AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:19 #1 Skrevet søndag kl. 22:19 Min forholdsvis nye kjæreste er egoistisk i senga. Jeg klarer å kommunisere hva jeg vil, men jeg merker at han kjeder seg når han ikke har fokus på egen nytelse. Da hjelper det lite å bli enige om "tiltak", jeg får selvsagt null lyst når jeg merker at han synes feks å fingre meg mer enn i ett minutt er dørgende kjedelig. Ser ikke for meg at han synes det blir mindre kjedelig, og jeg kommer alltid til å merke at dette er noe han bare vil bli ferdig med så han kan gå fokus over på penis... Så da lurer jeg på om det i det hele tatt er noe poeng i å snakke om hva man ønsker og trenger av den andre. Når han ikke er direkte uvillig, men ikke nyter det, da kan ikke jeg nyte det heller. Anonymkode: af26d...026 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:24 #2 Skrevet søndag kl. 22:24 Hvor gamle er dere? Er han ung og uerfaren så kanskje han kan forandre seg til det bedre etter en prat. Er ham godt voksen så hdde jeg droppet fyren. Anonymkode: 02c07...d5e 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 22:31 #5 Skrevet søndag kl. 22:31 Gå fra han, vil du virkelig være sammen med en som ikke ønsker å gjøre noe for deg, bare være ego. Det normale er jo at begge ønsker at den andre skal bli tilfredsstilt. Anonymkode: 3d45c...ae0 8
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:25 #6 Skrevet mandag kl. 06:25 Noe av det beste jeg fant var en mann som virkelig elsker å fingre meg, eller slikke meg. Ingenting er så deilig som å høre pusten deres bli tyngre, raskere, med små mmm lyder osv. Før de to siste partneren mine har jeg som deg tenkt at han kjeder seg og derfor aldri klart å slippe meg løs. Når en mann liker det, merker man det. Finn deg en annen. Anonymkode: a253e...8f1 4 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:31 #7 Skrevet mandag kl. 06:31 Da vet du jo hvordan livet deres blir framover. Pikk først og sist, og alt i mellom er bare kjedelig pausefisk. Anonymkode: 4d673...201 2 5
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:40 #8 Skrevet mandag kl. 06:40 Tror ikke det er så mye poeng nei. Man kan lære en med stor lyst og interesse og glede av å tilfredstille, til å bli bedre i teknikk eller vite hva du vil osv., og få superbra sex. Men vanskelig å lære en som ikke har interesse for det altså, til å få det. Jeg har møtt sånne selv, selv om de (pliktskyldigst) går ned på deg og sånn, så merker jeg bare så utrolig godt når de bare gjør det fordi de føler de "må", ikke fordi de vil. De er sjelden så gode på det teknisk heller når de ikke er så interessert, men det er jo det at de tenner null på å gi meg noe nytelse som bare er så sinnsykt turn off for meg at det som oftest blir med det ene ligget. Anonymkode: 84a5c...3cd 1 4
Erfarenmann Skrevet mandag kl. 06:43 #9 Skrevet mandag kl. 06:43 Dette virker så totalt fremmed og rart for meg - at det faktisk er mulig å kjede seg mens man har fingene sine inni ei dame. I min verden har man mangelfullt utviklede sjelsevner eller noe i den retning, da. 1 1 6
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:46 #10 Skrevet mandag kl. 06:46 Bare gå. I dag. Anonymkode: b05b8...b25 4 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:55 #11 Skrevet mandag kl. 07:55 Han er ikke tent nok på deg, og bruker deg bare som en tømmestasjon. Ikke kompatible, og vil aldri bli det heller. Anonymkode: 4d9cb...1e4 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:57 #12 Skrevet mandag kl. 07:57 Om vi tenker oss om. Hvem er det egentlig som er mest egoistisk i senga? Sånn totalt sett. Vi kan bruke KG som referansepunkt. Kvinner forventer at de skal bli tilfredstilt. Om sexen er god eller ikke er ifg de helt opp til mannens prestasjon. Deres egen involvering er tydeligvis automatisk en 10'er. Om de selv leverer en god prestasjon er helt irrelevant virker det som. Og svært få later til å ha et fokus på mannens nytelse eller øke graden av tilfredstillelse for hans del under sexen. Det virker som at konsensus er at lar man mannen få tilgang på vaginaen så er jobben gjort. Hvem er da mest egoistisk? Anonymkode: 89bc8...503 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:07 #14 Skrevet mandag kl. 08:07 Det var faktisk fingring som gjorde at jeg merket min mann hadde var utro. Han er dedikert kristen og på offisielt jomfru før oss. (Noe som ikke helt stemte). Jeg får lett orgasme med vanlig samleie. Etter noen års ekteskap begynte han plutselig å masere k noe voldsomt samtidig som vi hadde sex. Han stresset skikkelig og klumset det veldig til med å gjøre to ting på en gang og trodde han var så «flink». Han hadde fått nye instrukser. Anonymkode: cc83f...d8f 1 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:12 #15 Skrevet mandag kl. 11:12 Slike endrer seg sjelden. Finn noen som ikke bare er villig, men som eeelsker at du nyter. Slike finnes, så finn en sånn. Skulle ønske jeg gjorde det som ung i stedet for å ta til takke med en egoist, for dæven så fantastisk sex kan være. Anonymkode: a6f50...f86 3 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:16 #16 Skrevet mandag kl. 11:16 Som mange andre sier; finn en som ikke bare vil det, men som elsker å gi deg nytelse! Sex blir 100 ganger bedre, du får mye mer lyst og😉 Anonymkode: e9a03...952 2 1
katties Skrevet mandag kl. 20:02 #17 Skrevet mandag kl. 20:02 (endret) Så bra han er en forholdsvis ny kjæreste - da er det enklere å gå fra han, for det er akkurat det du bør gjøre. Hvis det allerede i starten er slik at han ikke tenner på at du tenner av det han gjør med deg så er det lite håp for at det blir bedre. Endret tirsdag kl. 05:02 av katties 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:41 #18 Skrevet mandag kl. 22:41 AnonymBruker skrev (På 20.4.2026 den 0.19): Min forholdsvis nye kjæreste er egoistisk i senga. Jeg klarer å kommunisere hva jeg vil, men jeg merker at han kjeder seg når han ikke har fokus på egen nytelse. Da hjelper det lite å bli enige om "tiltak", jeg får selvsagt null lyst når jeg merker at han synes feks å fingre meg mer enn i ett minutt er dørgende kjedelig. Ser ikke for meg at han synes det blir mindre kjedelig, og jeg kommer alltid til å merke at dette er noe han bare vil bli ferdig med så han kan gå fokus over på penis... Så da lurer jeg på om det i det hele tatt er noe poeng i å snakke om hva man ønsker og trenger av den andre. Når han ikke er direkte uvillig, men ikke nyter det, da kan ikke jeg nyte det heller. Anonymkode: af26d...026 Hvorfor ble du sammen med han? En kjæreste skal sette din nytelse i fokus. Noe annet er bare rart. Anonymkode: 62479...858 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:59 #19 Skrevet mandag kl. 22:59 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Om vi tenker oss om. Hvem er det egentlig som er mest egoistisk i senga? Sånn totalt sett. Vi kan bruke KG som referansepunkt. Kvinner forventer at de skal bli tilfredstilt. Om sexen er god eller ikke er ifg de helt opp til mannens prestasjon. Deres egen involvering er tydeligvis automatisk en 10'er. Om de selv leverer en god prestasjon er helt irrelevant virker det som. Og svært få later til å ha et fokus på mannens nytelse eller øke graden av tilfredstillelse for hans del under sexen. Det virker som at konsensus er at lar man mannen få tilgang på vaginaen så er jobben gjort. Hvem er da mest egoistisk? Anonymkode: 89bc8...503 Jeg er kvinne, jeg forventer det samme av en mann som det jeg selv gir når jeg har sex med en mann. Gi nytelse, like å gi nytelse. Få nytelse, at partner liker å gi nytelse. I tillegg må det være oppriktig interesse for den andre som person, som kjærest, som sexpartner, det må være tålmodighet, kreativitet, respekt, kjærlighet, latter. Slike som deg, som generaliserer alle kvinner (eller menn) er atuomatisk total uinteressant som både partner og sexpartner, for det du skriver sier noe om deg som person og som sexpartner, det sier noe om dine verdier og holdninger. Ts, som andre har skrevet, dette vil etter all sannsynlighet ikke endre seg. Han er rett og slett ikke interessert nok i at også du skal ha nytelse. Så gå videre, finn deg heller en mann hvor dere begge to er gjensidig opptatt av og liker å gi hverandre nytelse. Anonymkode: aab8b...435 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 23:20 #20 Skrevet mandag kl. 23:20 Var sammen med en sånn😒 Bånn i bøtta. Det er bare å gå. 🚶 Anonymkode: 9f6d9...f1e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå