AnonymBruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Katten vår forsvant for drøyt en måned siden, og vi har lett overalt og etterlyst den på Facebook, Dyrebar.no, plakater osv. Vi tenker at han muligens er død, men det hadde vært fint å vite om han er i live eller ei. Vi er desperate og lurer på om en dyretolk kan hjelpe, men de er veldig dyre. Anonymkode: 8e8e5...a57
Kålrota Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april Nå aner jeg veldig lite om dyretolker, men må de ikke se dyret? Er den chippet, så ville jeg heller fortsatt med etterlysninger. 2
AnonymBruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april Om du tenker deg om, hvordan skal noen klare å snakke med en katt dere ikke finner? Første bud for å hevde at man har pratet med noen er jo at de møtes. Veldig leit med katten, men ikke kast bort penger på dette. Både venner, dyrlege og dyretolk vil nok anta katten er død desverre. Anonymkode: 97abe...cbe 5
AnonymBruker Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april Dere er desperate. Dyretolk er 100% svindel. Ren og skjær, skruppelløs svindel. Anonymkode: 16a67...422 6 3
AnonymBruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april Kålrota skrev (6 minutter siden): Nå aner jeg veldig lite om dyretolker, men må de ikke se dyret? Er den chippet, så ville jeg heller fortsatt med etterlysninger. Hvis en dyretolk må se dyret så er jo hele poenget borte? Dyretolker er vel klarsynte som har spesialisert seg på å kommunisere telepatisk med dyr Ts Anonymkode: 8e8e5...a57 3
AnonymBruker Skrevet 28. april #6 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere er desperate. Dyretolk er 100% svindel. Ren og skjær, skruppelløs svindel. Anonymkode: 16a67...422 Har du prøvd det? Ts Anonymkode: 8e8e5...a57
AnonymBruker Skrevet 28. april #7 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om du tenker deg om, hvordan skal noen klare å snakke med en katt dere ikke finner? Første bud for å hevde at man har pratet med noen er jo at de møtes. Veldig leit med katten, men ikke kast bort penger på dette. Både venner, dyrlege og dyretolk vil nok anta katten er død desverre. Anonymkode: 97abe...cbe Telepati? Ts Anonymkode: 8e8e5...a57 2
AnonymBruker Skrevet 28. april #8 Skrevet 28. april Kålrota skrev (4 minutter siden): Nå aner jeg veldig lite om dyretolker, men må de ikke se dyret? Er den chippet, så ville jeg heller fortsatt med etterlysninger. De kan bruke bilder. Jeg fikk prøve det av utenlandsk dyretolk en gang, vi var på samme nettforum. Hun så et bilde av katten vår og sa en del ting den følte og tenkte, som feks at den lot være å spise med vilje fordi eldste sønnen i huset ga den da leverpostei og annet pålegg, det var nytt for meg og han bekreftet det når jeg spurte, og det mest overraskende kanskje at han ikke likte kallenavn, han likte å bli omtalt ved navnet sitt, så vi startet med det, at han ikke drakk fra skålen fordi det luktet såpe. Vi vasket den skikkelig og så drakk han igjen. Han sa han var veldig fornøyd med oss som familir stort sett, men at han likte en nabo med en hvit liten hund. Sånne småting egentlig men artig lell. Anonymkode: 38313...20c 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #9 Skrevet 1. mai Jeg prøvde dyretolk på hesten en gang! Sendte kun over bilde. Hun kunne utifra det, forklare om mange ting hesten hadde opplevd som føll, og hos tidligere eier. (Noe som stemte på en prikk.) Fikk også vite at hesten var lei av å konkurrere og ville legge opp nå. Alt stemte, så joda, det er mulig, men det er så ekstremt få man kan stole på, og som er ekte. Ikke velg deg ut hvem som helst. Få en anbefaling fra noen du kjenner, ellers så er det lett å bli lurt. Anonymkode: efec1...abf 1 1 1
Anonymbruker*** Skrevet 1. mai #10 Skrevet 1. mai Bare tull. Jada, har erfaring med en dyretolk og har møtt folk som mener de har varme hender, kan snakke med de døde og litt forskjellig greier. Har ikke blitt noe mer overbevist av det overnaturlige av å ha få personlig erfaring gitt. 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai #11 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg prøvde dyretolk på hesten en gang! Sendte kun over bilde. Hun kunne utifra det, forklare om mange ting hesten hadde opplevd som føll, og hos tidligere eier. (Noe som stemte på en prikk.) Fikk også vite at hesten var lei av å konkurrere og ville legge opp nå. Alt stemte, så joda, det er mulig, men det er så ekstremt få man kan stole på, og som er ekte. Ikke velg deg ut hvem som helst. Få en anbefaling fra noen du kjenner, ellers så er det lett å bli lurt. Anonymkode: efec1...abf Hvilken dyretolk brukte du? Ts Anonymkode: 8e8e5...a57
AnonymBruker Skrevet 2. mai #12 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvilken dyretolk brukte du? Ts Anonymkode: 8e8e5...a57 Det er så mange år siden at det kan jeg dessverre ikke huske. Anonymkode: efec1...abf
Jytte Skrevet 2. mai #13 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (På 28.4.2026 den 18.06): Dere er desperate. Dyretolk er 100% svindel. Ren og skjær, skruppelløs svindel. Anonymkode: 16a67...422 Det er sikkert en del som er svindlere, men ikke alle. Jeg gikk faktisk på et kurs engang, kanskje ble jeg svindlet, men jeg fikk opp ting som bare eier visste. Dyr kan motta telepati, det har jeg mye erfaring med. Dessverre tør jeg ikke si noe om hva som har hendt med pusen til ts, jeg er ingen proff... Har du chip på katta? (min følelse er at den er enten påkjørt eller mest sannsynlig tatt av rev, gaupe eller ørn, men ikke ta det seriøst, var bare en følelse som kom når jeg leste HI) 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #14 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (På 28.4.2026 den 18.07): Har du prøvd det? Vært mange tråder om temaet på KG. Ingen har klart å bevise overnaturlige evner. James Randi utlovet 10 mill., han døde uten å ha betalt ut noe. At det er lov å ta betalt for slike "tjenester" i Norge er uforståelig så strengt som forbrukermarkedet er regulert ellers. Winger kan både heale deg og fjernrense huset ditt for onde makter via tankeoverføring. 🤢 Anonymkode: 4bfbb...48d 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai #15 Skrevet 2. mai Jytte skrev (7 timer siden): Det er sikkert en del som er svindlere, men ikke alle. Jeg gikk faktisk på et kurs engang, kanskje ble jeg svindlet, men jeg fikk opp ting som bare eier visste. Dyr kan motta telepati, det har jeg mye erfaring med. Dessverre tør jeg ikke si noe om hva som har hendt med pusen til ts, jeg er ingen proff... Har du chip på katta? (min følelse er at den er enten påkjørt eller mest sannsynlig tatt av rev, gaupe eller ørn, men ikke ta det seriøst, var bare en følelse som kom når jeg leste HI) Nei katten bor langt ute på landet, og er kun kastrert, ikke chippet. Vi har vært inne på tanken om at det kan være et rovdyr som har tatt den, siden det er både grevling, ørn, gaupe og rev i området, men katten er rask og frisk, og ikke fylt 4 år enda. Ts Anonymkode: 8e8e5...a57 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #16 Skrevet 2. mai Jytte skrev (7 timer siden): Det er sikkert en del som er svindlere, men ikke alle. Jeg gikk faktisk på et kurs engang, kanskje ble jeg svindlet, men jeg fikk opp ting som bare eier visste. Dyr kan motta telepati, det har jeg mye erfaring med. Dessverre tør jeg ikke si noe om hva som har hendt med pusen til ts, jeg er ingen proff... Har du chip på katta? (min følelse er at den er enten påkjørt eller mest sannsynlig tatt av rev, gaupe eller ørn, men ikke ta det seriøst, var bare en følelse som kom når jeg leste HI) Det hadde vært interessant å se om du kan få opp noe mer. Kan du feks se hvordan katten ser ut? Ts Anonymkode: 8e8e5...a57
Jytte Skrevet 2. mai #17 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei katten bor langt ute på landet, og er kun kastrert, ikke chippet. Vi har vært inne på tanken om at det kan være et rovdyr som har tatt den, siden det er både grevling, ørn, gaupe og rev i området, men katten er rask og frisk, og ikke fylt 4 år enda. Ts Anonymkode: 8e8e5...a57 Jeg fikk følelsen av at dere bor på landet, men kunne ikke være sikker. Vet at gauper har tatt mange katter et sted jeg bodde tidligere, men håper katta kommer til rette. Passet en liten hund en gang som forsvant... Jeg gråt i telefonen når jeg snakket med eieren (som også begynte å gråte) for det var mye ørn i området og den ene - mulig det var flere, helt sikkert, brukte sitte på en klippe og stirre på Småen. Mennene i huset hadde dratt ut med båt og jeg ringte dem, men de hadde ikke med seg hunden. Ørn tenkte jeg med en gang, en mareritt-tanke. Var helt følelsesmessig skjelven. Jeg gikk til en gammel dame som var nabo, tenkte hun hadde tatt Småen inn, og da kom datteren hennes gående og fortalte at det sto en liten hund og bjeffet på en trapp ca. 400 meter unna. Det var eier som hadde lært den å gå tur den veien og ikke jeg... Akkurat da var jeg ute av stand til å tenke. Men det var Småen som sto og bjeffet, skremt opp på en trapp av ett eller annet dyr i et ubebodd hus. (regner med at jeg får kritikk og pes pga. det første svaret, men det takler jeg)
Jytte Skrevet 2. mai #18 Skrevet 2. mai (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det hadde vært interessant å se om du kan få opp noe mer. Kan du feks se hvordan katten ser ut? Ts Anonymkode: 8e8e5...a57 Omg. Jeg tror den er rød selv om jeg vet det er en sjelden farge. Eller så er den svart og hvit og med ganske lang pels. Men husk at jeg er amatør... men den har kanskje litt spesielle øyne, fargene.. Endret 2. mai av Jytte 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #20 Skrevet 2. mai Jytte skrev (1 time siden): Omg. Jeg tror den er rød selv om jeg vet det er en sjelden farge. Eller så er den svart og hvit og med ganske lang pels. Men husk at jeg er amatør... men den har kanskje litt spesielle øyne, fargene.. Den er rød med litt hvitt på nesen, på brystet og nederst på potene og har litt uvanlige øyne for å være katt. Ts Anonymkode: 8e8e5...a57 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå