Gå til innhold

Ja ja........... (Det siste ordet!)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har det vært ditt lenge nok.

Nå vil det hjem igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg vært flink og klart meg uten ordet ganske lenge, men abstinensene ble nok for sterke...

Skrevet

Må ha det - bare må ha det !!! Ordet KOM ....*tar i mot ordet med åpne armer *.......ha det bra alle sammen ........jeg og Ordet skal se på film vi nå :sjarmor:

Skrevet

Pøh, tror du virkelig ordet vil se på film med deg?

Skrevet

Nei, det tror ikke jeg heller. Ordet vil ligge trygt og godt mellom @lfa og @lfa-sambo i natt. :P

.... nei, det får det ikke lov til.. kan få ligge i en kurv ved siden av senga i stedet. :briller:

Skrevet

*Fisker ordet ut av kurva og løper*

Må gjemme det, men hvor? :o

Skrevet

Nå har ordet sovet lenge nok. Nå tar jeg det med meg ut på tur med bikkja. Glatt og surt ute men vannari - det får våge seg - Ordet har i allefall godt av litt frisk luft og bevegelse .....det skal få sitte i lomma mi der er det i det minste tørrt *ler*

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå er det jammen på tide at det får komme hjem til mamman sin... :D

Ordet og Merete skal kose seg ordentlig i kveld nå.....

Gjest Anonymous
Skrevet

He he.

Det var vel jeg som var mamman til ordet!! :ler:

Skrevet

Ikke minst er JEG veldig flink, og snill, og grei - og har behov for sosiale ordet.

Takk, takk

Skrevet

Jeg er også flink til å passe ordet, så nå tar jeg det, og spanderer en bedre fiskebolle middag på det! :D

Skrevet

stakkars ordet .......nesten ingen som har villet passe det i dag ....så ensformig da .....får heller ta vare på det litt jeg .... :sjarmor:

Skrevet

Nå er jeg ferdig med dagens gjøremål, så nå kan jeg ta ordet litt. Skal kose oss i sofaen med nyeste Nemi :D

Skrevet

Så snilt av Ordet å hjelpe meg på veien mot det magiske 600-tallet! .....bare 4 innlegg igjen nå....

Skrevet

Ordet er MITT, MITT, MITT. Og litt sitt eget også da..... :ler:

Skrevet

Beklager å måtte si det, men ordet har avtal med meg i dag.

Det ønsker å være med meg på tur.

Ha en fin dag alle sammen!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...