AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Jeg ønsker katt, men jeg ønsker også å ha sengen for meg selv. Går på veldig sterke sove medisiner, en gang falt jeg ut av senga uten å merke det. Andre ganger kan jeg våkne at av varmepumpa endrer innstilling. Jeg vil hverken legge meg på katten eller bli vekket av lek 😅 Fått med meg at de er veldig natt aktive, vil en katt føle separasjons angst eller føle på at soveroms døren er lukket? Ønsker ikke at den står utenfor å mjauer heller (til info skal katten få katteluke og ha mulighet til å utforske verden utenfor) tips til natten? hva gjør din katt på natten? Anonymkode: 36628...f36
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ønsker katt, men jeg ønsker også å ha sengen for meg selv. Går på veldig sterke sove medisiner, en gang falt jeg ut av senga uten å merke det. Andre ganger kan jeg våkne at av varmepumpa endrer innstilling. Jeg vil hverken legge meg på katten eller bli vekket av lek 😅 Fått med meg at de er veldig natt aktive, vil en katt føle separasjons angst eller føle på at soveroms døren er lukket? Ønsker ikke at den står utenfor å mjauer heller (til info skal katten få katteluke og ha mulighet til å utforske verden utenfor) tips til natten? hva gjør din katt på natten? Anonymkode: 36628...f36 Send katta ut på natt, som du sier er de aktive om natta. Her slippes ikke katta inn om hun maser på natt, for det er bare for å spise to biter med fór for så å mase om å komme ut igjen eller holde rabalder inne om hun ikke blir sluppet ut igjen. Katter eller andre dyr har ingenting i senga å gjøre, det er ekkelt. 🤢 De er skitne, fulle av bakterier, får flått som kan falle av og får fort mark som tyter ut av rumpa. Anonymkode: 7843d...3a6 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Jeg har egen katteluke til dem, så de går inn og ut som de selv ønsker. Men de er alltid inne og sover natta gjennom, av fri vilje. Anonymkode: 30e50...ceb 2 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Min katt gjør som den vil, men som regel ligger den og sover på bena mine gjennom natten. Anonymkode: 71146...0ec
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Hvis du bort på et sted du kan ha utekatt og katteluke, trenger du ikke ha dårlig samvittighet for å stenge soveromsdøra om natten. Hvor selskapssyke de er er veldig varierende, men min erfaring er at hannkatter er litt mer selvstendige. Her får de ligge i sengen om natten, men jeg stenger dem ute hvis jeg er ekstra sliten, har noe veldig viktig å våkne til e.l. De koser seg da i resten av huset og går ut og inn som de vil. Én innekatt i leilighet er en helt annen historie. Anonymkode: 900a7...db0 1 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Da jeg vokste opp på 70-80-tallet opplevde jeg aldri at folk hadde katter og hunder i sengene, eller i sofaen, sånn som folk har nå. Ville oppfattet det som urenslig. Anonymkode: 7fb9c...196 1 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da jeg vokste opp på 70-80-tallet opplevde jeg aldri at folk hadde katter og hunder i sengene, eller i sofaen, sånn som folk har nå. Ville oppfattet det som urenslig. Anonymkode: 7fb9c...196 Men røyke inne og på restauranter gjorde man, og bilbelte var ikke så vanlig. Alt var bedre før si. katten min ligger på bena mine om natten. Det hender den finner frem noen leker men da legger jeg lekene under puta eller i en skuff og så er de glemt og nye timer med søvn Anonymkode: 80f42...847 3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Da jeg vokste opp på 70-80-tallet opplevde jeg aldri at folk hadde katter og hunder i sengene, eller i sofaen, sånn som folk har nå. Ville oppfattet det som urenslig. Anonymkode: 7fb9c...196 Kommer vel litt annpå om det er inne- eller utekatter det er snakk om. Anonymkode: 6b8d9...5e5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Jeg har to innekatter, de sover godt gjennom natten og liker ikke lukkede dører, uansett hvilket rom det er til 😄 visstnok en katte-greie, de trives bedre med åpne dører. Anonymkode: 7ec1f...9e2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Hatt katt i 13 år. De har aldri vært i senga om natta. Alle soveromsdørene er lukket. Men de har hatt fri tilgang på resten av huset. Hender det blir litt på dyna om morgenene, men ikke noe mer enn det. Hu er utekatt, men ikke ute om natten. Anonymkode: 58c5f...81b 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Aldri hatt katter i sengene nei. Lukker døren, de får ikke være der på dagtid heller. De får sove i stuen om natten (slipper ikke ut på kvelden). Anonymkode: 9d71a...f25
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Send katta ut på natt, som du sier er de aktive om natta. Her slippes ikke katta inn om hun maser på natt, for det er bare for å spise to biter med fór for så å mase om å komme ut igjen eller holde rabalder inne om hun ikke blir sluppet ut igjen. Katter eller andre dyr har ingenting i senga å gjøre, det er ekkelt. 🤢 De er skitne, fulle av bakterier, får flått som kan falle av og får fort mark som tyter ut av rumpa. Anonymkode: 7843d...3a6 Enhver ansvarsfull person holder kattene sine inne om natta. Anonymkode: 230f4...2ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå