Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi var på bryllupsreise for et år siden til et sted som har betydd mye for mannen min da han var yngre. 
Vi lånte da en leilighet han hadde bodd i med sin eks (nr 1) den tiden de var der.
Dette var jeg innforstått med da vi dro dit og siden det var såpass mange år siden de var et par så tenkte jeg at dette var vel greit.
Jeg likte det ikke helt, men jeg var forelsket og ting var litt nytt og jeg følte på at jeg skulle klage på dette da vi fikk bo der gratis. 
Jeg fikk i går vite at han hadde vært der med sin ekskone (nr 2) også.

Tatt med henne til den samme leiligheten, samme spiseplassene og severdighetene som vi besøkte, bare 4 år tidligere. 
Hadde jeg visst om dette hadde jeg aldri gått med på å bo der. Jeg hadde ikke engang gått med på å dra til den byen! Jeg er rett og slett litt sjokkert og kvalm. Vi tilbrakte vår bryllupsreise i samme seng og samme steder som han har tatt med seg sin tidligere kone. 
Jeg føler meg så skamfull. Her har alle i hans omgangskrets visst om dette mens jeg helt intetanende har trodd vi delte spesielt. 

Men overreagerer jeg her? 
Jeg ville jo aldri dratt steder jeg har delt med min eks, uansett hvor fantastisk stedet er. Jeg vil dele nye minner og gå nye veier med min mann. Ikke tråkke i gamle stier. 
Til hans forsvar så tror jeg ikke han tenkte sånn på det, han ville bare dele den delen av livet sitt med meg. Men jeg kan ikke fatte at dette måtte skje på bryllupsreisen vår. 

Anonymkode: f38a9...5a6

• Hjerte 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å få det ugjort nå. 

Anonymkode: edbb5...25c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Spennende å se om han drar dit med nr 4 også🤔 er det en kink for han?😅

Anonymkode: c484c...f6e

• Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet

Er det en leilighet som eies av familien eller noen han kjenner, slik at det er et fast reisested, eller er det en random plass med type hotelleilighet?

Er det det første synes jeg ikke det er så rart, er det det siste er det litt spesielt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke hvorfor han måtte nevne de, det syntes jeg var litt rart 😅 skjønner du følte litt på det, men det er jo en stund siden nå. Uansett fortsatt rart han må nevne de eksene og turen dems dit🤔 

Anonymkode: 55b4c...e05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sært, han tar sikkert kone 4, 5 og 6 med samme sted, for en eventyrlysten sjarmør.

Anonymkode: 52dba...778

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi var på bryllupsreise for et år siden til et sted som har betydd mye for mannen min da han var yngre. 
Vi lånte da en leilighet han hadde bodd i med sin eks (nr 1) den tiden de var der.
Dette var jeg innforstått med da vi dro dit og siden det var såpass mange år siden de var et par så tenkte jeg at dette var vel greit.
Jeg likte det ikke helt, men jeg var forelsket og ting var litt nytt og jeg følte på at jeg skulle klage på dette da vi fikk bo der gratis. 

Tatt med henne til den samme leiligheten, samme spiseplassene og severdighetene som vi besøkte, bare 4 år tidligere. 
Hadde jeg visst om dette hadde jeg aldri gått med på å bo der. Jeg hadde ikke engang gått med på å dra til den byen! Jeg er rett og slett litt sjokkert og kvalm. Vi tilbrakte vår bryllupsreise i samme seng og samme steder som han har tatt med seg sin tidligere kone. 
Jeg føler meg så skamfull. Her har alle i hans omgangskrets visst om dette mens jeg helt intetanende har trodd vi delte spesielt. 

Jeg ville jo aldri dratt steder jeg har delt med min eks, uansett hvor fantastisk stedet er. Jeg vil dele nye minner og gå nye veier med min mann. Ikke tråkke i gamle stier. 
Til hans forsvar så tror jeg ikke han tenkte sånn på det, han ville bare dele den delen av livet sitt med meg. Men jeg kan ikke fatte at dette måtte skje på bryllupsreisen vår. 

Han repeterer altså bare samme oppskrift hver gang han gifter seg. Ikke så lenge før han og kone nr 4 og reiser dit da. 

Anonymkode: f5493...619

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Må være forsiktig med en mann som gifter seg i hytt og pine. 3 ganger er mye.

Anonymkode: a285a...22c

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hehe han der bare gjentar bryllupene sine han, different wife same story 

Anonymkode: 649e3...82f

• Liker 1
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
LillaGorilla<3 skrev (6 minutter siden):

Er det en leilighet som eies av familien eller noen han kjenner, slik at det er et fast reisested, eller er det en random plass med type hotelleilighet?

Er det det første synes jeg ikke det er så rart, er det det siste er det litt spesielt. 

Selv om det er en ferieplass som eies av familien er det likevel rart.

Høres ut som han praktiserer å leve akkurat samme liv som før, men med ny dame inn hvert tiende år.

Ekkelt spør du meg. 

Anonymkode: 32ba3...6dc

• Liker 2
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
LillaGorilla<3 skrev (7 minutter siden):

Det er en leilighet som eies av foreldrene til eks nummer en. 
Så i familie, bare ikke hans.

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da er det bare sykt.

Jeg fatter og begriper ikke at du i utganspunktet syntes dette var greit? 

Er han veldig manipulerende? Mangler empati og har andre røde flagg du bare glatt overser? 

Anonymkode: 4ddda...9b3

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

DET gjør jo alt mye mye verre.. han tar med ny kone på bryllupsreise til stedet til sine eks-svigers, altså the audacity for å si det sånn, hva er et godt ord på norsk for det, for en frekkhet å ta seg sånn til rette med alle? 

Anonymkode: 649e3...82f

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Spesielt at han ville bo i samme rom både med nr 2 og deg. Sært… Skjønner jo din reaksjon.
Får nesten litt seriemorder-vibber, men jeg regner med at begge eks-konene lever. 

Anonymkode: 591b9...73c

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Så eksen's familie eier? Det hadde jeg nok ikke blitt med på, på bryllups reise. Kanskje som en del av en tur en annen gang ( hvis overhode det..) 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenker at dette er ett sted som betyr noe for HAN, mest sannsynlig uavhengig av hvem han har vært der med tidligere. OG det er jo en gang sånn at når man treffer folk i voksen alder så VIL de ha en fortid, enten man liker det eller ei.

Så jeg tenker at det blir feil å tenke sånn, for det er mye man naturlig nok vil like vel så godt  med ny kjæreste som med sine x- kjærester. Fortiden er det den er, og det er ofte en grunn til at det er en X, så jeg vil tenke at det betyr ingenting hva x`ene angår :) 

Jeg har også steder jeg liker å reise til og som jeg har vært mange ganger igjennom flere år, med ulike kjærester/samboere, og for meg er det stedet jeg reiser for, ikke minnene jeg har der med min tidligere flamme :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er litt rart å repetere samme opplegg for bryllupsreise hver gang. Kanskje han har begrenset fantasi? Når det er sagt synes jeg det er et større problem at han allerede har to ekskoner.

Men jeg må si at det er veldig sært h is man aldri kan reise til samme steder som noen har vært med sin eks (snakker ikke om bryllupsreise). Vi har hatt et feriehus i utlandet i over 30 år. Samtlige av mine kjærester etter tenårene har vært på ferie der. Noen av dem har nok savnet feriehuset atskillig mer enn meg etter at det ble slutt, og ingen ny kjæreste har uttrykt sjalusi overfor at jeg har feriert der med en eks før. Jeg har også reist til storbyer på ferie sammen med kjærester der jeg har besøkt byen før med en eks.

Anonymkode: f3aef...39a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan fikk han med deg dit? Altså, hva sa han som gjorde at det var greit for deg å dra dit på bryllupsreisen din? Og, hvordan ble det greit for deg? Beklager, men nå rant bare spørsmålene inn i hodet mitt her🥰

Anonymkode: 653fa...463

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det er litt rart å repetere samme opplegg for bryllupsreise hver gang. Kanskje han har begrenset fantasi? Når det er sagt synes jeg det er et større problem at han allerede har to ekskoner.

Men jeg må si at det er veldig sært h is man aldri kan reise til samme steder som noen har vært med sin eks (snakker ikke om bryllupsreise). Vi har hatt et feriehus i utlandet i over 30 år. Samtlige av mine kjærester etter tenårene har vært på ferie der. Noen av dem har nok savnet feriehuset atskillig mer enn meg etter at det ble slutt, og ingen ny kjæreste har uttrykt sjalusi overfor at jeg har feriert der med en eks før. Jeg har også reist til storbyer på ferie sammen med kjærester der jeg har besøkt byen før med en eks.

Men du forteller dette så tydelig? 

"I denne sengen hadde jeg Andreas og Stig og Knut med også, de syns madrassen var litt hard men jeg liker den! Hva syns du?" 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Perfume skrev (Akkurat nå):

Men du forteller dette så tydelig? 

"I denne sengen hadde jeg Andreas og Stig og Knut med også, de syns madrassen var litt hard men jeg liker den! Hva syns du?" 

Hvor står det at mannen til ts har sagt dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...