AnonymBruker Skrevet i går, 07:05 #1 Skrevet i går, 07:05 Tid på å rydde opp og kaste klær en ikke bruker.. Så da trenger jeg tips på Hvordan oppbevarer du undertøyet ditt og ikke minst få oversikt hva du har. Tenker høyt: Jeg lurer på om jeg skal kjøpe x antall plastbokser med lokk også legge undertøyet i. En boks for blonde truser og en boks for briefs .En boks for t-skjorte bher osv... Hva ville du gjort? Eller hva gjør du for å få oversikt over ditt undertøy? Anonymkode: 7112e...87f
AnonymBruker Skrevet i går, 07:11 #2 Skrevet i går, 07:11 Har alt sauset sammen i en skuff. Det tar meg noen sekunder å finne riktig truse. Anonymkode: c4fdb...1c1 4 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:16 #3 Skrevet i går, 07:16 Så mange truser har jeg ikke at jeg trenger å sortere dem i ulike esker. Anonymkode: f461a...c3c 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:20 #4 Skrevet i går, 07:20 En skuff til alle slags truser, en skuff til sokker og en til BH-er og diverse. Det holder i massevis, trenger ikke være så komplisert. Bokser i skuffene hadde jeg ikke giddet å følge opp. Det beste tipset for å finne det man trenger i skuffene er å rydde i dem i blant og fjerne det man faktisk ikke bruker. Anonymkode: 2d937...ead 3
AnonymBruker Skrevet i går, 07:24 #5 Skrevet i går, 07:24 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Tid på å rydde opp og kaste klær en ikke bruker.. Så da trenger jeg tips på Hvordan oppbevarer du undertøyet ditt og ikke minst få oversikt hva du har. Tenker høyt: Jeg lurer på om jeg skal kjøpe x antall plastbokser med lokk også legge undertøyet i. En boks for blonde truser og en boks for briefs .En boks for t-skjorte bher osv... Hva ville du gjort? Eller hva gjør du for å få oversikt over ditt undertøy? Anonymkode: 7112e...87f Har to sånne tøy «kurver» fra IKEA til undertøy. En for sokker, en for truser og en for BHer. Tar meg et par sekunder å finne det jeg skal ha, ja. Anonymkode: 8b9e0...c75
AnonymBruker Skrevet i går, 07:26 #6 Skrevet i går, 07:26 Jeg har trådkurver i skapet. En for bher, en for truser. I den med truser har jeg småkurver, en for treningstruser, en for blondetruser, resten av skuffen bruker jeg til alle de andre trusene. Sokker ligger i et hjørne av bh-kurven. Jeg er ikke så fan av sokker, har minimalt utvalg der. Før jeg fikk barn hadde jeg en egen skuff med sett, pen bh og pen truse som hørte sammen. Hadde ikke ville oppvevart bruksklær i plastikk. Anonymkode: 2cb9f...631
AnonymBruker Skrevet i går, 07:29 #7 Skrevet i går, 07:29 Har en liten kommode med tre skuffer. I den øverste ligger truser og BH'er. Trusene i en sånn "Skubb" oppbevaring fra IKEA. I neste ligger singleter og sokker, sokker delt i et par kategorier (ull, ankel osv) I den nederste har jeg pysjer, underskjørt, hold in ++ Anonymkode: 77f79...2fa 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:30 #8 Skrevet i går, 07:30 Jeg har skillevegger i undertøyskuffen og har truser og BH-ene brettet . Samme med strømper og sokker. Etter 40 år med evig rot brukte jeg 30 min på å lage et system. skjønner ikke hvorfor du skal ha lokk om de skal være i skuffer, men bokser eller skillevegger . Anonymkode: fcfb7...05e
AnonymBruker Skrevet i går, 07:35 #9 Skrevet i går, 07:35 Tre små skuffer til truser, sokker og behåer. Har ikke undertøy til spesielle anledninger, men det ville nok fått sin egen skuff. Anonymkode: c8433...a03
Roci Skrevet i går, 07:40 #10 Skrevet i går, 07:40 Kommodeskuff med skuffedelere fungerer fint for meg 1
Perfume Skrevet i går, 07:44 #11 Skrevet i går, 07:44 Har en skuff med Truser og sokker, legger de på hver sin side av skuffen.. Rett og slett!
AnonymBruker Skrevet i går, 07:48 #12 Skrevet i går, 07:48 Hvor mye undertøy har dere egentlig?! Anonymkode: 1cc45...8e3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:51 #13 Skrevet i går, 07:51 Bruker disse, da kan jeg grov-sortere litt: https://www.ikea.com/no/no/p/skubb-boks-m-rom-hvit-10185593/ Anonymkode: 45bfc...e67
AnonymBruker Skrevet i går, 07:58 #14 Skrevet i går, 07:58 En skuff. Er ikke det vanlig? Anonymkode: d313c...982 1
Macro Skrevet i går, 08:06 #15 Skrevet i går, 08:06 (endret) En skuff. Dersom du må sortere så har du for mye du ikke bruker eller liker rett og slett tenker jeg. Min orden er å kunne fiske opp hva som helst og jeg kan ta det på meg uten å vurdere. Endret i går, 08:07 av Macro Ordbytte 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:07 #16 Skrevet i går, 09:07 Macro skrev (58 minutter siden): En skuff. Dersom du må sortere så har du for mye du ikke bruker eller liker rett og slett tenker jeg. Min orden er å kunne fiske opp hva som helst og jeg kan ta det på meg uten å vurdere. Jeg har ganske mye, men bruker det igjennom året. Fisker opp ulltruse og Sportsbh til sommerkjolen ? Anonymkode: fcfb7...05e
Macro Skrevet i går, 09:16 #17 Skrevet i går, 09:16 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har ganske mye, men bruker det igjennom året. Fisker opp ulltruse og Sportsbh til sommerkjolen ? Anonymkode: fcfb7...05e Ulltruse har jeg ikke brukt siden Forsvaret😅. Sportsbh ligger med treningstøy i en annen skuff. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:19 #18 Skrevet i går, 09:19 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tid på å rydde opp og kaste klær en ikke bruker.. Så da trenger jeg tips på Hvordan oppbevarer du undertøyet ditt og ikke minst få oversikt hva du har. Tenker høyt: Jeg lurer på om jeg skal kjøpe x antall plastbokser med lokk også legge undertøyet i. En boks for blonde truser og en boks for briefs .En boks for t-skjorte bher osv... Hva ville du gjort? Eller hva gjør du for å få oversikt over ditt undertøy? Anonymkode: 7112e...87f Altså jeg har to svarte og to hvite behåer. 12 svarte og 12 hvite truser, det samme med sokker. Dette ligger i hver sin skuff på badet👌 Trenger ikke bokser for å oppbevare klær.. Anonymkode: 79285...456 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:24 #19 Skrevet i går, 09:24 Macro skrev (4 minutter siden): Ulltruse har jeg ikke brukt siden Forsvaret😅. Sportsbh ligger med treningstøy i en annen skuff. Okei. Stringtruse til den korteste kjolen , grønn blondebh til den hvite singletten.. osv. for meg blir det som å ha klær en skuff og fiske opp.. benklær 👍 genser 👍 . Ferdig uten å vurdere. Til alle anledninger og i all slags vær. Anonymkode: fcfb7...05e
Macro Skrevet i går, 09:29 #20 Skrevet i går, 09:29 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Okei. Stringtruse til den korteste kjolen , grønn blondebh til den hvite singletten.. osv. for meg blir det som å ha klær en skuff og fiske opp.. benklær 👍 genser 👍 . Ferdig uten å vurdere. Til alle anledninger og i all slags vær. Anonymkode: fcfb7...05e Jeg fisker ikke med øynene lukket selvsagt... poenget var at ting som ikke blir brukt ofte nok er ikke nødvendig å ha...Men jeg er veldig klassisk kledd da. Kan ikke komme på noe klær jeg har der undertøyet vises annet enn BH-stropper med singlettbruk. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå