Skravleberta Skrevet 23. april #1 Skrevet 23. april Prøver med en ny tråd. Og hvis vi klarer å holde tonen mindre "frekk", så kanskje vi slipper at tråden blir stengt. Og kommentarer på utseende, er unødvendig.
SkravleMaya Skrevet 23. april #2 Skrevet 23. april Det er jeg enig i, å kommentere på utseende er unødvendig. Men jeg blir litt satt ut av oppførselen hennes og den manglende respekten for andre mennesker. Det fascinerer meg at hun tror dette er greit
Skravleberta Skrevet 23. april Forfatter #3 Skrevet 23. april SkravleMaya skrev (20 minutter siden): Det er jeg enig i, å kommentere på utseende er unødvendig. Men jeg blir litt satt ut av oppførselen hennes og den manglende respekten for andre mennesker. Det fascinerer meg at hun tror dette er greit Helt enig. Jeg syns også det er veldig rart. Og at hun kritiserer andre som oppfører seg sånn som hun selv gjør. Sånn mangel på selvinnsikt er merkelig.
Anonym-09 Skrevet mandag kl. 16:24 #4 Skrevet mandag kl. 16:24 Hva har skjedd nå siden det er så stilt fra henne?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå