AnonymBruker Skrevet 20. april #41 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har du strykebrett? Ja Strykejern? Ja Eggekoker? Nei Riskoker? Nei Robotstøvsuger? Ja Anonymkode: 75e8b...e04 Anonymkode: 1120b...4fe
Soul Skrevet 20. april #42 Skrevet 20. april Har ikke eggekoker, men hadde før. Har ikke robotstøvsuger. Bruker riskoker mye
AnonymBruker Skrevet 20. april #43 Skrevet 20. april Alt utenom robotstøvsuger og eggkoker. Riskokeren er min bestevenn. Dessverre lider jeg av kraftig strykejernallergi, så det er det min bedre halvdel som bruker. Anonymkode: 895d6...345 1
lillebamsemums Skrevet 20. april #44 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har du strykebrett? Strykejern? Eggekoker? Riskoker? Robotstøvsuger? Anonymkode: 75e8b...e04 ja, vi arvet et ja, til pæler, ikke klær nei ja ja
Knutekålmor85 Skrevet 20. april #45 Skrevet 20. april Har ikke eggkoker. Riskokeren er i bruk ukentlig. Det andre brukes sjeldnere.
AnnaØ Skrevet 20. april #46 Skrevet 20. april kun robotstøvsuger. Har passert 60 år og aldri følt behov for et strykejern 😁. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #47 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har du strykebrett? Strykejern? Eggekoker? Riskoker? Robotstøvsuger? Anonymkode: 75e8b...e04 Nei Ja Ja Ja Ja Anonymkode: 55895...290
AnonymBruker Skrevet 20. april #50 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har du strykebrett? Strykejern? Eggekoker? Riskoker? Robotstøvsuger? Anonymkode: 75e8b...e04 Har alt, dvs eggekoner og riskoker er min mann. Anonymkode: a8ce8...249 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #51 Skrevet 20. april Har strykejern, som brukes 1 gang i året. Resten er unødvendig - Klarer å koke både egg og ris i en vanlig kjele, robotstøvsuger ville vært upraktisk her og strykebrett har jeg til nå klart meg uten. Anonymkode: 306ce...55b
visp Skrevet 20. april #52 Skrevet 20. april Har bare strykejern. Det andre anser jeg som unødvendig og jeg vil ha minst mulig ting. 1
Tordensky Skrevet 20. april #53 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har du strykebrett? Strykejern? Eggekoker? Riskoker? Robotstøvsuger? Anonymkode: 75e8b...e04 Ikke strykebrett Strykejern brukes jevnlig da jeg driver med håndarbeid og Hama perler. Spiser ikke egg. Koker risen min selv Robotstøvsuger med mopp som jeg elsker!
Kålrota Skrevet 20. april #54 Skrevet 20. april Har ingenting av dette og klarer meg helt fint. Har riktignok en damper i stedet for strykejern. 1
Einus Skrevet 20. april #55 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): ja ja nei nei nei Anonymkode: a4e41...c92 Samme her
AnonymBruker Skrevet 20. april #56 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har du strykebrett? Strykejern? Eggekoker? Riskoker? Robotstøvsuger? Anonymkode: 75e8b...e04 Strykejern og strykebrett ja, fordi jeg hadde gammeldagse foreldre. Bruker bare jernet når barna perler. Hvis tøy må strykes kan det ikke bo hos meg. Vokste opp med eggekoker. Har ikke det nå, bare en stikker for å lage hull i eggene før koking. Spiser lite egg. Må skaffe meg eggedeler.... Riskoker trenger jeg ikke. Jeg koker det perfekt selv. Robotstøvsuger kan jeg ikke ha fordi jeg har 50000 trapper i huset mitt. Men skal ha når jeg flytter. ‐-------‐----- Har isbitmaskin fordi jeg ikke har råd til å bytte til kjøleskap med isbitdispenser enda. Tørketrommelen er min beste venn Har varmepumper fordi det er digg. Anonymkode: f4508...f6b 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #57 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har du strykebrett? Strykejern? Eggekoker? Riskoker? Robotstøvsuger? Anonymkode: 75e8b...e04 Alt utenom riskoker Anonymkode: cb5ec...8d9
Anonymbruker*** Skrevet 20. april #58 Skrevet 20. april Er strykejern egt ett hjelpemiddel? Det er noe som har eksistert siden 1800-tallet og det finnes vell ikke så mange alternativer for å få klærne strøket. Av alt på lista er strykejern det eneste jeg eier. Har vannkoker da, og bruker den flittig.
Alice123 Skrevet 20. april #59 Skrevet 20. april Har bare robotstøvsuger, men den brukes også hver dag.
AnonymBruker Skrevet 20. april #60 Skrevet 20. april Har strykebrett, strykejern og eggekoker. Den siste er vel mest brukt. Anonymkode: 65f8a...d06
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå