AnonymBruker Skrevet 23. april #21 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Dette er siste forebyggende medisin for meg (stod mellom denne og den like ille Sarotex), og virker ikke denne eller bivirkingene blir for mange så blir neste time hos nevrolog, da åpnes jo muligheten for de ordentlige migrene-medisinene. Anonymkode: b9291...7b4 Jeg latet som jeg tok den en uke, sa jeg fikk bivirkninger og kom videre. Ikke pokker om jeg tar den dritten der. Anonymkode: 5870c...af4
AnonymBruker Skrevet 23. april #22 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg latet som jeg tok den en uke, sa jeg fikk bivirkninger og kom videre. Ikke pokker om jeg tar den dritten der. Anonymkode: 5870c...af4 Ok. Jaja, er jo en måte å gjøre det på. Jeg gir det et forsøk, jeg får sjelden bivirkninger av de fleste medisiner (selv på medisiner alle _virkelig_ får harde bivirkinger så skjer ikke det med meg) så jeg kan jo være heldig med denne også. Anonymkode: b9291...7b4
AnonymBruker Skrevet 23. april #23 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Uff da, hørtes ille ut. Lider ikke av noe problemer av den psykiske sorten, og det er også noen av grunnen til at jeg ikke ville begynne på Sarotex da jeg er redd for at hjernen skal bli tuklet med på den måten. Men er jo ikke dermed sagt det også kan skje på Topimax da. Anonymkode: b9291...7b4 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg latet som jeg tok den en uke, sa jeg fikk bivirkninger og kom videre. Ikke pokker om jeg tar den dritten der. Anonymkode: 5870c...af4 Jeg la forebyggende behandling på is fordi jeg måtte først prøve sarotex. Utsatte til for 2 uker siden og angrer på at jeg ventet flere måneder. Har kun hatt et mildt anfall som gikk bort med litt paracet og ibux. Vanligvis tar jeg triptaner 2 ganger i uken og smertestillende nesten daglig. Eneste bivirkning på denne lave dosen er trøtthet. Men mye bedre nå etter 2 uker. Ikke lagt på meg et gram som var det jeg fryktet mest egentlig. Har fulgt med på vekten og heller ikke hatt noe økt appetitt. Bare skriver det her fordi vet det er det negative alltid som er i fokus. Anonymkode: c39b9...5a0 1
AnonymBruker Skrevet 23. april #24 Skrevet 23. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ok, hvilke bivirkninger har du? Det er jo heldigvis mest i starten man skal ha disse bivirkningene, men "starten-opptrapping" kan jo være noen uker det..🙈 Anonymkode: b9291...7b4 Føler meg på utsiden av meg selv, kanskje det er det folk kaller hjernetåke? det går sakte der oppe, også med språk. I tillegg er jeg svimmel, sliten, mangler matlyst, dårlig smak i munnen, generelt litt ute. Anonymkode: 0227e...d60
AnonymBruker Skrevet 23. april #25 Skrevet 23. april Dette er dessverre en medisin man må prøve som forebyggende for migrene. Jeg rakk å bruke den en uke før legen min anbefalte å slutte. Jeg glemte navnet på barna mine, gikk på do med døren åpen på jobb( dødsflaut i ettertid) fikk ekstrem utmattelse osv. Hadde ingen effekt annet enn negative bivirkninger. Bruker i dag aquipta da ingen av de vanlige forebyggende hadde noen som helst effekt på meg Anonymkode: 4c9ff...bb1
AnonymBruker Skrevet 24. april #26 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dette er siste forebyggende medisin for meg (stod mellom denne og den like ille Sarotex), og virker ikke denne eller bivirkingene blir for mange så blir neste time hos nevrolog, da åpnes jo muligheten for de ordentlige migrene-medisinene. Anonymkode: b9291...7b4 Jeg bruker Sarotex og har det bra på den! Anonymkode: 91381...272 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #27 Skrevet 24. april Verste medisinen jeg har gått på. Ble helt tom innvendig, fikk angst, turte ikke gå på butikken, hente i barnehagen eller generelt treffe folk. Begynte å gråte og skjelve om telefonen ringte, for jeg ville ikke prate med noen… isolerte meg helt. Fikk kraftige selvmordstanker til slutt. Jeg gikk på de i tre måneder ca, og skjønte vel ikke helt sammenhengen før en venninne kom innom og forklarte hvor bekymret hun var for meg. Vi fikk snakket en del og hun spurte om medisinbruk osv.. Jeg fikk en legetime noen dager etter og sluttet på topimax samme dag. Etter bare noe dager begynte jeg å føle meg mer som meg selv igjen. Kjempeekkelt å tenke tilbake på. I ettertid kan jeg ikke skjønne at det var mulig, men helt reelt når det stod på. Anonymkode: fe486...fbb 1
AnonymBruker Skrevet 24. april #28 Skrevet 24. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Syntes de to siste der var jo ikke så ille da. Anonymkode: b9291...7b4 Når man er 1,70 lang så ser man litt skranten ut 🤣🤣 Anonymkode: e6898...afb
AnonymBruker Skrevet 24. april #29 Skrevet 24. april Jeg gikk på denne før, brukte i 3 års tid. Hadde litt effekt på migrenen og hadde bare redusert matlyst som bivirkning (som var helt greit for min del). Sluttet fordi jeg begynte med CGRP-hemmer i stedet Anonymkode: afa5e...8b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå