Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

PS ikke ta til takke med hvasomhelst. 

Anonymkode: ef579...5ed

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva har du gjort siden sist du oppretta tråd for å møte noen da?

Anonymkode: 7cb60...19d

AnonymBruker
Skrevet
000VF000 skrev (7 timer siden):

Ok, hvis du bor på et lite sted så skjønner jeg at det kan være vanskelig. Men, når du er 36 så kan du vel ha hobbyer hvor du kan treffe folk, selv om det er hobby som involverer reising? Det viktigste er at du kommer deg ut i verden og treffer nye mennesker. Plutselig treffer du noen som er lik deg selv, og plutselig møter du noen som har felles interesser etc. 

Høres mer ut som om du bruker dette som en lett utvei. Minste motstands vei. 

Hæ? Det er ingen som benekter dine opplevelser. Men at det finnes folk som er synske er bare tull. Ærlig talt, hvis du er 36 år gammel og tror på barnslige ting som synskhet, så er det på tide at du begynner å utvide bokhyllen din. 

Jeg kan ikke ha hobbyer som involverer reising. Ikke alle kan reise. Du kjenner ikke meg og situasjonen min. Tror at så fremst er voksen, kan alle bare reise når de vil. Jeg er bundet til være her jeg bor resten av livet. Har i tillegg nedsatt funksjonsevne som gjør at jeg ikke kan reise alene.

Mulig det, men det er ikke tilfelle...

Finnes mange klarsynte. Klarsynte trenger ikke bety spå fremtiden, men at de ser klart. Vanskelig forklare til noen med lukket sinn hvordan det er, du har allerede definert at det er tull for deg. Da får det være tull, men det er ikke tull for meg. Vi er alle forskjellige.

Runnah skrev (7 timer siden):

Virker ikke som at du er en av disse som skal ha en topp 20 % mann, da er det alltid håp. Du må bare sette en grense et sted, hvor langt ned på skalaen en mann kan være.

Jeg har ikke store krav altså. Jeg har aldri bedt om at må ha sixpack og være godt trent og se pen ut. For min del kan han godt ha ølmage, ligge på sofaen hele dagen, pille seg i nesa og være rusmisbruker...

Jeg tar ikke hva som helst. Jeg har vært singel 36 år nå, at jeg må jo ha følelser tilbake og det må være kjemi begge veier. Det må føles som noe mer, enn bare venner. Hvorfor senke mine krav med en mann lengre ned på skalaen bare for ta hva som helst? Det er patetisk. Ta hva som helst, blir som invitere en potensiell som begår partnervold inni livet!

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har du prøvd å skaffe deg en mann på noen måte da? På dating apper, treff, hobbyer, ol. Hvis du ikke er attraktiv kommer jo i hvert fall ingen til å løpe etter deg for å komme i kontakt. Du må ta initiativ selv.

Anonymkode: 986b3...254

Nei, det har jeg ikke fordi jeg kan ikke møte noen fysisk.

Rett i ryggen 

Kle deg pent

Den rette kan være rundt neste sving ❤️

Kle meg pent bare for en potensiell mann? Nei, da gjør jeg det for meg selv først og fremst... 
Menn begår vold og dreper. Partnervold. Mange kvinner i dag som blir misbrukt og drept av partneren sin fordi de tar hva som helst bare fordi de vil ikke være alene.

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva har du gjort siden sist du oppretta tråd for å møte noen da?

Hæ?

PS ikke ta til takke med hvasomhelst. 

Det gjør jeg heller ikke.

Anonymkode: b42bf...071

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hæ?

Det er jo ikke første gang du oppretter tråd om dette emnet, så hva har du gjort siden sist? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg kan ikke ha hobbyer som involverer reising. Ikke alle kan reise. Du kjenner ikke meg og situasjonen min. Tror at så fremst er voksen, kan alle bare reise når de vil. Jeg er bundet til være her jeg bor resten av livet. Har i tillegg nedsatt funksjonsevne som gjør at jeg ikke kan reise alene.

Finnes mange klarsynte. Klarsynte trenger ikke bety spå fremtiden, men at de ser klart. Vanskelig forklare til noen med lukket sinn hvordan det er, du har allerede definert at det er tull for deg. Da får det være tull, men det er ikke tull for meg. Vi er alle forskjellige.

Jeg har ikke store krav altså. Jeg har aldri bedt om at må ha sixpack og være godt trent og se pen ut. For min del kan han godt ha ølmage, ligge på sofaen hele dagen, pille seg i nesa og være rusmisbruker...

Jeg tar ikke hva som helst. Jeg har vært singel 36 år nå, at jeg må jo ha følelser tilbake og det må være kjemi begge veier. Det må føles som noe mer, enn bare venner. Hvorfor senke mine krav med en mann lengre ned på skalaen bare for ta hva som helst? Det er patetisk. Ta hva som helst, blir som invitere en potensiell som begår partnervold inni livet!

Kle meg pent bare for en potensiell mann? Nei, da gjør jeg det for meg selv først og fremst... 
Menn begår vold og dreper. Partnervold. Mange kvinner i dag som blir misbrukt og drept av partneren sin fordi de tar hva som helst bare fordi de vil ikke være alene.

Hæ?

Om du ikke kan møte noen fysisk så er du jo dømt til å dø som jomfru. En må faktisk møte noen fysisk for å få seg kjæreste og ha sex. 
Du kan ta til takke med en rusmisbruker med ølmage som ligger kun på sofaen i det ene øyeblikket og i neste øyeblikk er menn voldelige. De aller fleste menn er jo ikke det.

Men da får du vel sitte der i ensomheten uten kjæreste og dø som jomfru. Det er ditt valg.

Anonymkode: 3e7de...f0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du sier du ikke bryr deg noe du helt tydelig gjør siden du lager denne tråden. 

og hvis du ikke kan møte noen fysisk så blir jo det litt vanskelig da. Kan så klart få en kjæreste over nett men jomfrudelen blir vanskelig 

Anonymkode: 0b608...3e8

AnonymBruker
Skrevet

Trening hjelper! Hvis du ikke allerede er sprek. Alle blir langt mer attraktive av å være godt trent versus sofapotet. Samme hvor dårlig utgangspunktet er. Trening også gir større selvtillit, det skjer liksom noe med "hjernekjemien". Jeg nærmet meg 30 før jeg oppdaget dette og ting snudde for meg. Jeg gikk fra å ikke finne noen til å faktisk ha valget mellom flere.

Anonymkode: 9efe3...e4c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.4.2026 den 14.34):

Jeg er en dame som er 36 år og har vært singel hele livet. Er det normalt? 

Jeg har skjønt at jeg ikke er så attraktiv og at jeg ikke har det peneste utseende og at jeg er stygg, men det er dette utseende jeg er født med. Jeg har lært at ikke alle er like heldige, at utseende betyr alt. Folk mener jeg er stygg, at jeg ikke ser ut som noe solstråle og dermed ikke så rart at jeg ikke har klart å fått kjæreste. 

Jeg har aldri kysset noen og aldri samleie. 
Jeg er jomfru kvinne 36 år.

Ikke noe å være bekymret for det. Du skal se det dukker opp en som du sikkert faller for en dag

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hæ?

Helt ærlig. Om din generelle oppfatning og tanke om menn er at de voldtar og dreper så bør du ikke få mann. De fleste menn er snille og fortjener en kvinne som ser det. Ditt tankesett gjør deg farlig for menn også. Har du tenkt på det?

Anonymkode: 135e9...f25

Skrevet

Ts! Værsåsnill og vær litt grei med degselv ❤️ jeg får så vondt av hvordan du beskriver degselv. Kan vi prate sammen? Send meg en privat melding så tar vi praten deretter 😊 

Hilsen Kine 40

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det er jo ikke første gang du oppretter tråd om dette emnet, så hva har du gjort siden sist? 

Jeg har aldri opprettet tråd her før om være singel.. Tror du blander meg med andre personer.

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Om du ikke kan møte noen fysisk så er du jo dømt til å dø som jomfru. En må faktisk møte noen fysisk for å få seg kjæreste og ha sex. 
Du kan ta til takke med en rusmisbruker med ølmage som ligger kun på sofaen i det ene øyeblikket og i neste øyeblikk er menn voldelige. De aller fleste menn er jo ikke det.

Men da får du vel sitte der i ensomheten uten kjæreste og dø som jomfru. Det er ditt valg.

Anonymkode: 3e7de...f0a

Ja, hva så? Er det så ille dø som jomfru? Hvorfor ha sex og bare bli sammen med noen når ikke fullt føler noe og det bare er halvveis og liksom bare for ikke være alene og ikke dø jomfru? 😅

Trenger ikke være ensom selv om ikke har kjæreste og aldri sex. Jeg er ikke ensom selv om er singel. Tror du misforstår ensomhet. Mange i forhold er og ulykkelige. De fleste utro over en lav sko fordi de ikke er fornøyde i forholdet de er i...

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Du sier du ikke bryr deg noe du helt tydelig gjør siden du lager denne tråden. 

og hvis du ikke kan møte noen fysisk så blir jo det litt vanskelig da. Kan så klart få en kjæreste over nett men jomfrudelen blir vanskelig 

Ja det blir litt vanskelig da.
Jeg blir ikke sammen med hvem som helst. Jeg blir ikke sammen med noen bare fordi jeg ikke ønsker være alene. Nå har jeg vært singel så lenge at om jeg skal gi opp singellivet, må det virkelig være verdt det - den ene personen som er helt 100% match.

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Trening hjelper! Hvis du ikke allerede er sprek. Alle blir langt mer attraktive av å være godt trent versus sofapotet. Samme hvor dårlig utgangspunktet er. Trening også gir større selvtillit, det skjer liksom noe med "hjernekjemien". Jeg nærmet meg 30 før jeg oppdaget dette og ting snudde for meg. Jeg gikk fra å ikke finne noen til å faktisk ha valget mellom flere.

Anonymkode: 9efe3...e4c

Jeg bruker å trene. Ligger sjeldent på sofa. Jeg drev med idrett før i oppveksten. Sykler.

Donor skrev (14 timer siden):

Ikke noe å være bekymret for det. Du skal se det dukker opp en som du sikkert faller for en dag

Det vet jeg at det ikke gjør, men takk for omtaken.

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Helt ærlig. Om din generelle oppfatning og tanke om menn er at de voldtar og dreper så bør du ikke få mann. De fleste menn er snille og fortjener en kvinne som ser det. Ditt tankesett gjør deg farlig for menn også. Har du tenkt på det?

Anonymkode: 135e9...f25

Hører ofte om partnerdrap..
Vel, så har jeg kanskje en del traumer. Jeg klarer ikke ennå tett intim kontakt med en mann.. da skal den mannen være virkelig spesiell, noe som faktisk er verdt gi opp singellivet for. 

kinetheking skrev (12 timer siden):

Ts! Værsåsnill og vær litt grei med degselv ❤️ jeg får så vondt av hvordan du beskriver degselv. Kan vi prate sammen? Send meg en privat melding så tar vi praten deretter 😊 

Hilsen Kine 40

Jeg er grei med meg selv, null problem :)  Hva er det prate om. Jeg ønsker ikke gi avkall på anonymiteten :( 

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bare pene mennesker som får seg kjæreste. Du kaller deg selv stygg, du ser garantert bedre ut enn du tror. Jeg ser ikke på meg selv som spesielt pen, hater å se meg i speilet, hater å bli fotografert, men jeg har kjæreste. 

Anonymkode: 35a4b...2aa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt greia her du motsier deg selv hele tiden. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg har aldri opprettet tråd her før om være singel.. Tror du blander meg med andre personer.

Ja, hva så? Er det så ille dø som jomfru? Hvorfor ha sex og bare bli sammen med noen når ikke fullt føler noe og det bare er halvveis og liksom bare for ikke være alene og ikke dø jomfru? 😅

Trenger ikke være ensom selv om ikke har kjæreste og aldri sex. Jeg er ikke ensom selv om er singel. Tror du misforstår ensomhet. Mange i forhold er og ulykkelige. De fleste utro over en lav sko fordi de ikke er fornøyde i forholdet de er i...

Ja det blir litt vanskelig da.
Jeg blir ikke sammen med hvem som helst. Jeg blir ikke sammen med noen bare fordi jeg ikke ønsker være alene. Nå har jeg vært singel så lenge at om jeg skal gi opp singellivet, må det virkelig være verdt det - den ene personen som er helt 100% match.

Jeg bruker å trene. Ligger sjeldent på sofa. Jeg drev med idrett før i oppveksten. Sykler.

Det vet jeg at det ikke gjør, men takk for omtaken.

Hører ofte om partnerdrap..
Vel, så har jeg kanskje en del traumer. Jeg klarer ikke ennå tett intim kontakt med en mann.. da skal den mannen være virkelig spesiell, noe som faktisk er verdt gi opp singellivet for. 

Jeg er grei med meg selv, null problem :)  Hva er det prate om. Jeg ønsker ikke gi avkall på anonymiteten :( 

Hvorfor opprettet du tråden?

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...