Gå til innhold

Matcher som vil treffes raskt

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er farlig!! 

Og ja, for svært svært mange betyr det at du er der for å ha sex. 

Vet ikke om et menneske som dater I dag og ikke møtes på offentlig sted første gang!

Anonymkode: bd85e...d65

Jeg gjorde det! Men nå visste jeg hvem han var, men nå var det heller ingen fra Tinder. Jeg hadde ikke gjort det med en totalt ukjent person som jeg kun hadde sett bilde av og kun sendt meldinger til.

Anonymkode: 909eb...375

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Min erfaring er at de mennene venninnene mine synes er «kjekke», ofte er typer jeg selv aldri ville sveipet på. Det finnes virkelig ingen fasit her.

Jeg har også opplevd stor variasjon i hvordan folk bruker appen. Noen vil møtes etter 2–3 meldinger, andre vil chatte i flere dager. Noen vil over på en annen plattform (Snap, WhatsApp) før man nesten har rukket å si hei, mens andre kan holde samtalen gående i ukesvis. Jeg har ikke funnet noen klar rød tråd for hva som er røde eller grønne flagg, det varierer enormt fra match til match.

Jeg har til og med opplevd alt fra folk som nærmest frir etter første date, til de som avtaler en første date og deretter forsvinner helt fra samtalen og aldri lar høre fra seg igjen. Etter ett år på Tinder har jeg konkludert med at variasjonen er enorm, og at det ikke finnes én riktig måte dette «skal» se ut på.

Anonymkode: 514bc...6db

Noen (både menn og kvinner) er penere og kjekkere er andre, også objektivt sett. Sånn er det bare. Nei, alle har ikke lik smak, men det er en annen ting. Kjekke menn på Tinder klarer seg ofte bra. Det har det også stått maaange innlegg om her på KG. 

Anonymkode: c80b2...158

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

At noen er kjekke betyr jo ikke at de ikke har røde flagg. Psykopater kan vøre kjekke de også. 

Anonymkode: bcd31...c36

Selvsagt! Poenget mitt var at de neppe har problemer med å få seg dater. 
Ts

Anonymkode: c80b2...158

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...