Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg savner deg. Jeg vet det har gått en lang stund, men jeg finner at jeg noen ganger tenker på deg. Jeg tenker på deg når jeg snakker med noen andre. Jeg tenker på deg når jeg ser stedene vi har vært. Jeg tenker på deg når jeg ser navnet ditt langt nede i meldingene mine. Jeg tenker på deg hver gang noe stort skjer med meg som jeg vil fortelle deg. Jeg tenker på deg hver gang jeg lukter parfymen du pleide å bruke. Jeg savner det vi hadde. Det endte så brått og det er fortsatt mye jeg vil si og fikse opp i, men jeg vet ikke om du føler det samme. Jeg savner å snakke om helt tilfeldige ting med deg helt til 3 på morgenen. Jeg savner måten vi erta hverandre, selv om vi ikke mente det. Jeg vet ikke hva du gjør eller hvordan du har det. Jeg vet ikke om du savner meg, eller tenker på meg i det hele tatt, men jeg håper det. Jeg håper du gjør det. Jeg lot deg gå, og du prøvde aldri igjen. Du forandret på deg. Jeg følte hvordan svarene tok lengre tid, hvordan de ble kortere. Personligheten forsvant. Jeg vil snakke med deg, men samtidig vil jeg ikke se deg. Du gjør meg sinna og lei meg, men samtidig føler jeg det motsatte. Du forvirrer meg. Du putter meg ute av kontroll og det irriterer meg. Du kom til meg først, men allikevel føles det som jeg er den eneste som bryr seg. Jeg vil snakke med deg, men jeg vet ikke om du hadde forstått, fordi du feide alt bort. Jeg hører at du snakker med andre, at du var ute med en annen. Tenkte du på meg? Du ser på hva jeg poster, men følger du med? Jeg venter på meldingen din som aldri ser ut til å komme. Jeg vet jeg var den som stoppet det, men det var på grunn av deg. Hadde du sendt en melding, vet jeg ikke om jeg hadde svart. Hva hadde du sagt? Hadde jeg orket å starte på nytt? Er det for sent? Jeg har prøvd å snakke med andre, men alt jeg gjør er å lete etter deg i de. Jeg blir irritert når de ikke er som deg, men enda mer når de er som deg. Jeg vet ikke mer. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En hekt altså.

Anonymkode: 0efc6...9fa

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenker sånn om han jeg dater i fjor på denne tiden innimellom jeg også. Det er ett slags hekt, følelsen av the one that got away. 

Han var drømmemannen og samtidig åpenbart ikke det siden han behandlet meg ganske dårlig med perioder med ghosting. 

Likevel klarer jeg ikke la være å være glad i han. 

Håper han har det bedre nå og at terapien hjelper. Ønsker han alt godt.

Det er i grunnen alt du kan gjøre du også TS. Gi slipp med kjærlighet. 

Anonymkode: 3b2d4...45a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

The one that got away ❤️

Anonymkode: be14a...1fa

AnonymBruker
Skrevet

Toxic.

Anonymkode: 0e563...f00

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

❤️

Anonymkode: 1a0ce...971

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje personen føler det samme og håper du sender en melding. Ta kontakt, en kort hyggelig melding, ikke langt referat som her. Men "Hei, lenge siden sist. Jeg håper du har det bra, kom til å tenke på deg når jeg så denne.." Eller noe sånt, så ser du hva personen svarer. Ikke bring opp for mye problemer og skuffelser, bare lett hyggelig tone. Om det ikke blir møtt positivt så har du i hvertfall et svar og da er det lettere å akseptere det og gå videre. 

Anonymkode: b6b15...b11

AnonymBruker
Skrevet

Ikke send meld. Hvis han ville ha noe seriøst sender han meld. Når menn virkelig vil ha noe går de for det. 

Anonymkode: 70c02...d5a

AnonymBruker
Skrevet
wonie skrev (22 timer siden):

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg savner deg. Jeg vet det har gått en lang stund, men jeg finner at jeg noen ganger tenker på deg. Jeg tenker på deg når jeg snakker med noen andre. Jeg tenker på deg når jeg ser stedene vi har vært. Jeg tenker på deg når jeg ser navnet ditt langt nede i meldingene mine. Jeg tenker på deg hver gang noe stort skjer med meg som jeg vil fortelle deg. Jeg tenker på deg hver gang jeg lukter parfymen du pleide å bruke. Jeg savner det vi hadde. Det endte så brått og det er fortsatt mye jeg vil si og fikse opp i, men jeg vet ikke om du føler det samme. Jeg savner å snakke om helt tilfeldige ting med deg helt til 3 på morgenen. Jeg savner måten vi erta hverandre, selv om vi ikke mente det. Jeg vet ikke hva du gjør eller hvordan du har det. Jeg vet ikke om du savner meg, eller tenker på meg i det hele tatt, men jeg håper det. Jeg håper du gjør det. Jeg lot deg gå, og du prøvde aldri igjen. Du forandret på deg. Jeg følte hvordan svarene tok lengre tid, hvordan de ble kortere. Personligheten forsvant. Jeg vil snakke med deg, men samtidig vil jeg ikke se deg. Du gjør meg sinna og lei meg, men samtidig føler jeg det motsatte. Du forvirrer meg. Du putter meg ute av kontroll og det irriterer meg. Du kom til meg først, men allikevel føles det som jeg er den eneste som bryr seg. Jeg vil snakke med deg, men jeg vet ikke om du hadde forstått, fordi du feide alt bort. Jeg hører at du snakker med andre, at du var ute med en annen. Tenkte du på meg? Du ser på hva jeg poster, men følger du med? Jeg venter på meldingen din som aldri ser ut til å komme. Jeg vet jeg var den som stoppet det, men det var på grunn av deg. Hadde du sendt en melding, vet jeg ikke om jeg hadde svart. Hva hadde du sagt? Hadde jeg orket å starte på nytt? Er det for sent? Jeg har prøvd å snakke med andre, men alt jeg gjør er å lete etter deg i de. Jeg blir irritert når de ikke er som deg, men enda mer når de er som deg. Jeg vet ikke mer. 

Jeg føler ofte på det på det samme som du skriver men etter så mange år så er hører jeg aldri noe mer. Jeg hadde blitt glad berre å fått en melding om hvordan det gikk med hun

Anonymkode: e7b6d...875

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...