AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai I helgen var samboer og jeg ute for å gjøre et par ærend. Vi sitter i bilen, og har en helt vanlig samtale. Brått peker han etter eksen og sier «der er hun…». Vi kjører såpass rolig forbi hverandre at hun kan se det. Hun rister på hodet og smiler litt. JEG BLE SÅ FLAU!!!! Hvorfor i all verden skal han peke på eksen sin og fortelle meg at hun kjører forbi? Jeg har prøvd å ta det opp med han i ettertid, men får helt vage svar. Dette er vel ingen normal oppførsel? kort info: Jeg vet at det er hun som dumpet han. Jeg ba han også om å blokkere henne da vi ble sammen. Han har også fortalt meg at han har ringt henne én gang etter vi ble sammen, men hun tok ikke tlf. Anonymkode: 96d64...552
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai Du ble flau? Er vel han som skulle bli det. Anonymkode: cdd9d...b2d 9 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai Hvorfor er du sammen med noen du ikke tror er over eksen? Anonymkode: 5956f...1cf 8 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai #4 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I helgen var samboer og jeg ute for å gjøre et par ærend. Vi sitter i bilen, og har en helt vanlig samtale. Brått peker han etter eksen og sier «der er hun…». Vi kjører såpass rolig forbi hverandre at hun kan se det. Hun rister på hodet og smiler litt. JEG BLE SÅ FLAU!!!! Hvorfor i all verden skal han peke på eksen sin og fortelle meg at hun kjører forbi? Jeg har prøvd å ta det opp med han i ettertid, men får helt vage svar. Dette er vel ingen normal oppførsel? kort info: Jeg vet at det er hun som dumpet han. Jeg ba han også om å blokkere henne da vi ble sammen. Han har også fortalt meg at han har ringt henne én gang etter vi ble sammen, men hun tok ikke tlf. Anonymkode: 96d64...552 Eksen din mener du. Han er helt gal etter henne enda. Bare stikk. Anonymkode: 4410d...9d9 3 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor er du sammen med noen du ikke tror er over eksen? Anonymkode: 5956f...1cf Full? Anonymkode: 15ce4...0be
AnonymBruker Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai Skal det være hemmelig hvem som er eksen? Anonymkode: 48156...719 2 1
PM75 Skrevet 5. mai #7 Skrevet 5. mai Jeg skjønner ikke problemet. Han pekt på en eks, hun smilte og hilste. Og så? 13 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai #8 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eksen din mener du. Han er helt gal etter henne enda. Bare stikk. Anonymkode: 4410d...9d9 13 år? Anonymkode: 15ce4...0be 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #9 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 13 år? Anonymkode: 15ce4...0be TS mener du? Antakeligvis. Anonymkode: 4410d...9d9 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #10 Skrevet 5. mai Jeg og mannen lo litt. Hva er forskjellen på å peke på en bekjent eller eksen? "Åh, det er vedkommende jeg husker/kjenner" Anonymkode: fc14e...c36 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #11 Skrevet 5. mai «Ja, det er hun». Og så er det vel ikke mer å tenke på. Anonymkode: 67432...e7a 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai #12 Skrevet 5. mai Hvis det ikke er mer til denne historien enn akkurat som det som beskrives i HI, tenker jeg at man problematiserer ingenting og at man har en uhyre lav terskel for å bli flau. Anonymkode: 6357e...022 7 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai #13 Skrevet 5. mai "der er hun"? Høres ut som en fortsettelse på en samtale dere har hatt tidligere? Kan du forklare hva dere snakket om tidligere? Det er da ingen krise at hun så han pekte? Det er da helt hverdagslig. Det betyr ikke at han ligger våken hver natt og lengter etter henne. Anonymkode: 06e7d...436 1
Anonymbruker*** Skrevet 5. mai #14 Skrevet 5. mai Jeg ser på det som helst uproblematisk at han pekte på henne. Det kan til og med være betryggende at en partner overhode ikke legger skjul på hvem eksen er. At han har prøvd å ringe henne er derimot mer alarmerende. Hvorfor ringte han, bare for å tørrprate? Det hadde jeg virkelig ikke likt! 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #15 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): I helgen var samboer og jeg ute for å gjøre et par ærend. Vi sitter i bilen, og har en helt vanlig samtale. Brått peker han etter eksen og sier «der er hun…». Vi kjører såpass rolig forbi hverandre at hun kan se det. Hun rister på hodet og smiler litt. JEG BLE SÅ FLAU!!!! Hvorfor i all verden skal han peke på eksen sin og fortelle meg at hun kjører forbi? Jeg har prøvd å ta det opp med han i ettertid, men får helt vage svar. Dette er vel ingen normal oppførsel? kort info: Jeg vet at det er hun som dumpet han. Jeg ba han også om å blokkere henne da vi ble sammen. Han har også fortalt meg at han har ringt henne én gang etter vi ble sammen, men hun tok ikke tlf. Anonymkode: 96d64...552 Hun er the one that got away og du er den han fikk. Jeg hadde gått videre som singel for det er ikke deg for han. Anonymkode: 69913...8bf 3 2
Jdz Skrevet 5. mai #16 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): I helgen var samboer og jeg ute for å gjøre et par ærend. Vi sitter i bilen, og har en helt vanlig samtale. Brått peker han etter eksen og sier «der er hun…». Vi kjører såpass rolig forbi hverandre at hun kan se det. Hun rister på hodet og smiler litt. JEG BLE SÅ FLAU!!!! Hvorfor i all verden skal han peke på eksen sin og fortelle meg at hun kjører forbi? Jeg har prøvd å ta det opp med han i ettertid, men får helt vage svar. Dette er vel ingen normal oppførsel? kort info: Jeg vet at det er hun som dumpet han. Jeg ba han også om å blokkere henne da vi ble sammen. Han har også fortalt meg at han har ringt henne én gang etter vi ble sammen, men hun tok ikke tlf. Anonymkode: 96d64...552 Merkelig historie. Hvorfor ba du han om å blokkere eksen? Hvorfor ringte han henne? Det er mye i denne historien som ikke er normalt. Ikke minst er det unormalt at en eks skal ta så mye plass i et nytt forhold. Jeg aner ingenting om min kones ekser, ikke vet jeg om min kone har kontaktinfo til noen av sine ekser og jeg ser heller ikke hvorfor jeg skal ha noe problem med det. Jeg har selvsagt ikke blokkert min eks heller, hvorfor skulle jeg gjøre det? 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #17 Skrevet 5. mai Hvis dere hadde møtt hun ett sted da? Man stopper jo og sier hei? Anonymkode: cb6eb...028
AnonymBruker Skrevet 5. mai #18 Skrevet 5. mai Både jeg og partner har iblant kontakt med våre ekser. Selv uten felles barn. Ser virkelig ikke problemet. Ønsker jo ekser gratulerer med dagen ect. Anonymkode: cb6eb...028
AnonymBruker Skrevet 5. mai #19 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ba han også om å blokkere henne da vi ble sammen. Anonymkode: 96d64...552 Da hadde jeg tenkt du var en person man ikke kan stole på. På seg selv kjenner man andre. Du klarer tydeligvis ikke ha ett normalt voksent forhold til ekser selv, om du ikke tror andre klarer det. Anonymkode: cb6eb...028 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #20 Skrevet 5. mai Jeg ser virkelig ikke problemet, det er vel deg han er sammen med nå og han får ikke endret på fortiden sin. Høres ut som du er litt sjalu? Anonymkode: dea97...843
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå