Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Andre forslag? 

Jeg er ikke ute på byen eller på konserter. Er ganske kjedelig av meg, leser bok hjemme. 😇

Anonymkode: 0aa82...8ba

lesesirkel. dere to...hehe du høres da ikke kjedelig ut...

Anonymkode: 78740...bd8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det at eldre menn har mer erfaring er ikke alltid en fordel. Noen med "lang erfaring" er noen ganger ikke lydhør for innspill, for de "har gjort sånn bestandig og det har alltid funket med alle damer."

Nå var det motsatt med meg, det var en ung kar på 21 som ville ha sex med meg fordi jeg var nesten 40 og hadde masse erfaring. Jeg spurte han om hva han visste om det, er ikke sikkert min erfaring er bra for han uansett - kan hende jeg hadde brukt de siste 20 åra på å "fake" og ligge som en potetsekk.

Kjør på med flørting og sjekk farvannet så kan det hende du får deg en eldre elsker. Lykke til. :) 

Anonymkode: 11821...8ba

fikk han deg til sengs, da? husker jeg var 18-19. en kompis hadde en mor som var snaut 40. hadde så lyst på henne. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør hva du vil. Men ikke tro at alder nødvendigvis gjør noe spesielt med skillsene. Mine to dårligste ligg er med to herrer rundt 40, da jeg var ti år yngre. Ingen av dem slikket (de to eneste jeg har møtt som ikke gjør det), den ene var dritego, den andre hadde lite sexlyst.

Anonymkode: ff74b...b43

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

da jeg var på din alder lå jeg med en dame på rundt 50. var digg. nå er jeg ca 50 selv, hadde vært spennende med en dame på din alder. men vet ikke hvordan jeg skal sjekke opp noen så ung.
har du hatt noens om er mye eldre enn deg? altså skjønner du ikke har hatt noen som er 20 år eldre, men 8-10?

Ja, 8-10 år.

Hvis jeg var deg og skulle sjekke opp yngre damer, ville jeg forsøkt å starte med smalltalk og vist interesse for henne. Vær litt morsom. 

En ting som er kjedelig er at menn har holdt seg unna meg. De har sendt meg meldinger på some og jeg var veldig populær på tinder (var der en periode), men de har ikke turt å ta intiativ ansikt til ansikt. Har fått tilsendt roser på døra også videre, å de har turt å sjekke meg opp i fylla. Noe som forsåvidt er uinteressant for meg. 

En jeg snakket med i senere tid sa at han syntes jeg var så fin, at han ble så nervøs at han ikke turte å se på meg en gang.
Føler jeg har gått et helt liv og ikke blitt vist interesse for in real life, fordi menn tror jeg er for «god» for de og at jeg er utenfor deres liga. Det er jo bare tull. Har også vært uheldig å havnet i klammeri med damer, som ikke liker meg uten grunn. Ser stygt på meg og er direkte fæle. Ei gikk til fysisk angrep på meg og røsket av meg noen av de lange lokkene mine, uprovosert..Har vel forstått at det er misunnelse, men det tok lang tid og har dermed gått rundt å følt meg stygg i mange år. Jeg vil være så freidig å påstå at dere bør gå for de aller peneste damene. De har ikke fått mye pikk for å si det slik å er kanskje ensomme i tillegg 🙊 

Menn generelt bør bli tøffere, mener jeg. De går glipp av mye bra ved å være så redde. En mann som er 2’er på utseendeskalaen kan lett få en 10’er om han har personligheten til det, eller en 60åring som tar vare på seg selv. Hva er det verste som kan skje liksom. Det er jo også haugevis av damer som fantaserer om eldre menn som er stødige og mandige, å lett hadde blitt med på  artigheter 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er vel hanky panky jeg er ute etter, ikke et forhold 😇

Da er det jo bare å gønne på.

AnonymBruker
Skrevet

Du finner han vel på messenger? Bare å sende en melding og se hva som skjer.

Anonymkode: 86c69...13c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja hehe, har sikkert med det at han er i samme aldersgruppe som mine foreldre 🙊 

Jeg er tidlig 30. Vil tro han er tidlig 50. 

Har alltid hatt en fantasi om å ha meg med noen som er mye eldre enn meg. De har lang erfaring 😇

Men kan likevel være elendige elskere

Anonymkode: 7d28d...217

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Gjør hva du vil. Men ikke tro at alder nødvendigvis gjør noe spesielt med skillsene. Mine to dårligste ligg er med to herrer rundt 40, da jeg var ti år yngre. Ingen av dem slikket (de to eneste jeg har møtt som ikke gjør det), den ene var dritego, den andre hadde lite sexlyst.

ikke alle som slikker rundt. en kan bli smittet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja, 8-10 år.

Hvis jeg var deg og skulle sjekke opp yngre damer, ville jeg forsøkt å starte med smalltalk og vist interesse for henne. Vær litt morsom. 

En ting som er kjedelig er at menn har holdt seg unna meg. De har sendt meg meldinger på some og jeg var veldig populær på tinder (var der en periode), men de har ikke turt å ta intiativ ansikt til ansikt. Har fått tilsendt roser på døra også videre, å de har turt å sjekke meg opp i fylla. Noe som forsåvidt er uinteressant for meg. 

En jeg snakket med i senere tid sa at han syntes jeg var så fin, at han ble så nervøs at han ikke turte å se på meg en gang.
Føler jeg har gått et helt liv og ikke blitt vist interesse for in real life, fordi menn tror jeg er for «god» for de og at jeg er utenfor deres liga. Det er jo bare tull. Har også vært uheldig å havnet i klammeri med damer, som ikke liker meg uten grunn. Ser stygt på meg og er direkte fæle. Ei gikk til fysisk angrep på meg og røsket av meg noen av de lange lokkene mine, uprovosert..Har vel forstått at det er misunnelse, men det tok lang tid og har dermed gått rundt å følt meg stygg i mange år. Jeg vil være så freidig å påstå at dere bør gå for de aller peneste damene. De har ikke fått mye pikk for å si det slik å er kanskje ensomme i tillegg 🙊 

Menn generelt bør bli tøffere, mener jeg. De går glipp av mye bra ved å være så redde. En mann som er 2’er på utseendeskalaen kan lett få en 10’er om han har personligheten til det, eller en 60åring som tar vare på seg selv. Hva er det verste som kan skje liksom. Det er jo også haugevis av damer som fantaserer om eldre menn som er stødige og mandige, å lett hadde blitt med på  artigheter 😉

hehe, jeg tør. men den damen jeg vil ha til sengs som er mye yngre er naboen min. venter med å sette inn et fremstøt til rett før hun flytter herfra (om noen mnd). tryggere da... i fall det blir pinlig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hei, 

Møtte en fantastisk deilig eldre mann ifbm jobb for litt siden. Jeg er kanskje 20-30år yngre enn han. Han gjorde meg helt mo i knærne. 

Er jeg litt for ung for han? For gøy. 

Hvor gammel er du om du er i 20 årene og du bare er ute etter sex så kjør på

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.4.2026 den 20.41):

fikk han deg til sengs, da? husker jeg var 18-19. en kompis hadde en mor som var snaut 40. hadde så lyst på henne. 

Ja, vi hadde en deilig helg på hotell. Han var imponert over den myke, glatte huden og lå og strøk på meg "innimellom slaga" og jeg var imponert over hvor god han var til å være med ei dame for første gang. 

Anonymkode: 11821...8ba

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

hele denne tråden må jo være skrevet av menn :P 

Anonymkode: 2ec61...2d7

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det? Minnet om faren din?

Anonymkode: fbc6a...22e

Skrevet

Tenner dere på hverandre så spiller ikke alderen noen rolle.  Lev og nyt

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.4.2026 den 7.35):

ikke alle som slikker rundt. en kan bli smittet.

Ikke når man har fast relasjon.

AnonymBruker
Skrevet

At du tror det forteller litt om driftene til damer generelt, eller manglende drift, om du vil 🤣 

Jo jeg er kvinne sist jeg sjekket. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med det?

Vi finnes vi også, vi kvinner som faktisk tar initiativet.

Anonymkode: 96524...8eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
erok skrev (På 22.4.2026 den 9.05):

Hvor gammel er du om du er i 20 årene og du bare er ute etter sex så kjør på

Kan hun ikke det om hun er i 30-40 årene?

Anonymkode: 24ca8...20a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.4.2026 den 14.16):

Hei, 

Møtte en fantastisk deilig eldre mann ifbm jobb for litt siden. Jeg er kanskje 20-30år yngre enn han. Han gjorde meg helt mo i knærne. 

Er jeg litt for ung for han? For gøy. 

Kjør på, du vil kanskje angre i ettertid dersom du lot muligheten gå fra deg. Kos deg 🤗 

Skrevet
copro skrev (13 timer siden):

Kjør på, du vil kanskje angre i ettertid dersom du lot muligheten gå fra deg. Kos deg 🤗 

Enig kjør på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...