Gå til innhold

Har du erfaring med dyretolk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Jytte skrev (1 time siden):

Kan  du sende meg en pm med navn på katta? 

Ja

Ts

Anonymkode: 8e8e5...a57

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Korleis gjekk det TS? Fann du katten? ❤️ 

Anonymkode: c2142...9bc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Korleis gjekk det TS? Fann du katten? ❤️ 

Anonymkode: c2142...9bc

Nei katten er dessverre borte😿

Det er 6 uker og én dag siden han forsvant.

Ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke de er SÅ dyre. Jeg har ingen personlig erfaring, men jeg kjenner til folk som jeg regner som oppegående og ressurssterke som har brukt det og hatt hell. Så hadde jeg vært deg, hadde jeg prøvd, bare for å vite med meg selv at jeg hadde gjort det jeg kunne.

Priser – Anne Mellom Himmel og Jord

Anonymkode: f2ac3...69a

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tror ikke de er SÅ dyre. Jeg har ingen personlig erfaring, men jeg kjenner til folk som jeg regner som oppegående og ressurssterke som har brukt det og hatt hell. Så hadde jeg vært deg, hadde jeg prøvd, bare for å vite med meg selv at jeg hadde gjort det jeg kunne.

Priser – Anne Mellom Himmel og Jord

Anonymkode: f2ac3...69a

Takk for tips🧡

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt god erfaring med dyretolk. Har hatt to samtaler via en dyretolk med katten min. Det er en dyr tjeneste, men har vært mer enn verdt det for min del. Jeg fikk svar på spørsmålene jeg hadde, og det var veldig positivt å høre fra katten min om hva hun ønsket å fortelle. Katten har hatt en synlig positiv respons på disse samtalene. Hvis det kan bidra til å oppklare forsvinningen, og kanskje bidra til at katten kan komme hjem er det verdt å prøve. Jeg kjenner en enorm trygghet ved å vite at jeg kan kontakte dyretolken hvis noe skulle skje.

Anonymkode: 91d32...92e

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har hatt god erfaring med dyretolk. Har hatt to samtaler via en dyretolk med katten min. Det er en dyr tjeneste, men har vært mer enn verdt det for min del. Jeg fikk svar på spørsmålene jeg hadde, og det var veldig positivt å høre fra katten min om hva hun ønsket å fortelle. Katten har hatt en synlig positiv respons på disse samtalene. Hvis det kan bidra til å oppklare forsvinningen, og kanskje bidra til at katten kan komme hjem er det verdt å prøve. Jeg kjenner en enorm trygghet ved å vite at jeg kan kontakte dyretolken hvis noe skulle skje.

Kan du sende meg navnet på dyretolken?

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Sissel Grana

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde dyretolk på min katt for mange år siden. Jeg betalte 200kr, men dette er nok 20år siden. (Lurer på om det var med Sissel Grana, men at hun var i lære eller noe sånt?)

Katten min levde da, og det kom en morsom samtale frem. Jeg er egentlig skeptisk, og gjorde det mest for gøy, men svarene som kom var personlige og passet for godt til å være tull. Katten spådde også noe om fremtiden, som stemte. Men katten sa ikke noe om fremtiden etter sin død. (Mulig han allerede visste da, at han skulle dø etter det og det skjedde.. Det har jeg ikke tenkt på før nå). 

Jeg vet ikke om jeg tror de kan finne katten og snakke med han, om den er død, desverre.. men om den lever er det kanskje håp? Er jo verdt å prøve om man har økonomien til det. 

Anonymkode: 8e7da...bb3

• Hjerte 1
Skrevet
Jytte skrev (På 2.5.2026 den 11.16):

(min følelse er at den er enten påkjørt eller mest sannsynlig tatt av rev, gaupe eller ørn, men ikke ta det seriøst, var bare en følelse som kom når jeg leste HI) 

Jytte skrev (På 2.5.2026 den 19.01):

Jeg tror den er rød selv om jeg vet det er en sjelden farge. Eller så er den svart og hvit og med ganske lang pels.  Men husk at jeg er amatør... men den har kanskje litt spesielle øyne, fargene..

Jeg mener slett ikke å rakke ned på deg, men her kom du med veldig gode eksempler på svar fra en dyretolk.

Katten er enten påkjørt eller tatt av rovdyr, den er enten rød eller svart og hvit, har muligens lang pels, og muligens spesielle farger på øynene.

Om man er åpen for dette, er det veldig lett å plukke ut de tingene som stemmer for ens eget dyr, og tenke "wow, det stemmer jo så bra!"

• Liker 1
Skrevet
Myrmica skrev (13 minutter siden):

Jeg mener slett ikke å rakke ned på deg, men her kom du med veldig gode eksempler på svar fra en dyretolk.

Katten er enten påkjørt eller tatt av rovdyr, den er enten rød eller svart og hvit, har muligens lang pels, og muligens spesielle farger på øynene.

Om man er åpen for dette, er det veldig lett å plukke ut de tingene som stemmer for ens eget dyr, og tenke "wow, det stemmer jo så bra!"

Joda. er enig. Jeg sa jeg er amatør. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...