Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ts spør hva han mener. Jeg gjetter.

Anonymkode: 412ba...fdf

For meg høres det ut som bekreftelse på hvor vi står hen eller en grense på at vi bare er knullevenner. Ikke så flink til å lese menn🤣

Anonymkode: 872b9...110

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan dere ikke møtes og snakke ut da? Så slipper dere å gå og gruble slik, blir bare misforståelser sånn som dere driver med nå.

Anonymkode: 2e6c3...0a8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Kan dere ikke møtes og snakke ut da? Så slipper dere å gå og gruble slik, blir bare misforståelser sånn som dere driver med nå.

Anonymkode: 2e6c3...0a8

Helt enig med deg. Men ut i fra den kommentaren så føler jeg ikke det er noe jeg skal ta opp med han? Eller hvordan skal jeg ta det opp? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.4.2026 den 12.24):

For meg høres det ut som bekreftelse på hvor vi står hen eller en grense på at vi bare er knullevenner. Ikke så flink til å lese menn🤣

Han sa jo først at du er verd na snilleste. Jeg tolker det mer som at han vil teste hva du mener. At i dine øyne så ligger dere jo bare sammen iblant, så hvorfor ønsker du ikke mer om han samtidig er verdens snilleste? Høres det ut som at han fisker etter. 

Anonymkode: 6780e...f02

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han sa jo først at du er verd na snilleste. Jeg tolker det mer som at han vil teste hva du mener. At i dine øyne så ligger dere jo bare sammen iblant, så hvorfor ønsker du ikke mer om han samtidig er verdens snilleste? Høres det ut som at han fisker etter. 

Ja jeg også føler det er litt sånn han mener… jeg synes det er vanskelig når mennesker er indirekte 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.4.2026 den 12.41):

Har kun chattet litt med han etter de meldingene. Spurte om han ville gjøre noe for fire dager siden, men siden han faktisk skulle noe viktig den dagen så fikk jeg svar som «henter *** ellers skulle gjerne gjort noe» sa han.. jeg er ikke desp så lar det ligge litt, men han burde vel prøve bedre eller så bare gidder han ikke prøve mer? Skjønner han er opptatt også men.. 

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg vært å møtt denne mannen akkurat. Når jeg var hos han spurte han om jeg hadde vært noe særlig ute i det siste og jeg sier nei fordi det er kjedelig. Også spør han etterpå om jeg har vært på dates så sier jeg nei, så spør jeg om han har vært og han sier også nei. Så sier han at han har ikke hatt tid til det. Så sa jeg etterpå «får nesten ikke lov å ha besøk uansett» så sier han «men du kan jo dra til de men nå ska ikke jeg si hva du skal» Han stelte seg fin også den dagen, tilbydde mat og spurte om jeg var sulten. Han er omsorgsfull også. Men av den datings kommentaren ble jeg usikkert 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.4.2026 den 12.41):

Jepp. Men han har også slengt kommentar om jeg har vært på noen dates. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jepp. Men han har også slengt kommentar om jeg har vært på noen dates. 

Som da også virket som friendszoom

AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo være at han ikke ønsker at du skal dra på dates? 

Anonymkode: fc738...0fb

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du faktisk ønsker noe mer burde du ta det opp og satse. Sier han nei, hadde jeg ikke fortsatt med ham sånn som dere er nå, det hindrer deg i å finne en annen og det er ikke sunt (forutsatt at du ønsker mer).

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.5.2026 den 8.55):

Det kan jo være at han ikke ønsker at du skal dra på dates? 

Veldig usikker på hva han mente her men. Føler han går litt rundt grøten? Forstår ikke 😕 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.5.2026 den 8.57):

Hvis du faktisk ønsker noe mer burde du ta det opp og satse. Sier han nei, hadde jeg ikke fortsatt med ham sånn som dere er nå, det hindrer deg i å finne en annen og det er ikke sunt (forutsatt at du ønsker mer).

Jeg vet, og det er andre menn som egentlig vil møte meg, men jeg liker han her veldig godt, men er klar over at jeg ikke burde kaste mer tid nå, vanskelig når ting skal være så indirekte 

AnonymBruker
Skrevet

Men i alle dager! Hvis du liker han og vil være med han,- hvorfor ikke bare spørre?? 

Anonymkode: c863e...b63

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som at han fisker etter hva du synes om han. Det med at du bare må date andre kan også være litt fisking på hvor aktiv du er på datingfronten, i tillegg til at han prøver å beskytte seg litt mot deg. 

Jeg ville spurt om han vil gjøre noe igjen, høres ut som dere begge er interessert, men at ingen tør å ta initiativet.

Anonymkode: 22f75...020

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2026 den 19.35):

Det høres ut som at han fisker etter hva du synes om han. Det med at du bare må date andre kan også være litt fisking på hvor aktiv du er på datingfronten, i tillegg til at han prøver å beskytte seg litt mot deg. 

Jeg ville spurt om han vil gjøre noe igjen, høres ut som dere begge er interessert, men at ingen tør å ta initiativet.

Anonymkode: 22f75...020

Jeg var med han for to uker siden og prøvde egt å finne på noe med han for en uke siden igjen.. jeg spurte om han ville sees dagen etterpå og da spurte han om vi heller kunne se an pga hvordan han jobbet akkurat den dagen, var en lang vakt så regner med han var sliten. Men hørte ingenting fra han og han er fremdeles stille. Regnet han med jeg skulle ta insj igjen?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2026 den 19.25):

Men i alle dager! Hvis du liker han og vil være med han,- hvorfor ikke bare spørre?? 

Jo, hva tenker du jeg kan si? Om han vil noe mer enn bare ligge?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jo, hva tenker du jeg kan si? Om han vil noe mer enn bare ligge?

Si at du liker han, er på vei til å bli glad i han og lurer på om han føler det samme. At du kan tenke deg å være kjærester. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...