AnonymBruker Skrevet 20. april #1 Skrevet 20. april Hvilke symt hadde du? Har selv ingen endret utflod,svie vannlating osv men hatt litt eggstokk "smerter" og hatt en uvi i mars. Kan være hormonelt..(eggstokk bekken smerter) Aldri hatt klamydia. Ikke hatt sex på lenge. Tok allikevel en test nå ,må vente på svar... Anonymkode: 657e6...fb7
AnonymBruker Skrevet 20. april #2 Skrevet 20. april Hadde ingen symptomer som jeg la merke til. Anonymkode: 5654b...e1d
AnonymBruker Skrevet 20. april #3 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde ingen symptomer som jeg la merke til. Anonymkode: 5654b...e1d Så du bare testet tilfeldig? Ok ,men takk for svar. Anonymkode: 657e6...fb7
AnonymBruker Skrevet 20. april #4 Skrevet 20. april Har hatt to ganger. Ingen symptomer. Hvis man har ubeskyttet test så tester man seg før man har ubeskyttet neste gang. Det er å ta ansvar og ikke "helt tilfeldig". Anonymkode: bd5c0...d74 1
AnonymBruker Skrevet 20. april #5 Skrevet 20. april Ingen symptomer,testet etter et "tips" Anonymkode: 9844c...8e3
AnonymBruker Skrevet 20. april #6 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har hatt to ganger. Ingen symptomer. Hvis man har ubeskyttet test så tester man seg før man har ubeskyttet neste gang. Det er å ta ansvar og ikke "helt tilfeldig". Anonymkode: bd5c0...d74 ubeskyttet sex skulle det være. Anonymkode: bd5c0...d74
AnonymBruker Skrevet 20. april #7 Skrevet 20. april Hadde ingen symptomer, men fyren som smitta meg var nå grei nok til å informere meg så jeg fikk tatt knekken på det relativt raskt etter smitte. Anonymkode: 49e66...a1e
AnonymBruker Skrevet 20. april #8 Skrevet 20. april Jeg har hatt det en gang, hadde ingen symptomer. Fant ut av det, fordi den nye kjæresten min fikk det, og han hadde ikke hatt sex på 2 år før meg. Mens jeg hadde vært i et forhold 5 mnd før han. Anonymkode: 71663...93a
AnonymBruker Skrevet 20. april #9 Skrevet 20. april Jeg har aldri hatt det, og det er mer flaks enn ferdighet, jeg har vært elendig på testing&kondombruk de gangene jeg har fått ny kjæreste... 🙄 Men har tre venninner som har hatt det, og det var fullt og helt uten symptomer. Vet ikke om noen som har testet seg pga de kjente på symptomer, men det kan jo være det ikke er like lett å snakke åpent om som at man var smittet og symptomfri. Anonymkode: 55c1e...5d2
AnonymBruker Skrevet 20. april #10 Skrevet 20. april Ingen symptomer. Testet meg fordi min (nye) kjæreste testet positivt, så han hadde smittet meg. Anonymkode: cf1d4...728
AnonymBruker Skrevet 20. april #11 Skrevet 20. april Jeg fikk småblødninger ved samleie, ellers ingen symptomer. Anonymkode: 536ce...c66
AnonymBruker Skrevet 20. april #12 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så du bare testet tilfeldig? Ok ,men takk for svar. Anonymkode: 657e6...fb7 Hun testet vel ikke tilfeldig, men fordi hun hadde hatt ubeskyttet sex Anonymkode: b1b52...dc6
AnonymBruker Skrevet 20. april #14 Skrevet 20. april Har du hatt ubeskyttet sex med noen som ikke er fast monogam partner, bør du teste deg uansett for klamydia er ofte uten symptomer hos jenter, men kan føre til sterilitet hvis en blir gående lenge ubehandlet. En betydelig andele kvinner som sliter med å bli gravide, tror man har hatt uoppdaget klamydia. Anonymkode: b1b52...dc6
AnonymBruker Skrevet 20. april #15 Skrevet 20. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du hatt ubeskyttet sex med noen som ikke er fast monogam partner, bør du teste deg uansett for klamydia er ofte uten symptomer hos jenter, men kan føre til sterilitet hvis en blir gående lenge ubehandlet. En betydelig andele kvinner som sliter med å bli gravide, tror man har hatt uoppdaget klamydia. Anonymkode: b1b52...dc6 Anonymkode: b1b52...dc6
AnonymBruker Skrevet 20. april #16 Skrevet 20. april Små blødninger ved samleie Anonymkode: 3f62c...9a5
AnonymBruker Skrevet 20. april #17 Skrevet 20. april Blir dere smittet av utro partnere som har sex uten beskyttelse? Eller har dere ubeskyttet sex selv? Syntes det er litt vanskelig å begripe hvordan man klarer å bli smittet med sånne ting. Anonymkode: f5ec5...f37
AnonymBruker Skrevet 20. april #18 Skrevet 20. april Hadde null symptomer. Testet meg i forbindelse med underlivsundersøkelse. Anonymkode: f6080...a08
Helene Skrevet 20. april #19 Skrevet 20. april Jeg har aldri hatt klamydia eller annen kjønnssykdom. Men, har hatt noe som gav infeksjon. Ingen kjønnssykdom, du kan få infeksjon likevel. Kanskje motparten ikke er renslig nok. Kanskje du ha spist sure ting. Kanskje buksen var for trang. Ting skjer.
AnonymBruker Skrevet 20. april #20 Skrevet 20. april Jeg ble smittet av ny kjæreste da vi liksom begge hadde testet oss. Viste seg at han ikke hadde gjort det likevel, fordi han hadde vært med bare en kvinne etter at han sist testet seg. Idiot! Det kan holde det! 😮💨 Heldigvis fikk jeg veldig med plager slik nøyaktig etter inkubasjonstiden for slikt. Svie og sårhet, og mer utflod, men mest tydelig var det at det luktet grusomt når vi hadde hatt sex og hans sædrester var i meg på morgenen. Aldri lest om det som symptom, men det luktet hy og helvete rett og slett. Så løp selvfølgelig til lege, og løgneren måtte innrømme at han ikke hadde testet seg som avtalt og påstått. Var jo bare en... Alle symptomer forsvant fort ved behandling. Fyren forsvant ut av mitt liv også. Ingen god start å lyve om slikt. Anonymkode: b6e3b...06c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå