Thanos Skrevet mandag kl. 23:50 #21 Skrevet mandag kl. 23:50 AnonymBruker skrev (På 20.4.2026 den 0.19): Min forholdsvis nye kjæreste er egoistisk i senga. Jeg klarer å kommunisere hva jeg vil, men jeg merker at han kjeder seg når han ikke har fokus på egen nytelse. Da hjelper det lite å bli enige om "tiltak", jeg får selvsagt null lyst når jeg merker at han synes feks å fingre meg mer enn i ett minutt er dørgende kjedelig. Ser ikke for meg at han synes det blir mindre kjedelig, og jeg kommer alltid til å merke at dette er noe han bare vil bli ferdig med så han kan gå fokus over på penis... Så da lurer jeg på om det i det hele tatt er noe poeng i å snakke om hva man ønsker og trenger av den andre. Når han ikke er direkte uvillig, men ikke nyter det, da kan ikke jeg nyte det heller. Anonymkode: af26d...026 Når man syntes at det å ha diverse seksuelle aktiviteter med dama er kjedelig............da bør du ikke bli med ham lenge! 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 00:58 #22 Skrevet tirsdag kl. 00:58 En slik mann hadde jeg kun blitt værende med dersom jeg var aseksuell og han like gjerne runket. Fra jeg var midt i 20- årene forsto jeg at kun menn som virkelig selv nyter at kvinnen nyter kan være gode elskere, og verdt å være sammen med. Slike er ikke så uvanlige at man bør kaste bort tid på å være med type menn du nå har funnet deg. Resten av livet... Tenk det! Og si nei takk. Du vil forøvrig få skylden når du ikke orket dårlig sex lenger. Menn som ikke skjønner at sex skal være deilig også for kvinnen/ikke gidder å sørge for det har heller ikke forståelse for at kvinnen ikke klarer slik drittsex over tid. Han får jo sitt, og det er kun det som teller for slike. Bare tull det noen skrev om at kvinner er mest ego. Finnes sikkert ego kvinner også, men et godt sexliv kan man bare få på at begge yter og ønsker hverandre nytelse og tilfredsstillelse. Med type mann du har funnet deg blir det umulig, og andre bra sider er ikke verdt det. Gå videre! Du skal leve mange tiår, så det blir bittert om du nå velger bort deilig sex for bestandig. Det finnes mange mange menn som elsker at kvinnen også nyter. Ikke aksepter annet. Anonymkode: 3607a...fe3 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 06:38 #23 Skrevet tirsdag kl. 06:38 Ikke bli værende, det blir ikke bedre. Jeg trodde at kjæresten min bare var uerfaren og at det skulle gå seg til når vi ble bedre kjent, men 10 år senere er det dessverre ingen tvil: han er bare opptatt av egen pikk og egen nytelse. Han vil bli sugd eller putte den inn, ingenting annet. Jeg angrer på at jeg kastet bort så mange år på dette, vi har det veldig bra ellers og det er derfor jeg har blitt, men jeg kjenner at dette orker jeg faktisk ikke resten av livet. Anonymkode: 04f61...023 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå