AnonymBruker Skrevet 4. mai #1 Skrevet 4. mai Heisann, jeg vurderer ismaskin. Trenger å lage sukkrrfrie iser, så vurderer ismaskin. Men på ismaskin er de dårlige på reklame. Vanskelig å finne ut av hvordan de fungerer, og da aner ikke hvilke jeg skal velge. Hvilken maskin har du eller anbefaler du og hvorfor liker du din godt. Eller har du en som bare støver ned og ikke brukes, hvorfor bruker du den ikke Anonymkode: fd60b...9af
AnonymBruker Skrevet 4. mai #3 Skrevet 4. mai Jeg har Wilfa sin. Fikk den i gave. Den veier «100 kg». Lav kapasitet, isen blir ikke helt fryst, nesten umulig å få ut av beholderen… Blir ikke brukt! Anonymkode: d67cd...2c3
AnonymBruker Skrevet 4. mai #4 Skrevet 4. mai Har også Wilfa. Lager mye god is med den, feks ekte vanlijeis og sitronis. Fungerer bra nok den. Anonymkode: d999d...fb5
AnonymBruker Skrevet 4. mai #5 Skrevet 4. mai Har Wilfa og er veldig fornøyd. Har faktisk to slik at jeg kan lage to typer samtidig. Cluet er å ta ut spaden akkurat i det den skal til å stoppe, da er den enkel å få ut. venter du til at den har stått stille en stund sitter den ganske godt, og det er jo logisk. Så ra rørespaden like før den stopper og lar den etter fryse litt uten, da er det god og spiseklar is uten krystaller. Anonymkode: 737ec...50c
AnonymBruker Skrevet 4. mai #6 Skrevet 4. mai Vi har både Wilfa vanilje: Fordeler: Lager is på 20-40 minutt, fryser i beholderen. Ulemper: bråker veldig mens den går, litt vanskelig å få ut av beholder. Og Ninja. Fordeler: Veldig rask når man har ferdig base. Lager is av det meste (yoghurt, saft osv). Flere valg når det gjelder konsistens. Ulempe: Må fryse ned basen et døgn i forveien. Vi bruker begge (en hjemme, en på hytta) pga allergi. Anonymkode: 034b0...9ac 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå