AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Har du strykebrett? Strykejern? Eggekoker? Riskoker? Robotstøvsuger? Anonymkode: 75e8b...e04
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du strykebrett? Strykejern? Eggekoker? Riskoker? Robotstøvsuger? Anonymkode: 75e8b...e04 Strykebrett, strykejern og robotstøvsuger ja. Sistnevnte kunne jeg klart meg uten… Anonymkode: 9fb68...d56 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Nei. Liker ikke kokt egg. Spiser ikke ris. Gidder ikke eie klær som må strykes. Liker å støvsuge selv. Anonymkode: c0ba2...1ea 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden ja ja nei nei nei Anonymkode: a4e41...c92
Hjerte Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Ja til alt. Strykebrett og strykejern er desidert minst brukt. 1
Sofiei Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Strykebrett, strykejern og robotstøvsuger ja. Sistnevnte kunne jeg klart meg uten… Anonymkode: 9fb68...d56 Samme her. Men så har jeg heller aldri sett vitsen med eggekoker og riskoker heller. Ellers hadde vi nok hatt det og. 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Har alt utenom riskoker og bruker alt regelmessig. Anonymkode: 2f9f5...a5e
Beneath the Moon Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har du strykebrett? Strykejern? Eggekoker? Riskoker? Robotstøvsuger? Anonymkode: 75e8b...e04 Nei. Ja. Nei. Ja Nei
Perine Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Har du strykebrett? Ja Strykejern? Ja Eggekoker? Ja Riskoker? Nei, gitt bort Robotstøvsuger? Nei Men jeg har masse andre mer eller mindre nyttige greier 🤣
Sniff76 Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden Har strykejern og strykebrett. Ikke de andre. 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden Har du strykebrett? Nei Strykejern? Ja Eggekoker? Ja Riskoker? Nei Robotstøvsuger? Hadde, men den døde da den bare sto ubrukt. Anonymkode: a5f01...b13
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden Har du strykebrett? Ja, må ha til skjortestryking en sjelden gang Strykejern? Ja, må ha til skjortestryking en sjelden gang Eggekoker? Nei, bruker kasserolle Riskoker? Nei, bruker kasserolle Robotstøvsuger? Ja, 2 stykker. De har absolutt gjort hverdagen min bedre Anonymkode: 7fcb6...53e
Mardina Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har du strykebrett? Strykejern? Eggekoker? Riskoker? Robotstøvsuger? Anonymkode: 75e8b...e04 Har strykebrett, strykejern og eggkoker. De to andre har jeg ikke bruk for.
Blått Skrevet 2 timer siden #15 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har du strykebrett? Ja Strykejern? Ja Eggekoker? Nei Riskoker? Nei Robotstøvsuger? Nei Anonymkode: 75e8b...e04 Har måtte stryke skjorter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Skrevet 2 timer siden Har ikke eggekoker og riskoker. Men broren min har eggekoker og bruker den mye, så jeg har litt lyst på det Anonymkode: f4db6...98b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden Ja, ja, nei, nei, nei. Anonymkode: 065e2...fe5
Gogglebox Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden Bare robotstøvsuger (som også vasker) Veldig glad i den. 1
enkefru Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden Har strykebrett og strykejern. Har kastet eggkokern, brukte den jo "aldri". Har aldri hatt robotstøvsuger eller riskoker... har ikke hatt behov for det. Kjøpte nylig ny Miele-støvsuger til heimen, den gamle som er nesten 30 år lever videre på hytta 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har du strykebrett? Strykejern? Eggekoker? Riskoker? Robotstøvsuger? Anonymkode: 75e8b...e04 Ikke eggkoker. Men alt annet har jeg ja. Robotstøvsugeren vasker også 😁 Anonymkode: b7e46...1b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå