AnonymBruker Skrevet 20. april #21 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Blir dere smittet av utro partnere som har sex uten beskyttelse? Eller har dere ubeskyttet sex selv? Syntes det er litt vanskelig å begripe hvordan man klarer å bli smittet med sånne ting. Anonymkode: f5ec5...f37 jeg hadde regelmessig sex med en fyr, vi var ikke eksklusive men kjente hverandre godt. han lå med andre, det gjorde ikke jeg. Testet meg en gang i blant, etter å ha ligget med han også. Etter litt tid ble han smittet fra noen andre, så da fikk jeg det og. Han var sykepleierstudent, men klamma ordna han seg allikevel 🤣 Ja ja. "Practice what you teach". Nå jobber han i ambulansen.. Forhåpentligvis kjønnsykdomsfri nå 🤣 Anonymkode: 49e66...a1e
AnonymBruker Skrevet 20. april #22 Skrevet 20. april Jeg har hatt det, og hadde ingen symptomer. Jeg testet meg fordi jeg hadde hatt ubeskyttet sex i fylla noen ganger. Anonymkode: 092e9...6d5
AnonymBruker Skrevet 21. april #23 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (På 20.4.2026 den 15.43): Har du hatt ubeskyttet sex med noen som ikke er fast monogam partner, bør du teste deg uansett for klamydia er ofte uten symptomer hos jenter, men kan føre til sterilitet hvis en blir gående lenge ubehandlet. En betydelig andele kvinner som sliter med å bli gravide, tror man har hatt uoppdaget klamydia. Anonymkode: b1b52...dc6 Har 4 barn🎉 Aldri hatt klamydia. Og hadde ikke nå heller. Fikk svaret. TS Anonymkode: 657e6...fb7
AnonymBruker Skrevet 22. april #24 Skrevet 22. april Svei veldig ved vannlating, feber og dårlig allmenntilstand. Dette gikk over men så viste det seg senere hva det var! Anonymkode: 1cd78...248
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå