Gå til innhold

Ja ja........... (Det siste ordet!)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er ordet sliten etter turen, og vil være inne med meg i varmen og slappe av litt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha vært syk - og uten stemme en stund - trenger jeg virkelig det siste ordet ... Skal passe godt på det og bruke det masse. (Det har tatt det med ro alt for lenge...)

Skrevet

Vi skal ha pølse og spaghetti til middag, og ordet er hermed invitert til å spise med oss :sjarmor:

Skrevet

Nå har ordet vært på kjøkkenet lenge nok...... Nå skal vi gå å mate endene! :wink:

Skrevet

God morgen til Ordet og alle dere andre :D En ny dag er begynt, og resten av dagen blir ordet hos meg... :sjarmor:

Skrevet

.. og der tok du feil...

Ordet var klar for litt forandring og ble med meg en tur ut i solen.

Skrevet

Har du SOL der du bor??? Åh, nå blir jeg misunnelig! Her er det regn/sludd og ekkel vind! Men det er koselig inne, så jeg tenker ordet vil kose seg litt hos meg!

Skrevet

Jeg byr Ordet på kjøttkaker i brun saus! Tipper at det blir vanskelig å motstå for et sultent Ord...

Skrevet

Jeg tilbyr Ordet en varm dyne og en arm å ligge på .....her er det storm og surt ute ...så det blir koselig å legge seg .... natta *ler*

Skrevet

Det er storm her også, men ordet vil ikke legge seg enda! Vil sitte her med meg og surfe litt på nettet.

Skrevet

Jeg tror ORDET er veldig sliten nå, jeg!! Stakkars ord!!!

Har dere ikke barmhjertighet til å la det hvile littegrann?

Fly hit og dit, og tilbake igjen. Ingen aner vel åssen det er

å reise fra sør til nord, vest og øst på no time. Alta den ene dagen, og plutselig; så er det noen som går å bærer på det i Ytre Arna (hvor nå enn

det er).

Nei, jeg tror ORDET må være "SLITEN"!!! Og da skal det få lov til å hvile seg litt her hos meg.

Ble dere målløse nå..................? :-?

Skrevet

Nå er ordet i trøndelagen igjen, så ............... det var jammen en stund siden :D

Skrevet

Været i Stavanger er rimelig bra i dag - så jeg tenker ordet tar seg et lite besøk hos meg ...skal få pasta og kjøttsaus .......*nam.. sier Ordet da* *gumle gumle* :hoho:

Skrevet

har ordet blitt matvrak? veien til ordets hjerte går gjennom magen? er ordet en mann :forvirra:

Skrevet

*undersøker Ordet*

Hm. Jeg vet ikke helt jeg altså... hvordan ser man hvilket kjønn et ord er?

*tenke*

Nei gud så dum jeg er, det er jo bare å bøye det!

et ord - ordet - ord - ordene/orda

Ordet er definitivt intetkjønn.

Skrevet

hehehe Intetkjønn ...så greit da ....hehehe

Vel - uansett ...ordet likte seg hos meg det ....så vink hadet Ordet ...nå stikker vi.... :briller:

Skrevet

*Ordet smyger seg tilbake til Ruby, der det liker seg best* :rosaengel:

Skrevet

Jeg er sikker på at ordet ikke liker "troll" - så det er nok glad for at jeg tar det med videre. :lol:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...