AnonymBruker Skrevet 3. mai #21 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (På 29.4.2026 den 10.04): Min klitoris har alltid vært liten. Nå har den vokst pga hormoner/tesosteron og blitt mye større. Den er mye mer følsom enn før, men jeg er generelt kåtere enn før og. Men nei, ingen får runke kliten min. Au!!! Kun tunge eller veldig forsiktige fingre med glidemiddel. Anonymkode: 8d860...5b2 Hvorfor bruker du testosteron? Får du det av lege? Og hva er alderen din? Anonymkode: ca9d6...d61
AnonymBruker Skrevet 3. mai #22 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (På 29.4.2026 den 10.21): Det kvinnelige og det mannlige kjønnsorganet er jo laget av de samme byggestenene. Så det finnes like mange forskjellige klitorisser som det gjør peniser. Store og små med forskjellige grader av følsomhet. Jeg skulle ønske at jeg hadde en større klitoris og liker de runkevideoene av store klitoriser. De må jo være fantastiske å sutte litt på. Min er liten og ikke spesielt følsom. Den må liksom behandles veldig riktig for at jeg skal komme og helt ærlig så er det litt kjedelig 😄 Anonymkode: 9299f...0ec Hvis klitoris og penis har samme byggesten, skulle ikke peniser også vokse ved testosteron tilskudd? 🤔 Anonymkode: ca9d6...d61
AnonymBruker Skrevet 3. mai #23 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor bruker du testosteron? Får du det av lege? Og hva er alderen din? Anonymkode: ca9d6...d61 Overgangsalder, ja og midt i 40-årene. Anonymkode: 8d860...5b2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #24 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis klitoris og penis har samme byggesten, skulle ikke peniser også vokse ved testosteron tilskudd? 🤔 Anonymkode: ca9d6...d61 Jeg tror de krymper Anonymkode: 48440...455 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai #25 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror de krymper Anonymkode: 48440...455 Eller er dette ved bruk av anabole steroider? Anonymkode: 48440...455
AnonymBruker Skrevet 3. mai #26 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror de krymper Anonymkode: 48440...455 Penis krymper ikke, men det gjør testiklene. Anonymkode: 2053c...84d
AnonymBruker Skrevet 3. mai #27 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (På 29.4.2026 den 10.04): Min klitoris har alltid vært liten. Nå har den vokst pga hormoner/tesosteron og blitt mye større. Den er mye mer følsom enn før, men jeg er generelt kåtere enn før og. Men nei, ingen får runke kliten min. Au!!! Kun tunge eller veldig forsiktige fingre med glidemiddel. Anonymkode: 8d860...5b2 Men du har testosteron som behandling pga kroppsbygging eller du endrer kjønn? Hadde vært hot om min samboer også fikk større klitoris Anonymkode: d7059...af8
AnonymBruker Skrevet 3. mai #28 Skrevet 3. mai AnonymBruker skrev (På 29.4.2026 den 22.24): At en stor klitoris skulle være mer følsom er ulogisk, en stor pikk er ikke mer følsom en en liten pikk. Antall nervepunkter er likt, og det vil bety at der er større tetthet mellom nervepunkter på en liten enn en stor. Men det kan godt hende at du kan stimulere en stor klitorisk enklere og på flerer måter enn en liten skjult en, så sånn sett så kan det gi gode muligheter. Er selv mann og har møtt på et par damer med stor klitoris, og jeg synes det er sexy, og opphissende og kose med den. Anonymkode: a0422...41c Jo det gir absolutt mening at en stor klitoris er mer følsom enn en liten en. Fordi en stor klitoris vil stikke ut å være mer eksponert for stimuli enn en liten en som er skjult bak hud. En liten klitoris blir som om penishodet alltid skulle vært skjult bak forhuden selv under sex, da vil den naturlig nok være mindre følsom. Anonymkode: 6972c...33b
AnonymBruker Skrevet 4. mai #29 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men du har testosteron som behandling pga kroppsbygging eller du endrer kjønn? Hadde vært hot om min samboer også fikk større klitoris Anonymkode: d7059...af8 Stakkars samboer. Bra hun ikke leser at du hadde syntes det var hot om hun fikk en større klitt 🙉🙈 Akkurat som enkelte er i forhold med ei som har små bryster men hadde syntes det var hot om hun fikk seg større Anonymkode: 7b0bb...a42 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #30 Skrevet 4. mai Hæ.. går det an å ha stor klitoris?? Jeg trodde det var en liten knapp innerst under oppi der . Anonymkode: fab45...2d3
AnonymBruker Skrevet 4. mai #31 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hæ.. går det an å ha stor klitoris?? Jeg trodde det var en liten knapp innerst under oppi der . Anonymkode: fab45...2d3 Ja. Bodybuilder damer som tar anabole steroider f.eks får en stor klitoris som blir som en liten mini penis. Og hos fosteret er eneste grunnen til at gutter utvikler en penis at de får en testosteron boost i en periode. Både penis og klitoris er egentlig samme organ, men med høyere testosteron nivåer vokser klitorisen hos fosteret og utvikler seg til en penis, og denne funksjonen er tydeligvis fremdeles til stede til en viss grad hos voksne kvinner. Anonymkode: 6972c...33b
AnonymBruker Skrevet 4. mai #32 Skrevet 4. mai BigMoose64 skrev (På 29.4.2026 den 9.28): Jeg er fascinert over store klitoriser. Jeg skjønner at noen er født med det, mens andre får det ved hormontilskudd av testosteron. Er disse klitorisene like følsomme som vanlige. Det må da være lettere å slikke eller fingre en kvinne med stor klitoris så hun kommer. En stor klitoris kan vel nesten runkes som en liten pikk Jeg synes det er stygt. Jeg har selv liten . Hvis kjæresten min skulle "runke" min klitoris...altså ehhh 😅😅😱 nei tatt...🫨 Anonymkode: 1642f...b38 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai #33 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (På 29.4.2026 den 10.45): Eh… JA! Jeg tenker på sex 90% av døgnet. Har begynt å trappe ned, for kan ikke ha det sånn. Anonymkode: 8d860...5b2 Hvor mye tar du daglig? Jeg tar halvannet pump Tostran og har kun spontan sexlyst rundt eggløsning ☹️ Anonymkode: e292e...c78
AnonymBruker Skrevet 4. mai #34 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (23 timer siden): Men du har testosteron som behandling pga kroppsbygging eller du endrer kjønn? Hadde vært hot om min samboer også fikk større klitoris Anonymkode: d7059...af8 Nei, pga overgangsalder. Vi kvinner har også tesosteron i kroppen og det faller etter hvert. Anonymkode: 8d860...5b2 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai #35 Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvor mye tar du daglig? Jeg tar halvannet pump Tostran og har kun spontan sexlyst rundt eggløsning ☹️ Anonymkode: e292e...c78 Ca en ert hver dag. Anonymkode: 8d860...5b2
Dionysos 53 Skrevet 6. mai #36 Skrevet 6. mai Hyggelig at kvinnen har stor klitoris så lenge det ikke vises under bunad stakken. Da er det kanskje på tide å gå ned på dosering av Tostran eller hva det måtte være ....
fisker1 Skrevet 17. mai #37 Skrevet 17. mai Stor klitt er digg, elsker å slikke så om klitten er stor er et pluss men ikke et must. Det samme er store kjønslepper. Bare elsker det.
AnonymBruker Skrevet 17. mai #38 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (På 2.5.2026 den 17.22): Store klitoriser er utrolig godt å sutte på, da er det umulig å ikke gjøre det riktig, fordi damer elsker vakum-slikk Anonymkode: 4c8d4...9bb NEI, som dame kan jeg avkrefte dette - Hater det. Det gjør fysisk vondt, fordi klitten er sensitiv. Hadde sparka deg vekk og bedt deg dra umiddelbart Anonymkode: 05d57...f55 4
fisker1 Skrevet 18. mai #39 Skrevet 18. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): NEI, som dame kan jeg avkrefte dette - Hater det. Det gjør fysisk vondt, fordi klitten er sensitiv. Hadde sparka deg vekk og bedt deg dra umiddelbart Anonymkode: 05d57...f55 Der er dere jo forskjellige damer😃 noen liker røffere direkte stimulering, andre liker silkemyke og inndirekte berøring. Tror komunikasjon er essensen . Men slik er jo vi menn og, jeg personlig liker ting litt røffere og hardere i tilleg til det motsatte.
AnonymBruker Skrevet 21. mai #40 Skrevet 21. mai Hva er stor klitoris egentlig? Min er som ytterste leddet på pekefinger, kanskje litt større, når den er eregert og synes når jeg står når den ikke er eregert. Om jeg ligger med truse og strammer klitoris så ser jeg tydelig at den beveger seg gjennom stoffet. Har tenkt at min kanskje er normal+? Nå spør jeg av ren nysgjerrighet, jeg har et godt forhold til klitorisen min uavhengig av hvilken størrelsekategori den måtte falle inn under. Har aldri plaget meg. Men jeg tenker jo at spesielt i begynnelsen av min "Onanikarriere" så var det muligens lettere for meg å finne frem kontra for ei med mindre og skjult klitoris? Var vel også lettere for partnere å "finne" den. Jeg skriver "finne" i hermetegn da det i mitt tilfelle ville være som å "finne" nesa i ansiktet, det er liksom ganske tydelig hvor den er. Anonymkode: 29809...d84 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå