Gå til innhold

Tid for serox' sitt fjas igjen! :D

Gjest seroxata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:frustrert:  :frustrert: sinna nå!!! våkner, går ned. ser rot rot rot!! så nå har jeg ryddet vekk fra stua, og støvsugd, og nå skal jeg faen med gå gjennom hele huset!!

det jeg skal klare i dag:

:forklar: rydde ferdig gangene!

:forklar: rydde og støvsuge soverommet

:forklar: vaske badet!

:forklar: støvsuge og vaske trappa!!

og DET MÅ JEG FOR FAEN FÅ GJORT FØR JEG DREPER NOEN HER INNE!!!!! (ikke inne her på forum, men i det virkelige liv! )

:kjempesinna:

Åh jeg drømte jeg var til dere i natt med han bussjåføren vår (han snille) han hadde sett et hjul og et tusenbein rulle bort til dere og det ble solformørkelse fordi din gård var ond! :O

Så var det dritrotete hjemme hos deg og dere hadde buzz :D Også skulle jeg bruke dildoen, men den satt fast inni meg så kengu måtte hjelpe og fikk den tredd over hodet sitt og dette var i deres familieselskap!

At du gidder å rydde daaaa :O Hent heller hestepisken og vær sado med din mann og stesønn! :--D DET ER IKKE NOK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*titte forsiktig innom og løpe ut igjen, livredd for livet sitt pga sint Seroxata* :sjenert:

Du er flink da, det skal du ha! Håper du fikk orden i rotet igår!:)

Håper dagen idag blir bedre enn den igår ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok.. fremdeles ikke sååå mye tid til å være her inne for tida, men skal prøve meg på en rask oppdatering her, og en bedre i andres dagbøker imorra ;)

mokka, cindy og jeg fant ut at vi skulle dra til stutteri Rine søndag kveld, og hente hestefor, så vi dro likegodt på impulsen i halvfem/fem tida :D

Endte såklart opp i laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang kø, pga veiarbeid! så en strekning som tar 10 minutt, endte opp som nærmere en time :(

og fy fanken så mange idioter det er ute på de veiene!!!! flere som virkelig sinkekjørte, og skaffet milelange køer bak seg, noe som resulterte i flere irriterte billister, og flere nesten-sammenstøt!

Jeg fikk kjøpt med meg fire sekker med hippolyt for, og tilsammen studde vi inn 16 sekker i mokka sin vesle bil :ler:

jeg satt ganske klemt mellom alle sekkene, og luktet peppermynte og urter flere timer etter at vi kom hjem..

mandagen var jeg helt i koma til langt utpå dagen :( skikkelig elendig i kroppen. skulle egentlig vært hos psykoen, men kom meg rett og slett ikke opp..

først utpå dagen svimla jeg meg rundt litt..

og på ettermiddagen kom cindy og mokka, og vi måtte få ned hestene til kvs, for de skulle låne de på time..

B og I kom også, I har islendingen sin hos oss et par uker, og B skulle ri fantasy en liten tur.. så var full fest, haha..

Jadda...

timen gikk bra iallefall, og jeg klarte å ri hjem igjen og, om enn litt svimete :ler:

stallen er forøvrig helt ferdig nå, gjenstår bare å rydde og henge opp ting og tang :hoppe: WEEEH!

I dag var mokka, cindy og jeg oppe i kvinesdal hos besteforeldrene til cindy.. skulle hente hjem et lass med gummimatter, som vi skal ha som underlag i boksene...

haha, jeg digger Nany, bestemora :D hun er italiensk, men har bodd i usa helt sida ho var lita, og snakker bare engelsk.. sist jeg var der hadde jeg tusen dreads i håret, og det første ho sa i dag var :"oooh, honey, you look alot better with your own hair, not that mop on your head" :hoho:

hun er så herlig! biiittelita, med grått hår i en diiger tutt midt på hodet, ser skikkelig gosselig ut :D

Så stod vi der og dro ut matter for harde livet, så kommer det plutselig:

"hey redhead, come on over here, reddie, juuhooo,(sikta til meg)you got something near your eye (så pirker ho det vekk) ......... You can't have anything pjiffpjaff in your beautiful eyes, honey, noo"

:ler:

og så hadde ho bakt kake siden vi kom.. i form som en hest!! HAHA!! om ho kjenner oss eller noe?

så vi spiste bakenden til den brune sjokoladekakehesten før vi dro hjemover med restene i folie :D

så har vi vært på styremøte i lyngdal ryttersportsklubb... tok noen timer ja... men fikk nå tatt opp en god del viktige saker!!

Så nå er det:

-Temakveld den 3 oktober, med folka fra stutteri rine.. skal ha foredrag om foring

-småstevne den 20 oktober, med dressur sprang og mounted games

-skal prøve å få til et dressurkurs her borte, med sigri rui :hoppe:

-enda en temakveld, om sikkerhet (mange som trenger å lære det her borte :roll: )

så nå må jeg skrive invitasjoner og lapper så det tyter ut av øra mine her.. sukk.. sekretærjobben var visst ikke bare latskap, heehe...

snøft. må legge meg snart og...

mokka cindy og jeg skal til IKEA i morra!!! WOOOOH!

gubben har jo ikke tid stakkar, så vi fant ut at en jentetur ville passe fint da..

så kommer jeg vel hjem med en drøss av ting han ikke kan fordra, haha...

jaujau...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye å gjøre om dagen du ser jeg ;)

Er du ferdig med stallen nå eller? Misunner deg enda litt til jeg, jeg vil også!!!!!!!!

Men tror jeg har klart å overtale kjærsten til (når den tid kommer) å kjøpe en stoooor tomt så jeg kan bygge stall til et par hester og ha fine beiter :-D

Håper du er frisk igjen, at den ene dagen bare var forbigående? :)

Lurer... Du jobber ikke du eller?

Ikea ja, pass på så du ikke kjøper alt for mye skræp nå da ;) Hehehe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo :vinke:

Så gøy at stallen er ferdig! :-D

Hun bestemora høres helt herlig ut, slik som du ser i amerikanske filmer ... hehe;) Slik bestemor vil jeg ha!! :sjarmor:

Peppermynte og urter var jo tross alt ikke det verste du kunne luktet etter å sittet i en liten bil med høy ;)

Kjenner til at det er mange idioter på veien som tilsynelatende har fått lappen i posten ... Irriterer meg grønn når jeg er ute og kjører ... :frustrert:

ikke at jeg er perfekt, altså men ...

Åh, islandshest er herlige!! *elsker islandshester* :hjerte:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*nussenusse på alle som har vært innom med hilsen*

Jai er syk nå, gubben smitta meg med influensa, så jeg orker ikke hangle her inne mer i kveld, men! host hark.

i går!

jeg kopierer bare fra min vip på hestemarked:

JAAAYYY:D i dag er stallen åpnet! hihi...

Har lagt inn gummimatter og spon, og ryddet! Fantasy, walkover og lilje ble de første inne, fikk servert kvelds der :) virket meeget fornøyde!

I og Catha, samt faren til catha, kom med Firanka og, så det var kjempekoselig :=)

og Galsi fikk en boks, dumt han skal ned på kvs igjen :( hadde vært så kos om han og I og ble her!

Så i kveld har vi vrimlet rundt og satt på plass utstyr og hele pakka, og jeg kom akkurat inn for kvelden, hehe!!

ååå, dette er så morro :D:D:D

det var i går. jeg er lat, og orka ikke skrive alt nå, høhøh

og ja ikea ja! litt skuffa nesten!! :overrasket: men, fikk da tak i noe :sjarmor:

*1 lite bord

*2 rosa klappstoler til salrommet

*1 diger hylle til stallen

*mørkelilla gardiner til soverommet

*hvitt fluffy teppe

*diverse potter

*diverse blomster og lys

*lamper

*korktavle til stallen

*brevordnerting

*ææææh, mer??

iallefall, kom under 2000, fornøyd med den ja!

så nå mangler vi bare maleriet på skeidar, og garderobeskap! jeppjepp.

men nå må jeg hive i meg enda flere hvitløkstabletter og c-vitaminer! spist ei pakke i dag, aaatsjo!!!

nattinatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring! Har selv hatt noe jeg tror var en påbegynnende influensa denne uka, men jeg la meg og sov hver dag etter jobb, og tok masse svarthyll og nå er jeg god igjen. Influensa er noe drit.

God helg, og håper du blir bedre snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...