AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:41 #1 Skrevet onsdag kl. 20:41 Regner du med å komme i himmelen når du tror på Allah og du tror på Buddha? Det er bare én vei inn i himmelen, og det er gjennom Jesus Kristus, Guds sønn. Så alle vantro, enten du er buddhist eller muslim eller katolikk eller hva du er. Helvete befinner seg under jorden, og himmelen er oppe i skyene. Det er så varmt i jordens sentrum fordi helvete ligger der. Det er bare Jesus Kristus som har nøklene til helvete. Helvete er jordens kjerne, og himmelen er oppe i skyene. Hvis du har vært en slem person og ligger i kisten din, går sjelen ned til sentrum der varmen og helvete er. Hvis du har vært god, går den opp i skyene. Du trenger ikke bekymre deg for overbefolkning på jorden. Jesus har nøklene til helvete, og hvis det blir for mange mennesker, åpner han helvetes porter. Da kommer det demoner opp på jorden som spiser og slakter mennesker til det blir balanse. Du lurer kanskje på hvorfor du er alene og ikke har kone og barn? Det er fordi Gud har valgt deg ut som en spesiell person med en spesiell oppgave i livet. Når du dør og sjelen forlater kroppen, kan du se ned på deg selv der du ligger død. Deretter går du enten ned til helvete gjennom et rør eller opp til himmelen gjennom et rør. Det er nesten ingen barn i helvete, fordi barn sjelden har gjort noe galt. Det er veldig sjelden at barn havner der. Det er ikke vann i helvete. Når engler slipper deg inn i himmelen, er det ingen vei tilbake. Det finnes fengselsceller i helvete, og de verste menneskene er nederst. Bare Jesus kan låse opp og slippe deg ut. Hvis du kommer i helvete og roper på Jesus og ber om tilgivelse, kan det hende han tilgir deg hvis du angrer. Jeg er heller ikke feilfri. Jeg har spørsmål om synd, seksualitet, kjærlighet og familie som jeg vil spørre Gud om. Anonymkode: 270d1...598
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:54 #2 Skrevet onsdag kl. 20:54 Verken Jesus eller helvete finnes. Det er flere beviser på at nissen finnes. Anonymkode: 66250...8e9
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:56 #3 Skrevet onsdag kl. 20:56 Mange veier til Gud. Anonymkode: c9e45...a8f 1
Skjold Skrevet onsdag kl. 22:33 #4 Skrevet onsdag kl. 22:33 En allmektig og allvitende gud skaper dumme hårløse apekatter (meg og deg) og torturerer de i all evighet i helvete? Jøss for en gud du tror på da. 100% ren ondskap. Tenk om vi klonet valper og torturerte de i all evighet om de gjorde noe feil. 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:38 #5 Skrevet onsdag kl. 22:38 Hva har du røyka i dag? Takk, og god natt, og må din Gud være med deg uansett hva han heter. Hjelpes altså. Anonymkode: fe1fd...2a9
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:39 #6 Skrevet onsdag kl. 22:39 Murphys law. Anonymkode: 63bcb...03a
debatant Skrevet 21 timer siden #7 Skrevet 21 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (21 timer siden): Regner du med å komme i himmelen når du tror på Allah og du tror på Buddha? Det er bare én vei inn i himmelen, og det er gjennom Jesus Kristus, Guds sønn. Så alle vantro, enten du er buddhist eller muslim eller katolikk eller hva du er. Helvete befinner seg under jorden, og himmelen er oppe i skyene. Det er så varmt i jordens sentrum fordi helvete ligger der. Det er bare Jesus Kristus som har nøklene til helvete. Helvete er jordens kjerne, og himmelen er oppe i skyene. Hvis du har vært en slem person og ligger i kisten din, går sjelen ned til sentrum der varmen og helvete er. Hvis du har vært god, går den opp i skyene. Du trenger ikke bekymre deg for overbefolkning på jorden. Jesus har nøklene til helvete, og hvis det blir for mange mennesker, åpner han helvetes porter. Da kommer det demoner opp på jorden som spiser og slakter mennesker til det blir balanse. Du lurer kanskje på hvorfor du er alene og ikke har kone og barn? Det er fordi Gud har valgt deg ut som en spesiell person med en spesiell oppgave i livet. Når du dør og sjelen forlater kroppen, kan du se ned på deg selv der du ligger død. Deretter går du enten ned til helvete gjennom et rør eller opp til himmelen gjennom et rør. Det er nesten ingen barn i helvete, fordi barn sjelden har gjort noe galt. Det er veldig sjelden at barn havner der. Det er ikke vann i helvete. Når engler slipper deg inn i himmelen, er det ingen vei tilbake. Det finnes fengselsceller i helvete, og de verste menneskene er nederst. Bare Jesus kan låse opp og slippe deg ut. Hvis du kommer i helvete og roper på Jesus og ber om tilgivelse, kan det hende han tilgir deg hvis du angrer. Jeg er heller ikke feilfri. Jeg har spørsmål om synd, seksualitet, kjærlighet og familie som jeg vil spørre Gud om. Anonymkode: 270d1...598 Du lever kanskje i verden forholdsvis godt. Men det er mange som ikke gjør det. I tilfelle du har vært for travel til å se deg rundt i det siste, Stoffmisbruk, samlivsbrudd, psykiske og livsstilssykdommer går nå gjennom taket. Dette er et produkt av ekte ondskap da denne verden er i det onde. Det er nettopp det Jesus og bare Han kom for å frelse oss fra. Ja Jesus har nøklene til helvete. Så om en omvender seg fra sin synd vil Han gi dere et ekte liv og håp. Da Jesus døde for oss. Og led hva vi fortjener. Endret 21 timer siden av debatant
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Skrevet 7 timer siden Døm ikke, så du ikke selv skal dømmes. Anonymkode: cf7f4...1c1 1
Kratos Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 22.4.2026 den 22.54): Verken Jesus eller helvete finnes. Det er flere beviser på at nissen finnes. Anonymkode: 66250...8e9 Jesus har nok vært en ekte person, jo.
TinaChristina Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden Jesus er bare fyren som er vaktmester på skolen her.
Margit777 Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 22.4.2026 den 22.41): Regner du med å komme i himmelen når du tror på Allah og du tror på Buddha? Det er bare én vei inn i himmelen, og det er gjennom Jesus Kristus, Guds sønn. Så alle vantro, enten du er buddhist eller muslim eller katolikk eller hva du er. Helvete befinner seg under jorden, og himmelen er oppe i skyene. Det er så varmt i jordens sentrum fordi helvete ligger der. Det er bare Jesus Kristus som har nøklene til helvete. Helvete er jordens kjerne, og himmelen er oppe i skyene. Hvis du har vært en slem person og ligger i kisten din, går sjelen ned til sentrum der varmen og helvete er. Hvis du har vært god, går den opp i skyene. Du trenger ikke bekymre deg for overbefolkning på jorden. Jesus har nøklene til helvete, og hvis det blir for mange mennesker, åpner han helvetes porter. Da kommer det demoner opp på jorden som spiser og slakter mennesker til det blir balanse. Du lurer kanskje på hvorfor du er alene og ikke har kone og barn? Det er fordi Gud har valgt deg ut som en spesiell person med en spesiell oppgave i livet. Når du dør og sjelen forlater kroppen, kan du se ned på deg selv der du ligger død. Deretter går du enten ned til helvete gjennom et rør eller opp til himmelen gjennom et rør. Det er nesten ingen barn i helvete, fordi barn sjelden har gjort noe galt. Det er veldig sjelden at barn havner der. Det er ikke vann i helvete. Når engler slipper deg inn i himmelen, er det ingen vei tilbake. Det finnes fengselsceller i helvete, og de verste menneskene er nederst. Bare Jesus kan låse opp og slippe deg ut. Hvis du kommer i helvete og roper på Jesus og ber om tilgivelse, kan det hende han tilgir deg hvis du angrer. Jeg er heller ikke feilfri. Jeg har spørsmål om synd, seksualitet, kjærlighet og familie som jeg vil spørre Gud om. Anonymkode: 270d1...598 Hva skjer med de som ikke tror på noe? Nangiala?
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Skrevet 7 timer siden Altså, Gud, Allah eller hva enn du kaller jævelen, så er han den største drittsekken som (OM HAN) finnes. Tenk å skade uskyldige små barn og dyr. Sykdommer, naturkatastrofer, vold og ondskap. Helt sykt at religion finnes i 2026. Kunne like så godt fortsatt å tro på Norrøn mytologi, like troverdig. Anonymkode: a90fb...a94 1
debatant Skrevet 7 timer siden #13 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Døm ikke, så du ikke selv skal dømmes. Anonymkode: cf7f4...1c1 Prøver du å si at stoffmisbruk, samlivsbrudd, psykiske og livsstilssykdommer er bra?
debatant Skrevet 6 timer siden #14 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Altså, Gud, Allah eller hva enn du kaller jævelen, så er han den største drittsekken som (OM HAN) finnes. Tenk å skade uskyldige små barn og dyr. Sykdommer, naturkatastrofer, vold og ondskap. Helt sykt at religion finnes i 2026. Kunne like så godt fortsatt å tro på Norrøn mytologi, like troverdig. Anonymkode: a90fb...a94 Dette har du ikke fra verdens mest solgte bok. Hva er kilden din?
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Skrevet 6 timer siden Jeg liker disse rake motsetningene mellom himmel og helvete. Tenk så iskaldt det er i himmelen mtp hvor varmt det er i helvete... Anonymkode: 68fc3...397
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Skrevet 6 timer siden Jeg tror vi får det vi forventer å få når vi dør. Forventer du himmel og helvete, får du det. Forventer du ingenting, får du det. Jeg forventer at min bevissthet får fly dit den vil når jeg dør, og jeg gleder meg! Anonymkode: 33e29...9df
debatant Skrevet 5 timer siden #17 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg tror vi får det vi forventer å få når vi dør. Forventer du himmel og helvete, får du det. Forventer du ingenting, får du det. Jeg forventer at min bevissthet får fly dit den vil når jeg dør, og jeg gleder meg! Anonymkode: 33e29...9df Hvorfor tror du dette?
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #18 Skrevet 42 minutter siden debatant skrev (5 timer siden): Hvorfor tror du dette? Fordi det tar tid å forstå at du er død, at du ikke lenger befinner deg i en kropp i en virkelighet. Og i denne prosessen vil du søke og skape deg det du forventer. Hvorfor skulle noen andre (en Gud) bestemme for deg? Anonymkode: 33e29...9df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå