AnonymBruker Skrevet 30. april #1 Skrevet 30. april Hei. Dere som har gjort ivf og er i denne aldersgruppen, hva har deres amh ligget på? Anonymkode: 34dba...1b5
AnonymBruker Skrevet 30. april #2 Skrevet 30. april Jeg (36) hadde 12 når jeg startet med ivf. Min søster (37) hadde 40 når hun fryste egg. Jeg har endometriose og hun har pcos. Hun fikk ut masse egg på frys, flere titalls. Jeg fikk 6 fryste blastocyster, 4 på runde 1 og 2 på runde 2. Anonymkode: 74b93...9f2
AnonymBruker Skrevet 30. april #3 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg (36) hadde 12 når jeg startet med ivf. Min søster (37) hadde 40 når hun fryste egg. Jeg har endometriose og hun har pcos. Hun fikk ut masse egg på frys, flere titalls. Jeg fikk 6 fryste blastocyster, 4 på runde 1 og 2 på runde 2. Anonymkode: 74b93...9f2 Hei, ikke her TS, men lurer litt på i forhold til at begge dere har forskjellige problemstillinger om ble det lykkelig resultater for begge dere søstre tilslutt, selv om utgangspunktet av antall frys er ganske forskjellig ut i fra beskrivelsen? Anonymkode: b5a73...031 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #4 Skrevet 30. april 37. Amh på 4. Ved første uttak fikk jeg to blasto på frys. Andre uttak fikk jeg 3 blasto på frys. Ble gravid på innsett nr 3. Anonymkode: ea1f1...548 1
AnonymBruker Skrevet 30. april #5 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (1 time siden): 37. Amh på 4. Ved første uttak fikk jeg to blasto på frys. Andre uttak fikk jeg 3 blasto på frys. Ble gravid på innsett nr 3. Anonymkode: ea1f1...548 Ts her. Det høres veldig fint ut. Jeg er helt uerfaren og ny når det gjelder dette, så beklager hvis jeg stiller dumme spm. Hvis du fikk 2 på frys ved første uttak og en som ble satt inn, måtte du likevel gjennom 2 ivf behandlinger før du ble gravid? Jeg har amh på 11 og lurer på om jeg kan forvente flere innsett på et uttak. Det vet man vel aldri da det avhenger av kvaliteten på eggene, men fint å høre andres erfaringer uansett. Gratulerer med graviditet😊 Anonymkode: 34dba...1b5
AnonymBruker Skrevet 30. april #6 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg (36) hadde 12 når jeg startet med ivf. Min søster (37) hadde 40 når hun fryste egg. Jeg har endometriose og hun har pcos. Hun fikk ut masse egg på frys, flere titalls. Jeg fikk 6 fryste blastocyster, 4 på runde 1 og 2 på runde 2. Anonymkode: 74b93...9f2 Ts her. Ble du gravid på andre ivf forsøk? Siden du fikk såpass mange på frys ved første uttak hvor mange ganger fikk du satt inn? Anonymkode: 34dba...1b5
AnonymBruker Skrevet 30. april #7 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Det høres veldig fint ut. Jeg er helt uerfaren og ny når det gjelder dette, så beklager hvis jeg stiller dumme spm. Hvis du fikk 2 på frys ved første uttak og en som ble satt inn, måtte du likevel gjennom 2 ivf behandlinger før du ble gravid? Jeg har amh på 11 og lurer på om jeg kan forvente flere innsett på et uttak. Det vet man vel aldri da det avhenger av kvaliteten på eggene, men fint å høre andres erfaringer uansett. Gratulerer med graviditet😊 Anonymkode: 34dba...1b5 Takk. jeg måtte ha en operasjon med lang ventetid og helingstid, så for å øke muligheten for å lykkes kummulerte vi noen embryos via 2 uttak. Hadde lav amh så tiden var ikke på min side. Men ellers ingen fertilitetsproblemer. Hadde ikke innsett av dem før to år senere. Litt spesiell situasjon. Hvis man går offentlig tror jeg de vil sette inn alle embryo man får før man får nytt uttak. Men det var litt annerledes for meg. Anonymkode: ea1f1...548
AnonymBruker Skrevet 30. april #8 Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Takk. jeg måtte ha en operasjon med lang ventetid og helingstid, så for å øke muligheten for å lykkes kummulerte vi noen embryos via 2 uttak. Hadde lav amh så tiden var ikke på min side. Men ellers ingen fertilitetsproblemer. Hadde ikke innsett av dem før to år senere. Litt spesiell situasjon. Hvis man går offentlig tror jeg de vil sette inn alle embryo man får før man får nytt uttak. Men det var litt annerledes for meg. Anonymkode: ea1f1...548 Åja, da forstår jeg. Bra alt gikk i orden for deg. Ja, de bruker de på frys før nytt uttak også privat. Vi skal gjøre dette privat siden alderen min er såpass høy og lang ventetid i det offentlige. Anonymkode: 34dba...1b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå