AnonymBruker Skrevet 7. mai #21 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (På 5.5.2026 den 21.12): Hvis de er ekte politi så vet du de har ren vandel i alle fall. Men drittsekker i kjærlighetslivet kommer i alle varianter så tviler sterkt på det er forbeholdt politimenn og være dårlige mennesker. Jobbet der i flere år og kun hatt hyggelige og stødige kollegaer. Merkelig påstand. Jeg har vært sammen med to dårlige menn som begge er elektrikere, men det ikke resten som jobber med det… Anonymkode: 2a796...fbf Jeg gikk i klasse med flere som skulle bli/ har blitt politi. Disse er ekte politi som du kaller det. Dessverre var det alle disse unntagen 1 som var voldelige mobbere. ( da snakker vi om at de kunne sparke/slå/kaste stein osv ) Anonymkode: 6b001...a85
AnonymBruker Skrevet 7. mai #22 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Så politimenn er menns svar på sykepleiere? Menn med uniform , populære og kronisk utro. Omtrent samme ryktet som sykepleiere. Tinder sykepleiere har flere røde flagg enn 1 mai tog. Turnuslege harem? Anonymkode: db381...f43 politimenn er menns svar på barnevernsarbeidere, synes jeg, ikke sykepleiere. Anonymkode: bc41a...a20
AnonymBruker Skrevet 8. mai #23 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (På 7.5.2026 den 8.25): Reddit gir meg stadig vekk reklame om tinder eller noe lignende, og viser bilder av diverse damer, aldri menn. er dame selv. Anonymkode: bc41a...a20 Så fordi Reddit sin algoritme er ræva, så er Facebook, Match (Tinder, Match etc), og alle andre algoritmer dårlige? Merkelig argument. Jeg skrev «tror» bevisst, disse motorene varierer fra firma til firma og avhenger i kvalitet på hvilke data de har om deg. Det er en grunn til at FB, Google osv støvsuger internett på jakt etter brukerdata. Anonymkode: e5fc8...41f
AnonymBruker Skrevet 8. mai #24 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så fordi Reddit sin algoritme er ræva, så er Facebook, Match (Tinder, Match etc), og alle andre algoritmer dårlige? Merkelig argument. Jeg skrev «tror» bevisst, disse motorene varierer fra firma til firma og avhenger i kvalitet på hvilke data de har om deg. Det er en grunn til at FB, Google osv støvsuger internett på jakt etter brukerdata. Anonymkode: e5fc8...41f Vet ikke, bruker ingen av dem. Anonymkode: bc41a...a20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå