Gå til innhold

Er du en politiplager?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har kun kontakt med politiet hvert tiende år når jeg skal ha nytt pass. Håper det fortsetter sånn. Dagens skjelv merket jeg ingenting til. 

Anonymkode: 6d501...4d0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes nesten det er litt imponerende lite intelligent, når første tanke er å ringe nødnummer, og ikke ta et kjapt søk på google.. 

Anonymkode: 15585...2f7

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For en idiotisk kommentar. 

Hadde flere varslet politiet etter ABB sin prøvesprengning i Østerdalen kunne jo hele greia vært avverget. 

Anonymkode: bdad9...46c

Det er ikke sammenlignbart.

Jeg sitter i styret i borettslaget mitt og her har vi beboere som har ringt, sendt sms, skrevet innlegg i facebookgruppen, lagd oppslag på vibbo og sendt mail i Vibbo om bekymringer knytta til jordskjelvet. Greit nok, de er usikre og styret skal håndtere slikt men enkelte har også vært direkte ufine fordi de mener styret svikter ved å ikke varsle om jordskjelv på forhånd. Da snakker man rett og slett om idioti og manglende realitetsorientering.

Anonymkode: 17dd2...3c5

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Greit nok, de er usikre og styret skal håndtere slikt men enkelte har også vært direkte ufine fordi de mener styret svikter ved å ikke varsle om jordskjelv på forhånd. Da snakker man rett og slett om idioti og manglende realitetsorientering.

Anonymkode: 17dd2...3c5

En god grunn for at man får dumme folk i vrangstrupen!!  At dette er voksne "fungerende" mennesker begriper jeg ikke🥺

Anonymkode: f0956...279

• Liker 3
Skrevet

Er vel helst byfolk som holder på sånn…

Bygdefolket er jo redde for ulv, så skal bare ta det med ro….

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ringte du dem? 🤣

Anonymkode: 4049c...402

Ikke nå nei

Anonymkode: 063d3...0a3

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (Akkurat nå):

Å?? Trodde ulven i Nordmarka var værre enn den vi har her.

Er faktisk noen halvtamme ulver i privat "fangenskap" og avl her og det

Ellers er det trofejakt i det skjulte..... utstopping. 

Mye av ungkalv og sauer som forsvinner er tjuvjakt.  Men må innrømme man skvetter litt da man møter ulv,bjørn eller finner kadaver etter dem bak huset.

Anonymkode: f0956...279

AnonymBruker
Skrevet

Vil tro de som ringte politiet ringte før avisene postet noe, og vil tro de som ringte hadde vett til å ikke ringe nødnummer men 02800 

Anonymkode: 5a29d...94d

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

112,113,110 er der for å hjelpe. Jeg er lei av folk som skal bestemme når de mener andre skal søke hjelp og si fra! 

Det er for NØD, ikke fordi du er nysgjerrig eller lurer på noe. Folk burde vite at de skal sjekke radio, fortrinnsvis P1, eller nettaviser.

Anonymkode: 7c4e6...5bb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er vel helst byfolk som holder på sånn… Her på landsbygda smeller det rett som det er.

Anonymkode: 76199...5be

Jeg er fra en bygd der et familiemedlem skjøt etter et annet. Ingen politi kom. Hadde vært greit om noen kunne ringt politiet. Jeg var bare et lite barn som trengte hjelp.

Så kanskje ta opp tlf neste gang det smeller.

Anonymkode: d8aba...32a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Skjedde også følgende samtidig (skyting mot trump..  https://e24.no/internasjonal-oekonomi/i/V6xQpl/trump-moeter-pressen-deltar-paa-omstridt-middag-for-foerste-gang-som-president )... antar det er sannsynlig at det skjer kraftigste skjelv siden 1904 omtrent, sånn helt samtidig som trump blir forsøkt skytet - var kraftig skjelv i hvertfall.

Anonymkode: 9316c...1ff

Trump blir skutt etter oftere enn det er skjelv i Norge.

Har ingenting med hi å gjøre. Bare en tanke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er fra en bygd der et familiemedlem skjøt etter et annet. Ingen politi kom. Hadde vært greit om noen kunne ringt politiet. Jeg var bare et lite barn som trengte hjelp.

Så kanskje ta opp tlf neste gang det smeller.

Nei, først sjekker man hva det gjelder.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (40 minutter siden):

Ulv spiser folk og fe om de får sjans, så det er jo bare sunn fornuft.

Byfolk sier at "ingen i Norge har blitt spist av ulv på over 100 år". Og tror det er godt argument.

Ulven ble utryddet i Norge fordi den drepte en seks år gammel jente. Folk ble forbanna og drepte alle ulvene. Derfor har ingen blitt drept siden. Går an å tenke litt med hodet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nei, først sjekker man hva det gjelder.

Ja, det er lurt å oppsøke folk som står og skyter etter folk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Byfolk sier at "ingen i Norge har blitt spist av ulv på over 100 år". Og tror det er godt argument.

Ulven ble utryddet i Norge fordi den drepte en seks år gammel jente. Folk ble forbanna og drepte alle ulvene. Derfor har ingen blitt drept siden. Går an å tenke litt med hodet.

Ulv dreper ikke folk. Folk dreper folk. Biler dreper folk. Snøskred dreper folk.

Bygdefolket er noen bleikinger.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ringte 02800 for å høre om det hadde vært feilsprenging ikke så langt fra der vi bor da de sprenger der til vanlig. Ventet på svar i nærmere 6 minutter uten å få snakket med noen. Oppdatering i mediene på hva som hadde skjedd kom ikke før etter at jeg la på telefonen. Så det å sjekke hva som hadde skjedd var faktisk ikke så lett i dag

Anonymkode: ffc40...7bb

AnonymBruker
Skrevet
blvck skrev (3 timer siden):

Tror de som ringer politiet kanskje ikke har noen bekjente de kan ringe, og søker en type trygghet. 

Ta en titt på Religion, alternativt og filosofiske spørsmål forumet. Folk spør "klarsynte" om de skal flytte nordover eller om de skal si opp jobben. Det finnes mange "spesielle" rmennesker i dette landet. 

Anonymkode: de6fb...96f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Økonomiske særinteresser dikterer norsk rovdyrspolitikk. Også har man innavlede idioter i som løper disse sauebondenes ærend. Hvis bønder er så forbanna redd for sauene sine, kan de begynne med gjetere slik de har i andre land. Norske bønder og norske ulvemostandere er bare late og uvitende folk.

Anonymkode: de6fb...96f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

112,113,110 er der for å hjelpe. Jeg er lei av folk som skal bestemme når de mener andre skal søke hjelp og si fra! 

De ender for å hjelpe når det er krise, noe akutt. 

02800 er der for å hjelpe. 

Anonymkode: 8c691...3b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Elg dreper mennesker. Skal vi drepe all elg? 

Og nei, at en 6 årig jente ble drept av ulv har ingen ting med at de ble utryddet å gjøre. Det skjedde over lang tid. 

Ulv er mye mindre farlig for mennesker enn f.eks elg og Bjørn. 

Anonymkode: 8c691...3b3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...