BigMoose64 Skrevet onsdag kl. 20:17 Forfatter #21 Skrevet onsdag kl. 20:17 AnonymBruker skrev (På 21.4.2026 den 9.27): Det er nesten omkretsen rundt håndleddet mitt. Anonymkode: 3596e...61a Kjære deg. Det er nesten så det ikke holder å ta tak i deg. Hvis jeg legger mine 98 kg i kraftige jukk med spenntak i sengeenden,er jeg redd du brekker noe
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:23 #22 Skrevet onsdag kl. 20:23 Elaine Marley skrev (4 timer siden): Tråden er ryddet for brukerangrep. Elaine Marley, mod. Elaine Marley skrev (1 time siden): Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere brukere. Elaine Marley, mod. Denne kan vel med fordel flyttes til samletråden for sånt, selv om den er forsøkt kamuflert som noe annet? Anonymkode: f1ff8...77d 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 06:59 #23 Skrevet fredag kl. 06:59 Jo større hender, jo større påle. det er min erfaring. Jeg kan rangere de jeg har vært med i perfekt orden og det stemmer 100% med den teorien🤣🫶 statistikken min baseres på 12 menn🫠 Anonymkode: 15b96...aae
Pingvinen Skrevet fredag kl. 10:12 #24 Skrevet fredag kl. 10:12 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jo større hender, jo større påle. det er min erfaring. Jeg kan rangere de jeg har vært med i perfekt orden og det stemmer 100% med den teorien🤣🫶 statistikken min baseres på 12 menn🫠 Anonymkode: 15b96...aae Stemmer ikke for meg. Var i forhold med en mann som var tynn og spedbygd. Hadde små hender. Men han hadde veldig stor kuk. Tjukk og lang. En annen var høy og kraftig, med store hender. Hadde liten og tynn penis
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 10:21 #25 Skrevet fredag kl. 10:21 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jo større hender, jo større påle. det er min erfaring. Jeg kan rangere de jeg har vært med i perfekt orden og det stemmer 100% med den teorien🤣🫶 statistikken min baseres på 12 menn🫠 Anonymkode: 15b96...aae Og jeg kan avkrefte med over dobbelt så mange… Store føtter betyr heller ikke det. Heller ikke høyde, veldig tilfeldig faktisk. Anonymkode: 46a23...fd5 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:17 #26 Skrevet fredag kl. 13:17 AnonymBruker skrev (På 21.4.2026 den 15.11): Men poenget er jo at (mange) damer ikke tenker på pikk på den måten. Vi ser ikke på deg og hendene dine og drømmer oss bort i hvordan pikken din kjennes ut inni oss... Men vi kan drømme oss bort i hvordan hendene dine føles mens den utforsker kroppen får. Hvordan du kjørtegner og teaser oss, masserer og småkliper litt overalt. IKKE bare, eller rett på klitten! Og så, avsluttes det som oftest med PIV, men da er størrelsen egentlig uvesentlig. Så, min gode mann, hendene dine kan faktisk være mye mer spennende og interessant enn pikken din 😉 (Men please prøv håndkrem! En ru og grov finger over min sensitive klitt er oppskriften på å få meg til å tørke inn 😅) Anonymkode: 2c65e...187 Støtter denne. Har aldri tenkt på hvordan noen sin pikk kan se ut eller hvordan pikken føles inni meg. Men tenker mye på hvordan det er å bli tatt på av store hender eller kysset av deilige lepper. Anonymkode: 14a6a...558
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 13:20 #27 Skrevet fredag kl. 13:20 BigMoose64 skrev (På 22.4.2026 den 11.33): Det er mulig at kukken ikke får den oppmerksomheten den trenger eller fortjener, men jeg er litt opptatt av hvorfor kvinner skal være så negative til å snakke om en god kukk. Jeg har aldri opplevd det i møte med kvinner. Det er uten unntak kåthet., når de får se redskapen. Klarer dere ikke å bli kåte av at menn vil snakke om det. For min del er det slik at når vi kommer så langt som at pikken blir avduket så er jeg allerede opphisset av blikk, ord, kyss, berøring osv. Jeg blir ikke opphisset av en penis enten den ser slik eller slik ut. Anonymkode: 14a6a...558 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:38 #28 Skrevet fredag kl. 20:38 Han kom inn med stor kropp og kraftige hender, og gikk ut med lutet rygg og liten snopp. Store hender er ikke det samme med liten kølle. Omkrets: Hvis en mann kan holde rundt egen kølle, og fingrene møtes, da snakker vi hånd - kuk ratioen for lav. Lengde: Er den kortere enn 2x bredden på mannens hånd, da er den ikke relativt lang. . Anonymkode: a8a32...256
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:06 #29 Skrevet fredag kl. 21:06 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jo større hender, jo større påle. det er min erfaring. Jeg kan rangere de jeg har vært med i perfekt orden og det stemmer 100% med den teorien🤣🫶 statistikken min baseres på 12 menn🫠 Anonymkode: 15b96...aae 12 menn? Det er ikke mye å skryte av og null betydning for vitenskap. At man får store hender av fysisk jobbing, påvirker ikke snurrebassen. Anonymkode: ff286...998
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå