regnbuebarn Skrevet 12. mai #21 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Nope. Er noe som har blitt gradvis verre og verre. Anonymkode: aac47...4c2 Da må du jo oppsøke hjelp. Det er behandling å få 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai #22 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Infeksjonsfare? Det varierer fra person til person hvor lang tid det tar? Kan ikke tro at en såkalt kvinne kan skrive noe sånt. Har du internalisert behovene til mannen din? Har du egne behov? Anonymkode: 983c3...734 Infeksjonsfaren er størst de 2-3 ukene etter fødsel, og etter 4-6 uker er den tilnærmet ikke tilstede. Her var det en som reagerte på at noen ventet over ett år med samleie og da er nok årsakene noe annet en frykten for infeksjon. Hilsen sykepleier. Anonymkode: 8322d...ed2 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #23 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Infeksjonsfaren er størst de 2-3 ukene etter fødsel, og etter 4-6 uker er den tilnærmet ikke tilstede. Her var det en som reagerte på at noen ventet over ett år med samleie og da er nok årsakene noe annet en frykten for infeksjon. Hilsen sykepleier. Anonymkode: 8322d...ed2 Det er anbefalt å starte med sex 4-6 uker etter hvis man ikke har opplevd noen problematikk. Uansett er det individuelt og sex har man når man føler seg klar til det. Det er ikke noe man skal føle seg presset til å ha rett etter en fødsel. Jeg tenkte mer på infeksjon i den tiden det er fare for det. Anonymkode: 983c3...734 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #24 Skrevet 12. mai I min venninnegjeng har det vanligste å vente opp mot 1 år. Så for meg høres det helt naturlig og vanlig ut de svarene som kommer her Anonymkode: 52680...fce 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #25 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (På 26.4.2026 den 13.11): Må bare spørre her om flere har opplevd det samme. Det er nå 6 uker siden fødsel, har prøvd samleie et par ganger. Første gangen var det for tidlig og jeg var fortsatt ganske vid, 2 og 3 gangen førte til store blødninger, så ventet til nå nylig. Nå er det et nytt problem... Har vært uten blødning i 2 uker, men da vi begynner å ha samleie blir jeg ekstremt våt! Så våt, at all friksjon forsvinner, han klarer ikke komme og jeg kjenner absolutt ingenting.. er dette noe som forsvinner? Erfaringer noen? Har prøvd å tørke, men det begynner bare å renne igjen med en gang... Sliter ikke med utflod utenom, det skjer kun ved penetrering... Anonymkode: 60779...871 Du burde kanskje vente lenger. Og knipeøvelser. Mange og over flere år. Jeg fikk ikke igjen følelsen etter ukomplisert fødsel før etter flere måneder. Og jeg måtte jobbe med knipeøvelser i flere år for å få tilbake kontrollen der nede (3 år). Eksen mente han ikke følte forskjell. Men jeg måtte jobbe med saken. Anonymkode: 11241...908
AnonymBruker Skrevet 25. mai #26 Skrevet 25. mai Helt vanlig at det går lang tid og at man legger sexlivet på hylla i de årene barna er minst Anonymkode: 52680...fce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå