AnonymBruker Skrevet 28. april #21 Skrevet 28. april Blodsukkeret ditt går som en jojo med dette kostholdet, mye sukker og ultraprossesert. (Ikke rart om du føler deg tom og lyst på mer etter kort tid.) Anonymkode: 0a941...978 3
AnonymBruker Skrevet 29. april #22 Skrevet 29. april Jeg har begynt å bruke Lifesum igjen for å få litt mer kontroll. Noen ting er veldig overraskende, men den siste uken har jeg klart å ha 300-500 kalorier mindre enn det jeg skal ha, håper dette på sikt vil få ned vekten litt. Anonymkode: f848f...39d 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #23 Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (På 27.4.2026 den 21.30): Ca hvor mange kCal blir det følgende til sammen? 1 stk God Morgen-yoghurt med ca 30 g ekstra müsli 4 dl kaffe 1 appelsin 3 speilegg 3 strimler bacon 3 tynne, små brødskiver (grovbrød) 1 glass frokostjuice 1 stk Tine Rislunsj 2 Polarbrød (grovt) med salami 2 dl ekspresskakao (lagd fra pose, 1 stk) (Dagens mat for meg. Prøver å gå ned i vekt ved å redusere inntaket av kalorier, og øke treningsmengden.) Anonymkode: 78146...091 Gjør en innsats selv! Anonymkode: e0bcc...7df 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april #24 Skrevet 29. april Myfitnesspal, lifesum hjelper deg Anonymkode: 24322...984 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai #25 Skrevet 4. mai Du bør virkelig ta jobben og gå gjennom ting for ting selv - det er bare slik du kan lære hva maten din inneholder, og se hvor du enkelt kan gjøre bedre valg. Matvaretabellen.no er fin å slå opp i. Eller bruk en app, som f.eks Lifesum. Med apper kan du enkelt scanne strekkoden på matvarer som har det. Anonymkode: 9b1b4...1fa 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå