Gå til innhold

Er disse stygge? - bunadssko

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg. Il gjerne høre synspunkter på disse, eventuelt om noen har noen erfaring med de?

Jeg vurderer å kjøpe disse, men lurer egentlig på om de er for lite pene🙈😅

https://www.kastelshoes.com/no/no/products/eykr-bunadsko

Har betennelse i en hel, og av erfaring så er de vanlige bunadskoene mine et helvete å bruke da.
Men jeg får meg ikke helt til å kjøpe de, for jeg syns jo egentlig ikke de er veldig fine. Så jeg er egentlig ute etter an bekreftelse på at de ikke er sååååå ille🙈🤣

Noen som eventuelt har tips til andre sko?

Anonymkode: ca26d...a8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det får du ikke av meg! :ler: Den spennen ser helt malplassert ut (Og de ser ikke bra ut uten heller) så jeg ville heller ha kjøpt et par svarte, nøytrale sko som fungerer for helene dine og som du faktisk liker. 

• Nyttig 2
Skrevet

Alle bunadsko er stygge,noen styggere enn andre. Det viktigste er at du har det ok, så kjør på med det som er mest behagelig!

Anonymkode: d5f9d...ea0

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Leo skrev (2 minutter siden):

Det får du ikke av meg! :ler: Den spennen ser helt malplassert ut (Og de ser ikke bra ut uten heller) så jeg ville heller ha kjøpt et par svarte, nøytrale sko som fungerer for helene dine og som du faktisk liker. 

Hehehe, hører hva du sier🤣

Skrevet

Synes de ser helt greie ut. Mye finere enn joggesko ihvertfall!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Nevner at jeg både har brukt svarte sneakers og vanlige svarte støvletter til bunad pga vonde føtter. Nå er bunaden min lang, helt fotsid, men jeg gir egentlig blaffen uansett. Jeg nekter både å pines en hel dag i de vanlige bunadskoene mine, eller kjøpe noe svindyrt nytt (og stygt) dersom jeg har et eller annet med en fot.

Anonymkode: d5f9d...ea0

• Liker 1
Skrevet

nei altså det klaveness sin "kari" er omtrent flat og de vi garantert aldri behøve byttes så om du ser på sko over år er det garantert det bestekjøpet du kan gjøre hvis komfort er det du er ute etter..

Anonymkode: d8a40...e56

Skrevet

Jeg prøvde dem forleden, de var behagelige å gå på. Virket nokså normal i størrelsen. Anbefaler deg å prøve dem

Anonymkode: a631d...141

Skrevet

Ja, de er stygge. 

Anonymkode: 26dcf...0a5

Skrevet

Ja, de er stygge.

Anonymkode: 9af6c...544

Skrevet

Synes de ser bedre ut enn sneakers og joggesko. De nye joggeskoene med broderier på synes jeg er fæle. Har heldigvis gode bunadsko, så jeg slipper å kjøpe noen av disse. 

• Liker 4
Skrevet

De er ikke like fine som bunadssko i skinn, men uendelig mye finere til bunad enn absolutt alle varianter av joggesko eller sneakers. 

• Liker 6
Skrevet

Syns de var helt nøytrale.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Di så veldig behagelige ut. 
Har du en forlang, sid kjole så er det ytterst få som ser skoene i det hele tatt.

heller disse enn joggesko/sneakers. 
ordentlige bunadsko er pyton å gå med så heller disse du har her da🙂

Endret av Anno2024
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg. Il gjerne høre synspunkter på disse, eventuelt om noen har noen erfaring med de?

Jeg vurderer å kjøpe disse, men lurer egentlig på om de er for lite pene🙈😅

https://www.kastelshoes.com/no/no/products/eykr-bunadsko

Har betennelse i en hel, og av erfaring så er de vanlige bunadskoene mine et helvete å bruke da.
Men jeg får meg ikke helt til å kjøpe de, for jeg syns jo egentlig ikke de er veldig fine. Så jeg er egentlig ute etter an bekreftelse på at de ikke er sååååå ille🙈🤣

Noen som eventuelt har tips til andre sko?

Har sett på dem og tenkt akkurat det samme som deg😅😅Ikke så fine men grei løsning i nøden. Men de er jo ikke akkurat gitt vekk heller.. 

Anonymkode: 46fa4...01c

Skrevet

Bunadssko e jo ikke så vakre uansett, og hvem ser egentlig særlig på skoene når de er sorte?? 

Kjør på. Jeg er same og er mest sjalu for at det ikke finnes noe tilsvarende alternativ for gákti. 😤 Vi strever i tillegg med at de originale skoene er umulig å få tak i (finnes kun ÉN produsent - hvorfor protesterer ikke det samiske miljøet på dette monopolet??), så vi må betale dyrt og vente i månedsvis på vonde sko som ikke varer i årevis. 

Anonymkode: b83af...601

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Enig, disse er penere.

Anonymkode: e594b...599

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

nei altså det klaveness sin "kari" er omtrent flat og de vi garantert aldri behøve byttes så om du ser på sko over år er det garantert det bestekjøpet du kan gjøre hvis komfort er det du er ute etter..

Anonymkode: d8a40...e56

Jeg kar disse allerede, og de er i hvert fall for tynne i sålen for meg. Det er dempingen som er en utfordring

https://klavenessbunadsko.no/product-details?sku=ingrid

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Enig, disse er penere.

Anonymkode: e594b...599

Jeg er generelt skeptisk til Sparkjøp og kvalitet. Sikkert teit av meg, men jeg kjøper bare ting der når jeg skal ha teite ting til påskeegg-jakt🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...