Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om menn prater om dama si til kameratene sine, om alt mulig liksom. Typen sa at han prater om en god del, også om noe seksuelt. Ikke alt da som kinks å sånn for vi liker noe spesielt. Er dette vanlig? 

Anonymkode: 8c603...3c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle skikkelig gode menn jeg kjenner til, snakker aldri noe seksuelt om sine partnere til kompiser. Både fordi det føles respektløs, og også fordi ingen av dem ønsker at deres venner skal ha slik info om den de elsker. 

Menn som ikke er av samme kvaliteten, sånn mtp respekt og verdier, de snakker om det seksuelle i detaljgrad. Ned til hver minste ting og ofte med sammenligninger med andre jenter de har vært med. 

Anonymkode: 8d404...4b8

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Noen gjør, men de fleste holder det privat heldigvis 

Endret av Enmanelskeråhate
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De bra og respektfulle mennene gjør ikke det.

Anonymkode: caa05...835

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mann midt i 30-årene her, og vi snakker veldig lite om respektive kjærester/samboere/koner. Snakker litt med andre småbarnspappaer om barna, og kanskje litt gjensidige tips om hvordan ivareta kona særlig når barna er veldig små.

Jeg nevner jo hvordan det går med kona iblant, siden hun utgjør en stor del av livet mitt. Men jeg har aldri i livet snakket om noe seksuelt med en kompis, og jeg snakker heller ikke om trøbbel i forholdet med kompiser. Utleverer generelt ikke kona. Det er rett og slett ikke en greie. 

Anonymkode: 653ba...356

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri opplevd at noen har pratet om kjærester på det viset. Ons og løse forbindelser ja, men bare når det er noe som er ekstremt.

Anonymkode: e5a15...e04

Skrevet

Det er ikke min erfaring. Jeg snakker aldri om slikt med andre. Jeg snakker heller aldri stygt om kona til andre.

Min opplevelse er at kvinner generelt har lavere terskel enn menn for å snakke om intime detaljer fra forholdet sitt med venninner, enn hva menn har med sine venner.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De som ikke har full takhøyde gjør det. 

Anonymkode: f8c4c...02c

AnonymBruker
Skrevet

Spør om du kan fortelle om str hvor lenge han varer osv. Kanskje det blir en øyeåpner. Hvis ikke. LØP. 

AnonymBruker
Skrevet

Joda, det skjer. Men kun positive, saftige ting.

Anonymkode: 9f331...e74

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg lurer på om menn prater om dama si til kameratene sine, om alt mulig liksom. Typen sa at han prater om en god del, også om noe seksuelt. Ikke alt da som kinks å sånn for vi liker noe spesielt. Er dette vanlig? 

Ikke tro han ikke deler deler av det. Det sier han får å pynte på det. 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer nok litt an på alderen, men de fleste snakker ikke om seksuelle ting til sine kamerater. De kan snakker nok om dama, men de forteller ikke alt. Og de snakker heller ikke negativt om sin kjære. 

Anonymkode: a25f7...1e7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Mannen snakker ikke til andre om oss eller sex. Det er privat. Det gjelder for meg og! Han kan skryte av matlaging eller andre ting .

Anonymkode: f9472...967

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det eksen min nevnte i begynnelsen var at eksdama hans hadde snakket med andre om han, i dårlige ordlag. På slutten hadde hun også snakket dårlig om han til venner åpenlyst foran han (på fest f.eks). Han mente det var dårlig gjort av henne og jeg var/ er jo enig i det. Men det tok ikke lang tid før jeg oppdaget at han var ikke noe bedre. Jeg overhørte en samtale mellom han og kompiser, der de lo og moret seg på min bekostning. Hva de sa var så hårreisende at jeg ble rett og slett sjokkert. Så, ja han ble en eks ganske kjapt etter det. 

Ingen snakker nedsettende eller deler intime ting hvis man er glad i vedkommende. Det var tydeligvis ikke min eks. 

Anonymkode: f835e...672

AnonymBruker
Skrevet

Forloveden min prater om meg til både venner og kollegaer, men da om relevante ting som kan dukke opp i en samtale om familie, barn, ferie eller morsomme historier.

Ikke om seksuelle ting, selvfølgelig. Det anser han som privat mellom oss.

Anonymkode: 35d2a...7a4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.5.2026 den 23.56):

Det hadde ikke vært typen min mer. Men han er i det minste ærlig, da.

Anonymkode: ee9ef...92d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min gjør ikke det. Vi har vært sammen i seks år. Han snakker derimot mye om meg på en positiv måte og skryter ofte av meg som person, noe jeg selv har fått bekreftet når jeg møter nye mennesker, som kollegaene hans, sjefer og samarbeidspartnere. Han ønsker alltid å ha meg med på jobbreiser, tilstelninger og arrangementer. Siden han er leder i sitt eget firma, har han også muligheten til å inkludere meg i slike sammenhenger. Han snakker likevel ALDRI om meg på en seksuell måte til andre. Da hadde jeg mistet respekten for han.

Anonymkode: 23695...2e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...