AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Dattra mi har noen problemer, går til jula pga dette. Veldig utagerende oppførsel, sluttet på skolen, vi har hatt med bv å gjøre osv. Ting har blitt litt bedre, men det er umulig å kontrollere noe som helst, hun går med venner og blir til sent uansett hva, gir blanke i hva jeg sier. I morgen skal hun på jobben sin. Hun skrev for noen timer siden at hun mistet bussen, jeg informerte henne om at hun hadde 40 min på å gå for å rekke den siste. Nå våkner jeg av at hun ringer fordi hun har mistet den. Hun forventer at jeg skal hoppe opp og hente henne. Dette er tråden i vårt forhold, hun maser og pusher til jeg gjør det hun vil uten å bry seg døyt om hvordan det påvirker meg eller søsknene. Er ganske så lei av å være bitchen hennes, uten å få noe som helst tilbake (hun gjør null ting hjemme, fyller ingen krav osv). Allikevel får jeg dårlig samvittighet, føler at jeg feiler hvis jeg ikke henter henne. Kl er 2 og det er litt over 5 km å gå hjem. Hun skriver at det er min feil hvis hun blir voldtatt på veien osv, og jeg er såklart redd det skal skje henne noe. Hva hadde dere gjort ? Anonymkode: 56344...f81
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Går til *Bupa* , ikke jula... Ts Anonymkode: 56344...f81
Perfume Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Vel, hun må jo få konsekvenser... Kanskje hun ikke skal bli hentet? 5 km går bra for henne å gå, kanskje hun lærer av det? Hun lærer ikke ellers. Hvor gammel er hun??
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Hvorfor er du ikke glad for at hun jobber og får henne trygt hjem? Anonymkode: 40980...17b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Kommer litt an på alder, nettverk og bosted. Hadde nok henta henne, hvis hun har dårlige venner som risikerer å kjøre som idioter / er rusa, utrygg vei hvor det skjer mye og hun er utsatt. Men såklart, høres jo Ut som hun har deg i sin hule hånd. Hadde nok heller henta henne kl 20 neste gang (kjipt tidspunkt), vært i forkant og forklart at slik blir det når hun «misbruker» deg på den måten. Anonymkode: 28b7f...409
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #6 Skrevet 56 minutter siden Du burde fått straff for å ikke hente. Anonymkode: 40980...17b
Nordlending1 Skrevet 45 minutter siden #7 Skrevet 45 minutter siden (endret) 5 km går fint om hun er over 14, det er jo så langt mange småunger går til skolen.. hvor gammel er denne ungen om hun jobber, bor hjemme, er ute til 2…? Du må slutte å føye deg, dette hjelper ikke henne eller deg. konsekvenser for egne handlinger, som kun går utover en selv er viktig. Endret 44 minutter siden av Nordlending1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå