AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Skrevet 4. mai Hei. Er bare 7 dager siden samleie å tok en eggløsningstest da jeg har veldig sterke kramper nederst i magen i går å i dag! Den var så sterk som aldri før! Har aldri i hele mitt liv sett en såååå sterk eggløsningstest. Den er dobbel trippel så sterk som den «vanlige streken» lurer på siden det bare er 7 dager siden ubeskytta samleie. Om jeg kan ta en clear blue digital? Eller gir det negativ UANSETT! har lest folks historier med positiv test 6 dager etter samleie liksom!!! Men ja vet ikke hva man skal forholde seg til av svar. Siden allle opplever å sier forskjellig… er det egt en fasit? Eller kan man ta positiv test? 7 dager etter samleie? Anonymkode: d7459...1cd
Knvlinnea Skrevet 4. mai #2 Skrevet 4. mai (endret) Trådstarter her. Jeg glemte å si at jeg tok eggløsningstest fordi jeg har lest at det kan vise sterkt ved graviditet! Glemte å skrive anonym🙈 Endret 4. mai av Knvlinnea
mommyaka Skrevet 4. mai #3 Skrevet 4. mai Om dette e pga gravid...så ta en test....men tror du heller har eggløsning nå Selv om du hadde sex 7 dager siden må det være at du hadde eggløsning 7 dager siden. 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #4 Skrevet 4. mai Det tidligste man kan teste positivt er 8 dager etter eggløsning. De som sier de fikk positiv test før da har garantert fått eggløsning tidligere enn de har trodd. Jeg tror ikke det er så stor sammenheng mellom eggløsningstester og graviditetstester. For jeg fikk ikke positiv el test da jeg var tidlig gravid. Ikke i det hele tatt. Jeg tenker det er mer sannsynlig at du skal ha eggløsning snart. Hvor lenge er det siden du hadde mensen sist? Anonymkode: a3d66...00c 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå