BigMoose64 Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Jeg er fascinert over store klitoriser. Jeg skjønner at noen er født med det, mens andre får det ved hormontilskudd av testosteron. Er disse klitorisene like følsomme som vanlige. Det må da være lettere å slikke eller fingre en kvinne med stor klitoris så hun kommer. En stor klitoris kan vel nesten runkes som en liten pikk
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Skrevet 18 timer siden Min klitoris har alltid vært liten. Nå har den vokst pga hormoner/tesosteron og blitt mye større. Den er mye mer følsom enn før, men jeg er generelt kåtere enn før og. Men nei, ingen får runke kliten min. Au!!! Kun tunge eller veldig forsiktige fingre med glidemiddel. Anonymkode: 8d860...5b2 1
BigMoose64 Skrevet 18 timer siden Forfatter #3 Skrevet 18 timer siden Har du blitt merkbart kåtere av testosteron
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Det kvinnelige og det mannlige kjønnsorganet er jo laget av de samme byggestenene. Så det finnes like mange forskjellige klitorisser som det gjør peniser. Store og små med forskjellige grader av følsomhet. Jeg skulle ønske at jeg hadde en større klitoris og liker de runkevideoene av store klitoriser. De må jo være fantastiske å sutte litt på. Min er liten og ikke spesielt følsom. Den må liksom behandles veldig riktig for at jeg skal komme og helt ærlig så er det litt kjedelig 😄 Anonymkode: 9299f...0ec
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden BigMoose64 skrev (30 minutter siden): Har du blitt merkbart kåtere av testosteron Eh… JA! Jeg tenker på sex 90% av døgnet. Har begynt å trappe ned, for kan ikke ha det sånn. Anonymkode: 8d860...5b2 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Eh… JA! Jeg tenker på sex 90% av døgnet. Har begynt å trappe ned, for kan ikke ha det sånn. Anonymkode: 8d860...5b2 Og så mener mange at damer fra naturens side er like kåte som menn. Jeg tror ikke det. Anonymkode: 48440...455 2
BigMoose64 Skrevet 17 timer siden Forfatter #7 Skrevet 17 timer siden Det må da være deilig å være kåt, hvis du har noen å knulle. Er dette doser du har fått gjennom helsevesenet og
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden Er det stort klitorishode/glans klitoris du tenker på? Hodet er jo bare en bitte liten del av organet klitoris, og mange kvinner er langt mer følsomme på de andre delene av klitoris enn selve hodet. Det er ellers ikke gitt at det er et 1:1 forhold mellom størrelse og følsomhet, selv om testosterontilskudd ofte skjerper sexlysten. Les deg opp på kvinnelig anatomi. Anonymkode: 9f397...25a 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden Jeg har super liten klitoris, nesten usynlig. Kommer uansett veldig lett av både fingring, slikking eller penetrering. Størrelse på klitten har ikke noe å si. Anonymkode: f6b7a...c26 2
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Min er liten og ikke spesielt følsom. Den må liksom behandles veldig riktig for at jeg skal komme og helt ærlig så er det litt kjedelig 😄 Anonymkode: 9299f...0ec Slik er det for meg også. Elsker sex, men vanskelig å komme, ting må være helt nøyaktig optimalt. Frustrerende. Anonymkode: bfa5d...744
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Skrevet 12 timer siden BigMoose64 skrev (5 timer siden): Det må da være deilig å være kåt, hvis du har noen å knulle. Er dette doser du har fått gjennom helsevesenet og Det er ikke mye deilig å ikke få sove fordi jeg våkner og er kåt. Drømmer kun om sex. Og sikler på menn jeg før aldri ville sett to ganger på. Anonymkode: 8d860...5b2 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Skrevet 11 timer siden Gikk på testosteron i et par år, lav dose. Har fått kjempestor klitoris, såpass at når jeg er veldig kåt blir den hard og stikker ut. Ikke nok til at man kan "runke" den, men har hatt partnere med klitoris på 4-5+ cm og da har det gått å både runke og suge den. Selv har jeg alltid hatt lite sexlyst og det endret seg ikke under bruk av testosteron, men vet at det er tilfelle at det endrer seg for mange. Men ja, den er følsom. Husker jeg kunne bli våt av å sykle en tur på en time i starten, ikke fordi jeg synes sykkelturer er så pirrende, men fordi det ble mye friksjon fra setet. Har heldigvis roet seg nå. Kult å høre om andre som tenker at en kropp som min er noe fint, har ikke alltid følt meg like attraktiv på grunn av den (selv om jeg nå heldigvis er i en langvarig relasjon). Anonymkode: d767d...9c4
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #13 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er ikke mye deilig å ikke få sove fordi jeg våkner og er kåt. Drømmer kun om sex. Og sikler på menn jeg før aldri ville sett to ganger på. Anonymkode: 8d860...5b2 Da har du fått et sjeldent innblikk i det å være mann. Anonymkode: 848ba...2c5 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da har du fått et sjeldent innblikk i det å være mann. Anonymkode: 848ba...2c5 Jeg vet! Null impulskontroll og null sperrer. Masse sexprat. Anonymkode: 8d860...5b2 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Skrevet 6 timer siden At en stor klitoris skulle være mer følsom er ulogisk, en stor pikk er ikke mer følsom en en liten pikk. Antall nervepunkter er likt, og det vil bety at der er større tetthet mellom nervepunkter på en liten enn en stor. Men det kan godt hende at du kan stimulere en stor klitorisk enklere og på flerer måter enn en liten skjult en, så sånn sett så kan det gi gode muligheter. Er selv mann og har møtt på et par damer med stor klitoris, og jeg synes det er sexy, og opphissende og kose med den. Anonymkode: a0422...41c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå