Gå til innhold

Oppbevaring av undertøy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har bare 5 av hvert så det er enkelt å holde orden på. I skapet,til vask eller på klesstativ til tørk hvis jeg ikke har de på. 

Anonymkode: 2daae...67c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det i en skuff. En skuff med truser, en skuff med bh, en skuff som sokker. Og en skuff med strømpebukser i ulike tykkelser.

Anonymkode: 9dfeb...f04

Skrevet

Jeg har kurver i kommodeskuffene for å skille de ulike typene undertøy. Det kommer jo an på hvor mye man har av hver kategori, men for meg fungerer det med én kurv til "vanlige" truser, én til truser med lengre bein, én til BH-er, og tre til sokker. Sokkene er delt inn etter lengde: ankelsokker + steps, mellomhøye sokker, knestrømper. 

Anonymkode: 4607e...a90

• Liker 1
Skrevet
Macro skrev (20 minutter siden):

Jeg fisker ikke med øynene lukket selvsagt... poenget var at ting som ikke blir brukt ofte nok er ikke nødvendig å ha...Men jeg er veldig klassisk kledd da. Kan ikke komme på noe klær jeg har der undertøyet vises annet enn BH-stropper med singlettbruk.

Jeg har bh stropper i ulike farger, når de skal synes med singletter og kjoler med spaghettistropper vil jeg de skal matche.  Også hender jeg bruker tynne bluser , så da vil jeg ha noen som ikke synes. 
jeg er enig i at ting som ikke blir brukt ofte nok ikke er nødvendig å ha. Jeg veksler nok mer enn deg og bruker mer. Sikkert ts også. Jeg elsker mitt system med truser og BH-er sortert etter modeller og farger. Samme med strømper. Var mer før når alt lå i en skuff at noe ble liggende ubrukt på bunden. 

Anonymkode: fcfb7...05e

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Okei. Stringtruse til den korteste kjolen , grønn blondebh til den hvite singletten.. osv. 

for meg blir det som å ha klær en skuff og fiske opp.. benklær 👍 genser 👍 . Ferdig uten å vurdere. Til alle anledninger og i all slags vær. 

Jeg har tre identiske svarte bh-er og et lass identiske svarte truser. Bh-ene ligger i en skuff på soverommet, trusene på badet.

Jeg har også fire identiske svarte bukser og et lass ulike T-skjorter. Når jeg kler på meg, tar jeg på meg en tilfeldig bh, en tilfeldig truse, en tilfeldig bukse og som regel den øverste T-skjorten fra skuffene.

Skal jeg pynte meg - sånn til jul og nyttår, tar jeg på meg en kjole eller den svarte linbuksen og én av de tre fine blusene.

Jeg er ren og påkledd og slipper å ha 14 kategorier i truseskuffen.

Anonymkode: 697b0...3f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har bh stropper i ulike farger, når de skal synes med singletter og kjoler med spaghettistropper vil jeg de skal matche.  Også hender jeg bruker tynne bluser , så da vil jeg ha noen som ikke synes. 
jeg er enig i at ting som ikke blir brukt ofte nok ikke er nødvendig å ha. Jeg veksler nok mer enn deg og bruker mer. Sikkert ts også. Jeg elsker mitt system med truser og BH-er sortert etter modeller og farger. Samme med strømper. Var mer før når alt lå i en skuff at noe ble liggende ubrukt på bunden. 

Tror det er størrelsen på fargepalettene våre som varierer😅 Som sagt er jeg litt klassisk i stilen. Før hadde jeg litt av alle farger og da hadde jeg litt mer samme behovet som deg.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvor mye undertøy har dere egentlig?!

Anonymkode: 1cc45...8e3

Ca 30 truser, 5 bher og sikkert 20 sokkepar.

Anonymkode: 09651...5e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ca 30 truser, 5 bher og sikkert 20 sokkepar.

Anonymkode: 09651...5e3

TS her: Jeg har en plass mellom 30-40 truser i diverse varianter og ffarger og 8 bher av diverse typer og sokkepar over 20 + en del strømpebukser.....derfor rydde og sortere alt sammen....og ikke minst få alt i system :) 

Anonymkode: 7112e...87f

Skrevet

Er mer et problem blant mine ca. 30-40-50? strømpebukser av forskjellige farger og tykkelser, noen mye brukt, andre lite brukt osv. ligger i en eneste stor samrøre, og i frustrasjon kjøper jeg bare en ny som blir brukt og siden lagt i sammen med de andre...

Anonymkode: d0ee8...68b

Skrevet

Jeg har en skuff til truser, en til bher, to til sokker og strømper og en (stor) til strømpebukser. Sokkene er delt etter type (fordi jeg av plasshensyn uansett måtte dele dem på to skuffer), strømpebuksene er sortert etter type og farge. I tillegg har jeg en skuff til litt diverse - ulltrøye, fleecetights, badetøy...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...