Loevinna Skrevet 4. september 2006 #281 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Vi kan sikkert komme inn her og flørte litt om det er det du hinta til..... Endret 4. september 2006 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 4. september 2006 #282 Del Skrevet 4. september 2006 Det ser ut til å bli en fin fin stall du får deg! :-D Vil se flere bilder, hehe... ← hehe, kan få lagt ut noen flere :D ellers ligger det endel av de på sida mi, den linken der det står "hestene mine" hmm, forresten, her er de fleste samlet: http://pic4.piczo.com/dementium/?g=25421341&cr=4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 4. september 2006 #283 Del Skrevet 4. september 2006 Vi kan sikkert komme inn her og flørte litt om det er det du hinta til..... ← ja det kan dere godt altså sier ikke nei til en dose flørt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 4. september 2006 #284 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Endret 4. september 2006 av Loevinna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 4. september 2006 #285 Del Skrevet 4. september 2006 Heldige du som driver med hester! :-) Hehe, bra å se noen få drive med da man drømte om hesthesthest som barn...(selv om jeg ble ridelærer/stallmedarbeider en stund selv...som min ridelærer sa aldri kom til å kunne være et yrke, hihi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 4. september 2006 #286 Del Skrevet 4. september 2006 .....Labber inn og :kline: med lykkepillesjerroksen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. september 2006 #287 Del Skrevet 5. september 2006 Fin stallen din blir. Blir sikkert fint å være hest der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 5. september 2006 #288 Del Skrevet 5. september 2006 wuhu, flørting og koselige hilsner :D:D herlilcht å komme heimatt til Har vært en knallartig dag :D Mokka, cindy og jeg skulle egentlig jobbe litt i stallen i dag, men pga mangel på materialer, så var det lite vi kunne gjøre.. så vi salte likegodt opp hestene, og tok en laaaaaang tur Cindy lånte walkie, så hadde jeg fantasy.... Tror aldri hestene mine har vært på så lange turer før :D vi skrittet nesten hele tida da, siden de ikke er trent opp etter beitet.. red langs hovedveier, forbi gravemaskiner, trailere, store busser, og det gikk så flott at! var over alle hauger i lyngdal, red til bringsfjorden(??), videre der, inn på noen skikkelig fine stier, og over jorder, og var på epleslang Hele turen tok ca fire timer, sola skinte, og vi hadde stoppepauser med eplespising, tihi og i kveld har jeg stooore gnagsår på mine rumpeballer, aaaau!!! og i morra skal vi ri for sigrid.. haha, kommer til å bli morro med mine ømme baller :D:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2006 #289 Del Skrevet 5. september 2006 Kor fint stall! :-D Ser veldig deg ut hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2006 #290 Del Skrevet 5. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søt Skrevet 6. september 2006 #291 Del Skrevet 6. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. september 2006 #292 Del Skrevet 6. september 2006 Så fin stallen blir da! Håper det gikk bra med rumpeballene dine idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 6. september 2006 #293 Del Skrevet 6. september 2006 Du er skjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #294 Del Skrevet 6. september 2006 Oj, det blir jo en diiger stall! Eller, den ser stor ut for meg iallefall, som egentlig ikke har peiling på sånt. Men den blir veldig fin, det kan jeg si med sikkerhet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 6. september 2006 #295 Del Skrevet 6. september 2006 Hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 6. september 2006 #296 Del Skrevet 6. september 2006 Bare innom med en liten onsdagshilsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 6. september 2006 #297 Del Skrevet 6. september 2006 Bare innom med en liten onsdagshilsen.. ← Jeg og..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 6. september 2006 #298 Del Skrevet 6. september 2006 HYYYYYYYL :D så mange som har vært innom her!! så koselig!!!! Og heihei til alle nye her inne weeheey, så gøy med hilsner ;D Har vært på farta i hele dag! våkna av den gøye alarmen min klokka ni i dag, og var særdeles lite lysten på å humpe ut av senga.... Mokka og cindy kom rett før halv elleve, og så dro vi innover til Epona! Sigrid hadde gitt meg Molly i dag, ei skjønn hoppe som jeg har hatt lyst til å ri ei stund nå...Og Cindy fikk ri Solid, siden hun tenker på å kjøpe han mokka tok bilder i dag, for ho skulle ikke ri... Som vanlig fikk jeg jobbet skikkelig på timen, du slarver ikke for sigrid nei! men var skikkelig morro, særlig siden jeg følte at jeg faktisk fikk litt til i dag! Molly var knallgod!særlig i galopp, jeg bare fløt med, og storkoste meg! Spurte sigrid om jeg kunne ri ho neste onsdag og, heeheee.... da jeg sa jeg likte henne, sa sigrid bare :"ja, dere har litt samme mentalitet" ikke at jeg helt forstod hva ho mente, men :D etter timen dro vi til hooks en tur. i dag fikk jeg raska med meg dette: *verdens tøffeste regndekken: nytt produkt, brunt med psycho farger i sirkler *blått softshell regndekken *halebeskytter *foret ridebukse *dressurpisk *teddypus Me love spending money on konto.... ulp! videre til AGR, der cindy skulle prøveri en hest... flakset innom horze butikken og likegodt, fant meg helskinnsridebukser til firehundre kroner! Alibaba, hesten cindy prøvde, var helskjønn!! jeg falt iallefall totalt for den digre klumpen!! han gikk fint og, var allsidig den hesten der ja ;D cindy hadde jo egentlig alt bestemt seg for solid, så ho virka litt skrekkslagen da ho fant ut at ho likte alibaba og veldig godt!! snakker om dilemma... hele veien tilbake satt ho og vurderte frem og tilbake, og da jeg sa hadet til de da vi kom hjem, grublet hun fortsatt som en gal... dakar... hehe.. luksusproblem dessuten var stallen så godt som ferdig oppsatt, og sånt er jo iallefall herlig å komme hjem til!! haah! må ta bilder i morra! og det var vel egentlig det jeg har å fortelle for dagen. mye hest! høhø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2006 #299 Del Skrevet 6. september 2006 Æy kor fin du var på håret nå! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 6. september 2006 #300 Del Skrevet 6. september 2006 glade tøflusen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå