intuisjon. Det er bare synd TS ikke hører på magefølelsen. Blir garantert år med usikkerhet før hun skriver innlegg her om et par år "han var utro med eksen".

AnonymBruker
Skrevet

Men kan du være så snill å avklare dette for oss en gang for alle TS?

Sa han det på denne måten:

"Der er hun!!!!!"

....eller på denne måten:

"Der er HUN ja😒😒....."

Anonymkode: e28e6...751

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...