Gå til innhold

Store hender

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er tømmerhogger og har jobbet hele livet med fysisk tungt arbeid. Det har ført til at jeg har grove hender ogfingre. Jeg har lagt merke til at kvinner syns det er fascinerende med tykke fingere. Jeg har et ringmål på langfingeren på nesten 8 cm, tror det er 7,8 cm. Er denne interessen pga ar det er forventning om at jeg skal ha noe grovt nedig buksene også, eller er det bare et ønske om å ha en mann som kan ordne opp med det meste.

Når det gjelder utstyret i buksene så er vel det litt mere alminnelig. Kukken er18 cm  lang og omkretsen  er 17,8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drikker nå en 335ml redbull. Skulle egentlig ha en 473ml redbull. Men jeg tok feil. Så det var litt trist. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg kan bare svare for meg selv.

jeg har alltid likt store mannehender. Det er vakkert, maskulint, og spesielt om de sitter på en mann som bruker dem varsomt når han trenger (på huden min, berøring i intime soner osv) og røft når ha trenger det - som hos deg som er tømrer, eller om jeg trenger hjelp til manuelle ting. 

det er først de siste årene jeg har blitt oppmerksom på at store hender kan henge sammen med stort utstyr.  Så en sjelden gang kan jeg ta meg selv i å se på et par digre never og tenke mitt😝

Anonymkode: 15b96...aae

Skrevet

Det er nesten omkretsen rundt håndleddet mitt. 

Anonymkode: 3596e...61a

Skrevet

Tømmerhogger? Er du en tidsreisende fra 1950? 

(Beklager, kunne ikke dy meg 😄 ) 

Anonymkode: bb0b9...b81

• Liker 3
Skrevet

Da er du litt for liten, nedentil. Dessverre… Men du skal ha for forsøket…

Anonymkode: cd394...ba2

• Liker 1
Skrevet

Store hender har ingenting med størrelsen på utstyret å gjøre. Tror de aller fleste vet dette i dag. 

Anonymkode: 853a3...d48

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Store hender er flott på en mann. Men de må være rene og velstelte. Husk at kvinnehud er mer sensitiv en mannshud, så bruk håndkrem ofte. Hvis du liker å ta på damer da.

Anonymkode: bdd14...1b1

• Liker 1
Skrevet

Aaagg, hvorfor tror menn alltid pikken deres er så interessant?? 🫨 

Det kan hende damer ser på hendene dine uten noen baktanke. Eller fordi de ser ubehagelg grove ut. Grove hender på tynn skjør hud er bare ubehagelig. 

Eller, så kan det være noen av dem tenker som meg da jeg prøvde å se for meg det du beskriver, hvordan dine store hender vil kjennes ut over mine store pupper, og hvordan det er på bli fingret av tykke grove fingre.. ? 🤩 Men pikken din? Enset jeg ikke en eneste tanke! Menn må tenke mer helhetlig, vi trenger ikke pikken deres hvis dere kan tilfredsstille oss på andre måter 😉 

Anonymkode: 2c65e...187

• Nyttig 3
Skrevet

Store hender kan være skånsomme, men det er ikke til å stikke under en stol at de er litt grove. Har aldri i mitt liv brukt noe håndkrem, men å stryke over en våt klitoris og kjenne på glatte kjønnslepper går bra.  Når det gjelder interesse for kukken, er det vel feil å si at ingen kvinner bryr seg om den. Hadde de ikke gjort det, ville det nok vært færre av oss. Jeg skriver om kukken min for damer skal tenke at det er interessant, og danne seg et bilde av den, og tenke på hvordan det kan føles å tre seg nedpå den

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
BigMoose64 skrev (1 time siden):

Jeg skriver om kukken min for damer skal tenke at det er interessant, og danne seg et bilde av den, og tenke på hvordan det kan føles å tre seg nedpå den

Hvordan i himmelens navn skal det være interessant å tenke på for noen som helst??

Anonymkode: 2ceda...d06

• Nyttig 8
Skrevet
BigMoose64 skrev (4 timer siden):

Store hender kan være skånsomme, men det er ikke til å stikke under en stol at de er litt grove. Har aldri i mitt liv brukt noe håndkrem, men å stryke over en våt klitoris og kjenne på glatte kjønnslepper går bra.  Når det gjelder interesse for kukken, er det vel feil å si at ingen kvinner bryr seg om den. Hadde de ikke gjort det, ville det nok vært færre av oss. Jeg skriver om kukken min for damer skal tenke at det er interessant, og danne seg et bilde av den, og tenke på hvordan det kan føles å tre seg nedpå den

Men poenget er jo at (mange) damer ikke tenker på pikk på den måten. Vi ser ikke på deg og hendene dine og drømmer oss bort i hvordan pikken din kjennes ut inni oss... 

Men vi kan drømme oss bort i hvordan hendene dine føles mens den utforsker kroppen får. Hvordan du kjørtegner og teaser oss, masserer og småkliper litt overalt. IKKE bare, eller rett på klitten! Og så, avsluttes det som oftest med PIV, men da er størrelsen egentlig uvesentlig. Så, min gode mann, hendene dine kan faktisk være mye mer spennende og interessant enn pikken din 😉 

(Men please prøv håndkrem! En ru og grov finger over min sensitive klitt er oppskriften på å få meg til å tørke inn 😅)

Anonymkode: 2c65e...187

Skrevet
BigMoose64 skrev (7 timer siden):

Klart mage damer ser for seg å kunne tre seg ned på en stor, hard påle. Og legger til til grove, store hender som utfører magi på klitoris og kjønnslepper….mmmm himmelrike!!

Anonymkode: 15b96...aae

Skrevet
BigMoose64 skrev (13 timer siden):

Jeg skriver om kukken min for damer skal tenke at det er interessant, og danne seg et bilde av den, og tenke på hvordan det kan føles å tre seg nedpå den

Jeg tror du skriver om den fordi den får lite oppmerksomhet ellers. 

• Liker 3
Skrevet

Det er mulig at kukken ikke får den oppmerksomheten den trenger eller fortjener, men jeg er litt opptatt av hvorfor kvinner skal være så negative til å snakke om en god kukk.  Jeg har aldri opplevd det i møte med kvinner. Det er uten unntak kåthet., når de får se redskapen. Klarer dere ikke å bli kåte av at menn vil snakke om det. 

• Hjerte 1
Skrevet

Vil bare legge til at 18cm er større enn 99% av menn. Allerede 16cm er større en 95% av menn.
Det finnes mye fin statistikk 😎

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep. 

Elaine Marley, mod. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.4.2026 den 9.38):

Store hender har ingenting med størrelsen på utstyret å gjøre. Tror de aller fleste vet dette i dag. 

Mange rare myter der ute. Hadde utstyret mitt stått i stil med mytene, så ville jeg vært langt under gjennomsnittet..

Anonymkode: e82c0...3dd

Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere brukere. 

Elaine Marley, mod. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.4.2026 den 9.38):

Du vet hva de sier om menn med store hender?

Spoiler

... store hansker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...