AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:11 #1 Skrevet søndag kl. 11:11 Må bare spørre her om flere har opplevd det samme. Det er nå 6 uker siden fødsel, har prøvd samleie et par ganger. Første gangen var det for tidlig og jeg var fortsatt ganske vid, 2 og 3 gangen førte til store blødninger, så ventet til nå nylig. Nå er det et nytt problem... Har vært uten blødning i 2 uker, men da vi begynner å ha samleie blir jeg ekstremt våt! Så våt, at all friksjon forsvinner, han klarer ikke komme og jeg kjenner absolutt ingenting.. er dette noe som forsvinner? Erfaringer noen? Har prøvd å tørke, men det begynner bare å renne igjen med en gang... Sliter ikke med utflod utenom, det skjer kun ved penetrering... Anonymkode: 60779...871
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 12:32 #2 Skrevet søndag kl. 12:32 6 uker er ikke lenge. Du ser det endelige resultatet etter ca 1 år fikk jeg beskjed om. For min del det aldri bedre og jeg ble rekonstruert kirurgisk etter 6 år, og så har jeg holdt meg til keisersnitt etter det(ikke eneste grunn selvsagt, men av stor betydning). Anonymkode: 68fb0...71f
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:32 #3 Skrevet søndag kl. 15:32 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Må bare spørre her om flere har opplevd det samme. Det er nå 6 uker siden fødsel, har prøvd samleie et par ganger. Første gangen var det for tidlig og jeg var fortsatt ganske vid, 2 og 3 gangen førte til store blødninger, så ventet til nå nylig. Nå er det et nytt problem... Har vært uten blødning i 2 uker, men da vi begynner å ha samleie blir jeg ekstremt våt! Så våt, at all friksjon forsvinner, han klarer ikke komme og jeg kjenner absolutt ingenting.. er dette noe som forsvinner? Erfaringer noen? Har prøvd å tørke, men det begynner bare å renne igjen med en gang... Sliter ikke med utflod utenom, det skjer kun ved penetrering... Anonymkode: 60779...871 Vi hadde ikke samleie før det hadde gått ca 1 år etter fødsel. Vi opplevde det samme som du beskriver. Min kone var veldig mye «våtere». Med så mye lubrikasjon, så blir det veldig lite stimuli under samleie. Heldigvis er det veldig mye annet gøy/godt man kan gjøre😊 Anonymkode: 565ee...253
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:59 #4 Skrevet søndag kl. 17:59 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Må bare spørre her om flere har opplevd det samme. Det er nå 6 uker siden fødsel, har prøvd samleie et par ganger. Første gangen var det for tidlig og jeg var fortsatt ganske vid, 2 og 3 gangen førte til store blødninger, så ventet til nå nylig. Nå er det et nytt problem... Har vært uten blødning i 2 uker, men da vi begynner å ha samleie blir jeg ekstremt våt! Så våt, at all friksjon forsvinner, han klarer ikke komme og jeg kjenner absolutt ingenting.. er dette noe som forsvinner? Erfaringer noen? Har prøvd å tørke, men det begynner bare å renne igjen med en gang... Sliter ikke med utflod utenom, det skjer kun ved penetrering... Anonymkode: 60779...871 Vi ventet 1 år og 2 mnd. Jeg var da fortsatt betydelig videre og våtere så ingen av oss kjenner noen ting Vi har lært oss å leve med det. Anonymkode: 52680...fce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå