AnonymBruker Skrevet 5. mai #1 Skrevet 5. mai Har merket at Tinder er full av politimenn, og har også merket det er noe galt med omtrent ALLE på forskjellige måter… Er det slik at mennesker med dårlig oppvekst velger å bli politi pga makt? Har også hørt en del ting om sånt. Prøver å forstå meg på hvorfor politimenn ofte behandler folk i forhold dårlig, er utro osv. Møter jeg de på byen virker de hyggelig men så viser de mitt sanne jeg. Bryr meg ikke stort fordi er ikke ute etter menn i uniform, men akkurat politiyrket kommer det mye rart inn…. Anonymkode: 661bc...c59 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #2 Skrevet 5. mai De er forskjellige som andre i andre yrker. De dårligste mennene jeg har møtt, jobbet i militæret, men det gjør også den beste mannen jeg har møtt. Anonymkode: 6a218...f4f 1 4
AnonymBruker Skrevet 5. mai #3 Skrevet 5. mai Da synes jeg du skal holde deg unna «politimenn» hvis alle er så fæle mot deg. Anonymkode: 0e7f5...23a 3
AnonymBruker Skrevet 5. mai #4 Skrevet 5. mai Jeg syns det er bare slitne håndtvere som fester mye. Anonymkode: cf552...5c6 5
AnonymBruker Skrevet 5. mai #5 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg syns det er bare slitne håndtvere som fester mye. Anonymkode: cf552...5c6 ......... Og yrkessjåfører Anonymkode: 64c83...a14 7
AnonymBruker Skrevet 5. mai #6 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har merket at Tinder er full av politimenn, og har også merket det er noe galt med omtrent ALLE på forskjellige måter… Bryr meg ikke stort fordi er ikke ute etter menn i uniform, men akkurat politiyrket kommer det mye rart inn…. Anonymkode: 661bc...c59 Sikker på at du ikke går etter uniformer? Anonymkode: 02bb8...ca8 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #7 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har merket at Tinder er full av politimenn, og har også merket det er noe galt med omtrent ALLE på forskjellige måter… Er det slik at mennesker med dårlig oppvekst velger å bli politi pga makt? Har også hørt en del ting om sånt. Prøver å forstå meg på hvorfor politimenn ofte behandler folk i forhold dårlig, er utro osv. Møter jeg de på byen virker de hyggelig men så viser de mitt sanne jeg. Bryr meg ikke stort fordi er ikke ute etter menn i uniform, men akkurat politiyrket kommer det mye rart inn…. Anonymkode: 661bc...c59 Mye søppel over alt. Tipper mange av de lyver på tinder fordi de tror alle damer vil ha politimenn. Mange bra mennesker i politiet også. Anonymkode: 8de3d...f20 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #8 Skrevet 5. mai Brannmenn er aldri der. De blir nok tatt før det blir nødvendig med tinder. Anonymkode: 1c236...4f1 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #9 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Brannmenn er aldri der. De blir nok tatt før det blir nødvendig med tinder. Anonymkode: 1c236...4f1 Joda, det er brannmenn på Tinder. Anonymkode: 28142...1b3 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #10 Skrevet 5. mai Hvis de er ekte politi så vet du de har ren vandel i alle fall. Men drittsekker i kjærlighetslivet kommer i alle varianter så tviler sterkt på det er forbeholdt politimenn og være dårlige mennesker. Jobbet der i flere år og kun hatt hyggelige og stødige kollegaer. Merkelig påstand. Jeg har vært sammen med to dårlige menn som begge er elektrikere, men det ikke resten som jobber med det… Anonymkode: 2a796...fbf 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai #11 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis de er ekte politi så vet du de har ren vandel i alle fall. Men drittsekker i kjærlighetslivet kommer i alle varianter så tviler sterkt på det er forbeholdt politimenn og være dårlige mennesker. Jobbet der i flere år og kun hatt hyggelige og stødige kollegaer. Merkelig påstand. Jeg har vært sammen med to dårlige menn som begge er elektrikere, men det ikke resten som jobber med det… Anonymkode: 2a796...fbf Men ingen tør anmelde polititypen/eksen for noe, så er nok store mørketall blandt politiansatte. Anonymkode: 8de3d...f20 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai #12 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (På 5.5.2026 den 21.12): Joda, det er brannmenn på Tinder. Anonymkode: 28142...1b3 Den største rundbrenneren med 25 (!) andre damer på snakkis samtidig og var mega utro - var brannmann - og var på alle apper….! Anonymkode: b5fc1...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #13 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (23 timer siden): Men ingen tør anmelde polititypen/eksen for noe, så er nok store mørketall blandt politiansatte. Anonymkode: 8de3d...f20 Helt riktig! Vet om i alle fall fire politimenn som burde mistet stilling pga hva de har gjort privat Anonymkode: b5fc1...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #14 Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (På 5.5.2026 den 14.05): Jeg syns det er bare slitne håndtvere som fester mye. Anonymkode: cf552...5c6 AnonymBruker skrev (På 5.5.2026 den 18.52): ......... Og yrkessjåfører Anonymkode: 64c83...a14 Disse to kategoriene er det MANGE av på Tinder. Det var i alle fall det de årene jeg var der. Nå orker jeg ikke å være der lengre. Er over to år siden jeg sjekket innom sist. Anonymkode: 501a3...aa4
AnonymBruker Skrevet 6. mai #16 Skrevet 6. mai Jeg tror at disse yrkene i mange tilfeller kan tiltrekke seg mennesker fra ''den mørke triaden'', ja. Men, politiet har vel mekanismer og protokoller for å prøve å filtrere ut folk som er ute etter makt eller dominans. Problemet er kanskje at de som er veldig gode til å manipulere (og ofte karismatiske) kanskje ikke blir plukket opp med en gang. Vet at det er en sektor med jevnlige kontroller og strengere reguleringer enn i mangde andre yrker i Norge og resten av verden. Anonymkode: 0af84...542 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai #17 Skrevet 6. mai Du vet at algoritmene gir deg folka de tror du liker, basert på alt de vet om deg? Anonymkode: e5fc8...41f 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai #18 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du vet at algoritmene gir deg folka de tror du liker, basert på alt de vet om deg? Anonymkode: e5fc8...41f Reddit gir meg stadig vekk reklame om tinder eller noe lignende, og viser bilder av diverse damer, aldri menn. er dame selv. Anonymkode: bc41a...a20
AnonymBruker Skrevet 7. mai #19 Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (På 5.5.2026 den 10.56): Da synes jeg du skal holde deg unna «politimenn» hvis alle er så fæle mot deg. Anonymkode: 0e7f5...23a Jeg holder meg unna nå. Har opplevd de fleste har dame og er utro. Folk er naive. Anonymkode: 661bc...c59
AnonymBruker Skrevet 7. mai #20 Skrevet 7. mai Så politimenn er menns svar på sykepleiere? Menn med uniform , populære og kronisk utro. Omtrent samme ryktet som sykepleiere. Tinder sykepleiere har flere røde flagg enn 1 mai tog. Turnuslege harem? Anonymkode: db381...f43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå