Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Møtte en fantastisk deilig eldre mann ifbm jobb for litt siden. Jeg er kanskje 20-30år yngre enn han. Han gjorde meg helt mo i knærne. 

Er jeg litt for ung for han? For gøy. 

Anonymkode: 0aa82...8ba

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror nok du er for ung for han om du tenker på et langvarig forhold, men om dere begge er single så hvorfor ikke flørte litt med han for å se om han er interessert. Det virker ikke som du vet noe som helst om han.

Anonymkode: a7b8a...400

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tror nok du er for ung for han om du tenker på et langvarig forhold, men om dere begge er single så hvorfor ikke flørte litt med han for å se om han er interessert. Det virker ikke som du vet noe som helst om han.

Anonymkode: a7b8a...400

Nei, det har du rett i. Aner ikke om han er singel. 

Det er vel hanky panky jeg er ute etter, ikke et forhold 😇

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei, det har du rett i. Aner ikke om han er singel. 

Det er vel hanky panky jeg er ute etter, ikke et forhold 😇

da får du prøve deg på ham.

hvor gammel er du og han, forresten? nysgjerrig på hva du regner som eldre.

Anonymkode: 78740...bd8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

da får du prøve deg på ham.

hvor gammel er du og han, forresten? nysgjerrig på hva du regner som eldre.

Tipper at han er i 50-60 årene. Jeg er i 20-30årene. 

AnonymBruker
Skrevet

Er bare å prøve seg det, om du føler for litt hanky panky med han. 

Anonymkode: 96524...8eb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er bare å prøve seg det, om du føler for litt hanky panky med han. 

Hvordan skal jeg gjøre det? Tips? Alle kollegaene blir å få med seg flørtinga 😅 ser ikke for meg at vi treffes utenom jobb 

AnonymBruker
Skrevet

Herregud! Nordlendinger, altså!

Anonymkode: 0771d...5ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan skal jeg gjøre det? Tips? Alle kollegaene blir å få med seg flørtinga 😅 ser ikke for meg at vi treffes utenom jobb 

Du får vel prøve deg med litt lang øyekontakt, humor og småprat i starten. Så får du vel se an kroppsspråket hans om han er med på notene.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Herregud! Nordlendinger, altså!

Vi vet å ha det gøy! 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tipper at han er i 50-60 årene. Jeg er i 20-30årene. 

Ok. hehe, mann ca 50 her. Vil vel si eldre er fra ca. pensjonsalder, men skjønner at du som ung ser på ham som eldre. er jo en viss forskjell på om du er tidlig i 20-årene og han nesten pensjonist, eller om du er sent i 30-årene og han rett over 50.

Jeg hadde digget om en dame på din alder prøvde å få meg i seng. har en nabo som er 25 år yngre. hun flørter, men jeg tør ikke sjekke henne opp.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

kanskje dere liker samme artister, gå på konsert og knull ham etterpå;-)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ok. hehe, mann ca 50 her. Vil vel si eldre er fra ca. pensjonsalder, men skjønner at du som ung ser på ham som eldre. er jo en viss forskjell på om du er tidlig i 20-årene og han nesten pensjonist, eller om du er sent i 30-årene og han rett over 50.

Jeg hadde digget om en dame på din alder prøvde å få meg i seng. har en nabo som er 25 år yngre. hun flørter, men jeg tør ikke sjekke henne opp.

Ja hehe, har sikkert med det at han er i samme aldersgruppe som mine foreldre 🙊 

Jeg er tidlig 30. Vil tro han er tidlig 50. 

Har alltid hatt en fantasi om å ha meg med noen som er mye eldre enn meg. De har lang erfaring 😇

AnonymBruker
Skrevet

kanskje dere liker samme artister, gå på konsert og knull ham etterpå;-)

Andre forslag? 

Jeg er ikke ute på byen eller på konserter. Er ganske kjedelig av meg, leser bok hjemme. 😇

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har alltid hatt en fantasi om å ha meg med noen som er mye eldre enn meg. De har lang erfaring 😇

Det at eldre menn har mer erfaring er ikke alltid en fordel. Noen med "lang erfaring" er noen ganger ikke lydhør for innspill, for de "har gjort sånn bestandig og det har alltid funket med alle damer."

Nå var det motsatt med meg, det var en ung kar på 21 som ville ha sex med meg fordi jeg var nesten 40 og hadde masse erfaring. Jeg spurte han om hva han visste om det, er ikke sikkert min erfaring er bra for han uansett - kan hende jeg hadde brukt de siste 20 åra på å "fake" og ligge som en potetsekk.

Kjør på med flørting og sjekk farvannet så kan det hende du får deg en eldre elsker. Lykke til. :) 

Anonymkode: 11821...8ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi vet å ha det gøy! 

Andre forslag? 

Jeg er ikke ute på byen eller på konserter. Er ganske kjedelig av meg, leser bok hjemme. 😇

Ha det gøy?

Sitte hjemme, lese bok og fantasere om å pule en gammal mann?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Andre forslag? 

Du får spørre om han liker bøker, og om han har lest noen erotiske bøker.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ha det gøy?

Sitte hjemme, lese bok og fantasere om å pule en gammal mann?

Det var et teit tilsvar til ditt teite svar, hvor du med din stereotypi slenger ut at noen er nordlendinger. Hva som ligger i dine fordommer vet ikke jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Det at eldre menn har mer erfaring er ikke alltid en fordel. Noen med "lang erfaring" er noen ganger ikke lydhør for innspill, for de "har gjort sånn bestandig og det har alltid funket med alle damer."

Nå var det motsatt med meg, det var en ung kar på 21 som ville ha sex med meg fordi jeg var nesten 40 og hadde masse erfaring. Jeg spurte han om hva han visste om det, er ikke sikkert min erfaring er bra for han uansett - kan hende jeg hadde brukt de siste 20 åra på å "fake" og ligge som en potetsekk.

Kjør på med flørting og sjekk farvannet så kan det hende du får deg en eldre elsker. Lykke til. :) 

Anonymkode: 11821...8ba

Du har et poeng. Men jeg ser for meg at han vet hva han styrer med! Kanskje han har vært gift i mange år og ekskona har lært han opp. 

AnonymBruker
Skrevet

da jeg var på din alder lå jeg med en dame på rundt 50. var digg. nå er jeg ca 50 selv, hadde vært spennende med en dame på din alder. men vet ikke hvordan jeg skal sjekke opp noen så ung.
har du hatt noens om er mye eldre enn deg? altså skjønner du ikke har hatt noen som er 20 år eldre, men 8-10?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...